بهترین کسب و کارها در افغانستان

5 سال قبل در
کد آگهی : 41670

بهترین کسب و کارها در افغانستان

به گزارش ام تی رز:
جهت اخذ نمایندگی با ما در تماس باشید

افغانستان کشوری که بیش از 40 سال است که جنگ را تجربه می‌کند و این جنگ سایه سنگین به چرخه اقتصادی و کسب و کار مردم این کشور گذاشته است.

موجودیت ناامنی و جنگ طولانی در افغانستان سبب گردیده که بسیاری از بازرگانان و صنعتگران سرمایه‌های‌اش را برای سرمایه‌گذاری در این کشور کاهش دهند که این کار سبب بلند رفتن آمار بیکاری نیز شده است.

اما هنوزهم فرصت‌های اقتصادی برای راه اندازی یک کسب وکار پٌردرآمد و مناسب در بازار افغانستان وجود دارد که با سرمایه کم می‌توان آنرا ایجاد کرد.

برای راه‌اندازی یک کسب و کار موفق، لازم است اول دنبال یک ایده تجارتی رفت که هم جدید باشد و هم مناسب با بازار روز در آن کشور.

خبرنگار mtroz در افغانستان به ادامه گزارش‌های اختصاصی‌اش، این بار پنج ایده برای راه‌اندازی یک کسب و کار پٌردرآمد و مناسب با بازار افغانستان را به معرفی گرفته است.

بهترین کسب و کارها در افغانستان

بهترین کسب و کارها در افغانستان

1: تجارت انترنتی WWW.MTROZ.COM

امروز انترنت در بیشتر شهرها، ولایت‌ها، ولسوالی‌ها و روستاهای افغانستان رسیده است که این کار کمک می‌کند تا میلیون‌ها افغان مستقیم به انترنت دسترسی داشته باشد و این آمار هر روز رو به افزایش است.

راه‌اندازی تجارت آنلاین و خدمات انترنتی از جمله فروشگاه آنلاین در افغانستان یک کار جدید است و درآمد خوب دارد.

امروز تجارت آنلاین در جهان به یکی از پردرآمدترین تجارت‌ها تبدیل شده است که شرکت آمازون یکی از آنهاست. ممکن راه‌اندازی این کار در افغانستان برای بار اول کمتر درآمد داشته باشد اما بعد از سه الی چهار سال، در ردیف یکی از پٌردرآمدترین تجارت‌ها قرار خواهد گرفت.

2: خدمات پٌستی

تجارت خدمات پٌستی یا فرستادن محصولات به مشتریان یک کار جدید تجاری در افغانستان است که در شهرهای مهم این کشور از جمله کابل، هرات، مزارشریف، قندهار و جلال آباد کمتر وجود دارد.

هرچند این تجارت نظر به تجارت آنلاین سرمایه بیشتر نیاز داشته اما آینده روشن به دنبال دارد. وقتی کسی از فروشگاه آنلاین خرید کند، نیاز به شرکت پٌستی دارد تا محصول‌اش را برساند.

لازم است اول کاری خود را از یک شهر پرنفوذ افغانستان مثلآ کابل شروع کنید، پس از مدتی و کسب تجارب در این زمینه می‌توانید نمایندگی تجارت پٌستی خود را در شهرهای دیگر افغانستان هم گسترش دهید.
3: رستورانت

امروز جامعه سنتی افغانستان در حال گذر بسوی جامعه مدرن است و بیشتر شهروندان این کشور تلاش دارند تا در شهرهای مهم و تجارتی افغانستان ساکن شوند.

بیشتر افرادی که امروز در شهرهای افغانستان زندگی می‌کنند، تلاش دارند بصورت کل در هفته یک‌بار الی دوبار غذای‌شان را بیرون از خانه صرف کنند که این کار به مالکان رستورانت‌های شهر مفید است.

بسیار مهم است که مینوهای غذایی رستورانت‌تان براساس درآمد مالی و وضعیت اقتصادی مشتریان و محیط کاری آنان آماده شود.

مثلاً شما مشتریان خود را به سه کتگوری تقسیم کنید، مشتریانی با درآمد خوب، متوسط و پایین؛ پس در مینوهای غذایی رستورانت طوری برنامه‌ریزی کنید که تمام مشتریان‌تان توانایی آمدن به رستورانت‌ را داشته باشد.

لازم است رستورانت‌تان را براساس توانایی مالی خود راه اندازی کنید و بهتر است برای بار اول در فکر رستورانت بزرگ و مجلل نباشید و تلاش

بهترین کسب و کارها در افغانستان

بهترین کسب و کارها در افغانستان

3010 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران