تجهیز سالنهای مرغداری با مدرن ترین قفس های پرورش مرغ تخمگذار و گوشتی و پولت

4 سال قبل در تهران
کد آگهی : 49245
    شماره تماس02166842702
    خیابانتهران ، میدان توحید، خیابان نصرت غربی
    کشورایران
    استانتهران
    شهرتهران
    وبسایتsabasanatpershia.com

تجهیز سالنهای مرغداری باقفسهای تمام اتوماتیک پرورش مرغ تخمگذار با سیستم جمع آوری اتوماتیک تخم مرغ تا انبار تخم مرغ و انتقال اتوماتیک کود تا کامیون و قفس تمام اتوماتیک دو منظوره پرورش پولت و مرغ گوشتی با تخلیه اتوماتیک مرغ و کود تا کامیون با بهره گیری از آخرین فناوری روز دنیا و همسطح با تولیدات کشورهای اروپایی(آلمان و هلند) .
ویژگی متمایز قفس دو منظوره تمام اتوماتیک پرورش پولت و مرغ گوشتی شامل اسکلت ، دانخوری ، آبخوری، کفی ، روشنایی، تخلیه اتوماتیک کود تا کامیون و همچنین انتقال اتوماتیک مرغ تا کامیون در پایان دوره ، باعث افزایش ظرفیت سالن، افزایش تعداد دوره های پرورش در سال ، افزایش رفاه گله ، بهبودتهویه وافزایش سطح بهداشت گله ، افزایش کیفیت گوشت ، کاهش مصرف انرژی باعث بهره وری بهینه میگردد.
کلیه ی مرغداریهایی راکه با این سیستم قفس های تمام اتوماتیک تجهیز گردیده هزینه های تولید در آن واحدها کاهش و تلفات طیور به کمتر از2درصد رسیده و همچنین مرغی که برای مصرف به بازار عرضه میشود مرغ سبز بدون آنتی بیوتیک میباشد.

لذا با توجه به اینکه تولیدات شرکت صبا صنعت پرشیا از لحاظ کیفیت و رعایت استانداردهای پرورش طیور، همسطح با تولیدات کشور آلمان و هلند میباشد و باعث کاهش هزینه ها و بهره وری بهینه در واحدهای مرغداری میگردد.
شماره تماس: 00989127677340 و 02166842702

532 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران