املاك تركيه

سرمايه گذاري در مورد ملك و ارزش افزوده آن

املاك تركيه

اگر در فكر خريد ملك در تركيه هستيد ،بهتر است قبل از اقدام اين مقاله را تا انتها مطالعه فرماييد

املاك تركيه

املاك تركيه

سرمايه گذاري در مورد ملك به عوامل بسياري بستگي دارد

ملكي كه تصميم به خريد آن در تركيه داريم چقدر ارزش افزوده دارد؟

خریدملک در ترکیه نیازمند دریافت اطلاعات ملکی وحقوقی از افراد با تجربه ومتخصص می باشد.

قیمت ملک موردنظر بسته به موقعیت قرارگیری ومنطقه مربوطه سالیانه درصدی به عنوان ارزش افزوده افزایش می یابد. لوکیشن پروژ ه ای که قراراست در آن سرمایه گذاری کنید،در به سود رساندن سرمایه گذاری شما بسیار اهمیت دارد.

این سود ممکن است از طریق شبکه حمل و نقل شهری نزدیک ملک، مراکز خرید٫مراکز آموزشی و بیمارستان ها ومراکز و پروژه های دولتی و شهرداری باشد.ملک مورد نظر شهری به دلیل اینکه قیمتها در این مناطق قبلا تقریبا مشخص شده اند حدود 10 الی 20 درصد افزایش می یابد.

ملک های شهرستانی و یا دور تر از مرکز شهر نیز اگر منطقه مورد نظر در حال توسعه باشد گزینه های مناسب برای سرمایه گذاری هستند و دارای نرخ سود دهی خوبی می باشند. .سرمایه گذاری ملکی در ترکیه بسیار سود اور می باشد که با توجه به نوع ان باید به مسایلی ازقبیل زمانبندی نیز توجه کرد.

سه ماه اول میلادی زمان مناسبی برای خرید ملک های اداری و فروشگاهی می باشد.در سه ماهه دوم سال میلادی خرید ملک مسکونی توجیه بیشتری دارد.برای سرمایه گذاری با قیمت بالا و ملک خصوصی سه ماهه سوم مناسب تر است ولی کلا بازار عرضه وتقاضا در سه ماهه دوم سال میلادی(بهار) بسیار بالاست و معمولا در این فصل مخصوصا در ماه هازیران تقریبا برار خرداد سال ما ملک های با تنوع بالاتر جهت انتخاب مشتری وجود دارد.

در شهر های بزرگی مانند استانبول ٫انکارا٫ازمیر٫ترابزون٫بورسا ٫آنتالیا بازار داغتری برای سرمایه گذاران خارجی مهیا می باشد که از میان اینها استانبول در هر چها ر فصل مناسب سرمایه گذاری می باشد.شهر های بزرگ توریستی در فصل تابستان به دلیل وجود مسافران نیز می تواند زمان مناسبی جهت ارزیابی ملک موردنظر باشد.
جهت تصمیم گیری صحیح ومشخص کردن هدف خرید ملک می توانید از گروه مشاورین ام تی رز بهره مند شوید.