پیش فروش ملک در ترکیه

آيا خريد پيش فروش صلاح ميباشد يا خير ؟

پیش فروش ملک در ترکیه

پیش فروش ملک در ترکیه

پیش فروش ملک در ترکیه

 

پروژه های در حال ساخت

 

کشور ترکیه دارای هزاران پروژه ساختمانی در حال ساخت در تمامی شهرها ومنطقه ها می باشد و به علت نزدیکی به ایران .نداشتن ویزاوهم مرز بودن و نزدیکی فرنگی به ایرانیان و دارای شرایط بهتر و اسانتری جهت اخذ اقامت و شهروندی برای ایرانیان به هدف زندگی تبدیل شده است.

زمانی که صحبت از پیش خرید ملک می شود از اولین سوالاتی که به ذهن همه خریداران خطور می کند امنیت خرید می باشدکه مبادا مورد کلاهبرداری باشد و یا شرکت ساختمانی مذبور ورشکسته شود و پول انها از بین برود ویا پروژه در زمان مقرر تحویل داده نشود و باعث متضرر شدن شود.

به همین خاطر در وهله اول حتما به شرکت های مطمئن و باتجربه در این امر مراجعه نمایید.حتی در سالهای اخیر پروژه های املاک کونوت که مورد حمایت دولت هستند موجود می باشد که این به معنای گارانتی پول شما می باشد.

امر پیش فروش ملک کلا فرصت های زیادی بابت پرداخت در اختیار خریداران می گذارد.اول اینکه ملکی زیر قیمت بازار میخرید یعنی با کم ترین و ابتدایی ترین مبلغ صاحب ملک می شوید که اصولا بعد از اتمام پروژه معمولا 30 درصد سود خواهید کرد که پروژه ها معمولا 18 ای 24 ماه به طول می انجامد که در شهرهای بزرگی مانند استانبول واقعا مزیت بزرگ مالی است.

با کارشناسان ما در این خصوص در ارتباط باشید

 

هم چنین یه شما این امکان را میدهد مبلغ را بصوت قسطی پرداخت نمایید. و تغییراتی ساختاری در ملک خود وطبق سلیقه خودتان بدهید مثلا تبدیل واحد سه خوابه به دو خوابه ویا انجام برخی امور دکوراسیون داخلی و غیره.

اگر قصد شما سرمایه گذاری می باشد واحد موردنظر علاوه بر دارا بودن استاندارهای ساختمانی باید از رشد سرمایه شما هم حمایت نماید.در خرید پیش فروش حتما از کارگزار رسمی پروژه کمک بگیرید چرا که باید شرایط لازم جهت خرید خارجیان نیز مهیا باشد.درخرید پیش فروش سعی کنید سریع خرید کنید مثلا قبلا از شروع پروژه و واحدهای مشتری پسند بخریدمثلا واحدی جنوبی و یا دارای بالکن سریعتر و به قیمت بهتری به فروش می رسد.