جایگزین کره کاکائو(CBS) لاتامارکو

5 سال قبل در
کد آگهی : 45942
    شماره تماس00902122582324
    خیاباناستانبول مجیدیه کوی نبش میدان اصلی بر خیابان ساختمان عثمانی طبقه 4 واحد ام تی رویال
    کشورترکیه
    شهراستانبول
    وبسایتhttp://www.latamarko.com
    اینستاگرامhttp://www.instagram.com/mtroyalcompany

شرکت ام تی رویال وارد کننده بدون واسطه روغن جانشین از ترکیه با کیفیت عالی و قیمت مناسب
افزایش هزینه کره کاکائو و تمایل به غذاهای سالم باعث شده است که بسیاری از شرکت ها به دنبال جایگزین باشند. کره کاکائو شکلات را چرب و و به ظاهر آن براقی می دهد. با این حال، با استفاده از جایگزین کره کاکائو در شکلات پخته شده و آب نبات، تبدیل به یک موضوع مهم می شود. جایگزین ها به سه دسته تقسیم می شوند: جایگزین کره کاکائو (CBS)، جایگزین کره کاکائو (CBRs) و معادل کره کاکائو (CBEs).
جایگزین کره کاکائو (CBS)

جایگزین کره کاکائو یک ترکیب چربی است که به طور جزئی هیدروژنه شده است. این باعث می شود که آن را سالم تر از کره کاکائو سنتی، و نوع مناسب جایگزین می تواند طعم و بافت مشابه به شکلات به عنوان چیزی واقعی است. جانشین کره کاکائو یا همان CBS از هسته ی پالم گرفته می شود و به طور کلی جایگزینی برای کره کاکائو در شکلات های قالبی و روکشی می باشد.

این روغن ها دارای رفتارهای ذوبی بسیار عالی هستند و در برابر اکسیداسیون دارای پایداری نسبتا مناسبی بوده و هم چنین در زمان انبارداری شکلات از بلوم زدن جلوگیری می کند. مهمترین ویژگی های CBS شکنندگی خوب، قابلیت قالب گیری بالا و مقاومت حرارتی آنهاست که این فاکتور بستگی به مراحل بکار رفته در تولید دارد .

CBR

روغن های آلی را می توان به عنوان جایگزین کره کاکائو در دستور العمل های شکلات استفاده می شود. سازگاری آنها به آنها اجازه می دهد تا با لیکور شکلات مخلوط شوند، که طعم و غنای شکلات را افزایش می دهد. شایع ترین CBR ها از روغن سویا، پنبه دانه و روغن نخل گرفته شده است. هر یک از این مواد مشابه شبیه کره کاکائو عمل می کند، اما تنها قادر به مخلوط کردن با بیش از ۲۰ درصد چربی های دیگر است.

CBE

بهترین جایگزین کره کاکائو معادل کره کاکائو است. CBE ها در تغذیه و چربی به کره کاکائو واقعی، روغن پالم و شیا اغلب به عنوان یک جایگزین کم هزینه برای کره کاکائو استفاده می شود. هر دو دارای حداکثر مقدار چربی هستند که می توان آنها را مخلوط کرد، که به آنها کمک می کند تا در شکلات، آب نبات و سایر غذاهای شیرین همه کاره شوند.

مقدار مناسب روغن بستگی به بافت و سازگاری یک دستور غذا دارد. روغن بیشتر برای جایگزینی کره کاکائو در شکلات استفاده می شود، اما به دلیل دمای بالای پخت، آب نبات کمتر مورد نیاز است. هر گونه جایگزینی یک فرآیند آزمایش و خطا است تا تعادل مناسب را پیدا کند که طعم و کیفیت محصول را کاهش نمی دهد.

سایر محصولات ما:

کارنابو واکس

فروش جایگزین کره کاکائو(CBS)

شرکت ثبت شده ام تی رویال در ترکیه آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌های مشتریان عزیز،محصول CBS مورد نیاز صنایع مختلف را بهترین قیمت و بهترین کیفیت تأمین کند و در سریع‌ترین زمان ممکن به‌وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید. قیمتهای عرضه شده توسط این شرکت همیشه پائین ترین قیمت است وشما مشتریان عزیز می‌توانید ضمن استعلام قیمت، با قیمت سایر اشخاص حقیقی و حقوق دیگر مقایسه نمائید.

295 بازدید کل ، 2 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران