مهاجرت به ترکیه

دریافت اقامت

انجام کلیه امور اقامتی از صفر تا صد

1 – مهاجرت به ترکیه :

اگر شما قصد مهاجرت به ترکیه را دارید باید با تمامی قوانین و شرایط اقامت ترکیه آشنا شوید و باید شرایط لازم مهاجرت را داشته باشید ولی بهتر است قبل از مهاجرت از طریق فرم ارزیابی رایگان مهاجرت و مشاوره با افراد باتجربه در این زمینه با علم و آگاهی تصمیم بگیریم. باتوجه به اینکه در سالهای اخیر مهاجرین به ترکیه بسیار افزایش یافته که دلایل بسیاری را دارد از جمله دلایل آن هزینه پائین مهاجرت و شرایط آسان همراه با هزینه پائین زندگی در ترکیه از دلایل اصلی مهاجرت به ترکیه از اقصی نقاط جهان شده است.

شرایط مهاجرت به ترکیه

مهاجرت در معنای واقعی یعنی هجرت کردن از مکانی به مکانی دیگر . اما بیائیم صادقانه صحبت کنیم . هدف از مهاجرت به نظر ما ایجاد فضایی بهتر از مکانی که در آن زندگی می کردیم باید باشد . اگر ما بدانیم که در این سفر حتما باید شرایط زندگی بهتری داشته باشیم مهاجرت معنای واقعی خواهد گرفت. بسیاری از مردم به دلایل مختلف اقدام به مهاجرت می نمایند.

گروهی برای کار بهتر و گروهی برای مسکن ، گروهی برای شرایط زندگی ایده آل خود و در نهایت همه به فکر تحول و تغییر در ساختار زندگی خود هستند ولی با تمام این مباحث قبل از مهاجرت هدف خود را مشخص نمایند. و سپس نسبت به آن برنامه ریزی نمایند. ما همیشه برای موکلین خود مثالی می زنیم بین ماشین ژیان و لامبورگینی – اگر شما با یک لامبورگینی با سرعت 300km در ساعت حرکت کنید ولی هدف و مقصد خود را ندانند شاید که نه هیچوقت به منزل نخواهید رسید ولی یک زیان با سرعت 50km بر ساعت می تواند اگرچه طولانی ولی به هدف خود برسد چرا که آن ژیان هدف و مسیر و مقصد خود را مشخص نموده است.
نمی خواهیم مطلب را طولانی کنیم ولی خواهش می کنیم حتما به چند نکته زیر تکرار می کنیم حتما توجه کنید.

  •  تکمیل فرم ارزیابی مهاجرت.
  • پلهای پشت سرمان را خراب نکنیم
  • هرگز تحت تاثیر تبلیغات قرار نگیریم
  • هرگز ساده نباشیم و با اطلاعات و اطمینان تصمیم بگیریم
  • با صاحب نظران مشورت کنیم ولی تصمیم و اقدام را چند بار تجزیه و تحلیل کنیم

ما تا اینجا سعی نمودیم به صورت خلاصه تا آنجا که می توانیم مهاجرت را توضیح دهیم ولی قبل از اقدام عجولانه تصمیم منطقی راه گشای یک مهاجرت توام با آرامش برای شما خواهد بود.

اقامت ترکیه

اقامت ترکیه | اقامت دائم ترکیه

انواع مهاجرت ( اقامت ) به ترکیه :

  1. اقامت توریستی ترکیه
  2. اقامت ترکیه از طریق ملک : اجاره ملک ، خرید ملک
  3. اقامت ترکیه از طریق ازدواج
  4. اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری – ثبت شرکت – اجازه کار کارفرما – استخدام کارجو
  5. اقامت تحصیلی
  6. اقامت کوتاه مدت ترکیه
  7. اقامت بلند مدت ترکیه
  8. اقامت بشر دوستانه در ترکیه
  9. اقامت ورزشکاری
  10. اقامت نخبگان
  11. اقامت درمانی
  12. شهروندی

اقامت توریستی ترکیه :

-اقامت توریستی ترکیه : آسانترین روش اخذ اقامت از ترکیه می باشد. البته برای ایرانیان سالیانه 3 ماه اقامت بطور اتوماتیک وجود دارد که می توانند بدون هیچ اقدامی از آن استفاده نمایند. و حتی اگر بیشتر از 3 ماه در سال در ترکیه بمانند باید جریمه خروج بپردازند که البته پیشنهاد می کنیم هرگز تاخیر بیش از سه ماه را در پرونده نداشته باشند چون در آینده امتیاز منفی محسوب خواهد شد. ولی اگر در نظر دارید بصورت مداوم و یا بیش از 3 ماه در سال در ترکیه زندگی کنید پیشنهاد ما به شما اقدامات توریستی از طریق اجاره ملک می باشد ولی حتی اگر نخواهید اجاره ملک هم انجام دهید مجموعه ام تی رز حتی بدون اجاره ملک و تنها با پاسپورت و 4 قطعه عکس برای شما اقامت ترکیه را اخذ خواهد کرد.
مدت این اقامت یکساله می باشد و باید هر سال تمدید گردد.
شما نیز می توانید با تکمیل فرم ارزیابی رایگان در مجموعه ام تی رز از مشاوره رایگان ما برخوردار شوید.

اقامت ترکیه

اقامت ترکیه

*نکته بسیار مهم 

هرگز با افراد غیر متخصص و کسانی که دارای شرکت نیستند همکاری ننمائید که این موضوع بسیار مهم است و در صورت رد شدن پرونده شما در اقامت اقدام دوباره بسیار سخت تر خواهد بود.

مراحل اخذ اقامت توریستی ترکیه :

1 – اسکن صفحه اول پاسپورت
2 – اسکن عکس 3 * 4 زمینه سفید و دو گوش پیدا
3 – نام مادر به لاتین
را از اینجا برای ما آپلود نمائید. کارشناسان ما با شماره شما تماس خواهند گرف.
شما برای اخذ اقامت حداکثر دو بار باید در ترکیه حضور داشته باشید که در بعضی مواقع یکبار هم کافیست و کارت شما حداکثر بین 20 الی 30 روز بدست شما خواهد رسید.
2 – اقامت ترکیه از طریق ملک :
اقامت ترکیه از طریق ملک به دو صورت اجاره ملک و یا خرید ملک امکان پذیر می باشد.

اقامت ترکیه از طریق اجاره ملک و مراحل گام به گام آن :

1 – اجاره نامه حداقل به مدت یکسال این آدرس توسط اداره امنیت چک می شود پس باید واقعی باشد
2 – تائید اجاره توسط دفترخانه ( نوتر )
3 – پاسپورت و کپی پاسپورت
4 – عکس 6 قطعه مخصوص کارت اقامت
5 – شماره مالیاتی که جهت دریافت باید به اداره مالیاتی مراجعه شودVergi Dairesi ) )
6 – بیمه سلامت یکساله
7 – فیش واریز اداره مهاجرت و اداره پست

نکات مهم

1 – برای اجاره کردن هر ملکی حتی از کیفیت مکانی و محیطی آن آگاه شوید و صرفا جهت اخذ اقامت یک ملکی نامناسب و باقیمت بالا را اجاره نکنید و اگر هدف شما مدت زمان طولانی برای زندگی می باشد واحد بدون لوازم منزل کرایه کنید و لوازم منزل را طبق سلایق خود تهیه نمائید. ولی اگر هدف شما زندگی به مدت یک سال و یا کمتر می باشد و حضور شما در ترکیه موقت می باشد حتما با لوازم منزل اجاره کنید. دراین زمینه می توانید از مشاوره رایگان متخصصین ما در زمینه املاک برخوردار شوید.

2 – تائیدیه اجاره توسط دفترخانه
پس از اینکه اجاره نامه تنظیم شد شما باید اجاره نامه را در دفترخانه که در ترکیه به آن نوتر می گویند تائید کنید پیشنهاد ما این است که دو عدد اجاره نامه را هم کپی برابر اصل کنید که در جاهای دیگر به مددتان خواهد خورد. دفترخانه حتما نباید جای خاصی باشد و شما در هر منطقه می توانید در نوتر اجاره نامه را تائید نمائید.

پاسپورت و کپی پاسپورت :

از زمانی که وارد ترکیه شدید در هر لحظه پاسپورت تان همراه تان باشد تا گرفتن کارت اقامت می تواند هر لحظه نیازتان باشد. به تعداد نیازتان کپی نیز از پاسپورت گرفته و در بین مدارکتان همیشه همراهتان باشد. تا در بسیاری از موارد از قبیل ثبت نام فرزندان – تائید ادرس محل سکونت و …… لازم خواهد شد.
عکس 6 قطعه 3 * 4 برای کارت اقامت :
برای دریافت کارت اقامت 6 قطعه عکس کافیست ولی شما سعی کنید 50 قطعه عکس داشته باشید که برای بسیاری از موارد به کارتان خواهد آمد از جمله اخذ گواهینامه از ترکیه – افتتاح حساب – بیمه و …… از قدیم گفته اند از زیاد ضرر نمی آید.

شماره مالیاتی از اداره ورگی در ترکیه Vergi Dairesi ) )
شما برای این منظور راس ساعت 9 صبح در اداره ورگی دایره سی به آدرس حضور داشته باشید تا اول وقت نسبت به اخذ شماره مالیاتی اقدام کرده باشید اگر برای افراد خانواده هم در نظر دارید اقامت دریافت نمائید حضور تمامی افراد در اداره الزامی می باشد. سعی کنید در تمام مراحل اخذ اقامت از لباس رسمی استفاده نمائید.

بیمه سلامت یکساله :

این نکته بسیار مهم می باشد و تنها نباید به قیمت بیمه توجه کرد و در بسیاری از شرکتهای بیمه توجه به نوع درخواست شما نمی کنند و نسبت به شرایط شما بسته بیمه را آماده می کنند. در بیمه برای اقامت گرفتن باید از شرایط آن آگاه بود و قیمت بیمه نسبت به سن متفاوت می باشد مثال قیمت بیمه برای یک فرد 30 ساله با یک فرد 60 ساله می تواند تا دو برابر متفاوت باشد.

جهت دریافت مشاوره رایگان از اینجا با ما در تماس باشید

فیش واریز اداره مهاجرت و اداره پست :

شما در انتهای تمام این مراحل فیشی را جهت پست کارت شما پرداخت می نمائید و به مبارکی تمام . انشاءا… موفق باشید.

پیشنهاد ما به شما هرگز ریسک نکنید و از صاحب نظران در این زمینه کمک بخواهید. شما می توانید از قسمت تکمیل فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به ترکیه از مشاوره رایگان ما برخوردار شوید.