اجاره ملك در تركيه

انواع اجاره ملك در تركيه

انواع اجاره ملك در تركيه؟

 

اجاره ملك در تركيه

اجاره ملك در تركيه

بازار اجاره مسکن در ترکیه چگونه است ؟

بازار اجاره در کشور ترکیه بسیار رایج است و در سالهای اخیر بسیار متقاضی دارد.چه قصد مسکن گزیدن داشته باشید ویا واحد اداری مد نظر شما باشد اگر صاحب ملکی نیستید قطعا اجاره اولین وتنهاترین راه حل ممکن می باشد.
اجاره واحد مسکونی به اینصورت می باشد پس از انتخاب که یا از طریق مراجعه اولیه به مشاور املاک و یا از طریق سایت های اینترنتی و سپس مراجعه به بنگاه مربوطه واحد را از نزدیک بررسی می نمایید.

اگر مورد پسند بود می توانید به صورت مبله ویا بدون وسایل کرایه نمایید که یک واحد در هر کدام از این گزینه ها دارای قیمتی متفاوت هست و مبله معمولا قیمت بالاتری دارد

.در صورتی که مبله کرایه نمایید معمولا دو برابر قیمت اجاره باید بعنوان رهن پرداخت نمایید و کرایه را نیز ماهیانه به حساب صاحب ملک پرداخت میکنید .بعضا کرایه یکسال یا شش ماه را می توانید تماما بصورت پیش ٫پرداخت نمایید که بسته بنظر صاحب خانه تخفیفی شامل می شود.هزینه مشاور املاک یا به اندازه مبلغ اجاره یک ماه و یا بصورت دوازده درصد کل مبلغ کرایه یکسال محاسبه می گردد.

در واحدهای تجاری واداری در صورتی که مشتری شرکت ویا واحد حقوقی باشد علاوه بر مبلغ کرایه مبلغی به عنوان استوپاژ نیز باید به اداره مالیات پرداخت کنید که نسبت به مبلغ اجاره متغیر می باشد و در هنگام عقد قرارداد حتما مدنظر داشته باشید و این مورد را بصورت واضح مشخص و قید نمایید چون در بعضی موارد قیمت اجاره با استوپاژ و بعضا بدون در نظر گرفتن ان بیان می شود که در اینصورت مبلغ افزایش می یابد.

باید در نظر بگیرید که انشعابات گاز٫اب٫برق در ترکیه به اسم مستاجر می باشد و پس از عقد قرارداد نسبت به حل این مسایل دقت فرمایید چون ممکن است مستاجر قبلی تسویه نکرده باشد ویا انشعابات را ابطال کرده باشد .

با مشاورین ما تماس بگیرید

اجاره ملك در تركيه