واردات وانیل با شرکت ام تی رویال ترکیه

5 سال قبل در
کد آگهی : 43315

واردات وانیل با قیمت بسیار رقابتی با شرکت ام تی رویال
وانیل میوه گیاهی است به همین نام. عطر دل‌پذیر و طعم وانیل آن را به عنصر ضروری در صنعت مواد غذایی و آشامیدنی‌ها تبدیل کرده است و اغلب در تهیه دسرها، پودینگ‌ها و شیرهای طعم‌دار و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.همچنین از آن برای شیرین کردن و طعم دادن به قهوه، ماست، بستنی، نوشابه‌ها، کیک‌ها و مواد غذایی پخته‌شده، استفاده می‌کنند.

واردات وانیل با شرکت ام تی رویال

واردات وانیل با شرکت ام تی رویال

ماده معطر وانیل از میوه این گیاه گرفته می‌شود. میوه آن به شکل غلاف لوبیا است و قبل از اینکه کاملاً برسد آن را می‌چینند و خشک می‌کنند در موقع چیدن، میوه ها عطری ندارند ولی پس از اینکه چیده شد در دوران خشک کردن و عمل آوردن ان، عطر مطبوع وا نیل در آن ایجاد می‌شود.در ایران وانیل را به شکل پودر سفید می‌شناسند و از آن استفاده می‌کنند. این پودر در اصل محصولی شیمیایی است به نام « وانیلین » که بر اساس بو و مزه گیاه اصلی تهیه و تولید می‌شود وانیلین تنها یکی از 36 بوی گوناگون وا نیل را دارد و از دیگر خواص طبیعی گیاه اصلی در پودر وانیلین خبری نیست.
خواص وانیل :

– از دیدگاه طب سنتی وا نیل نیز همچون دیگر ادویه ها دارای ویژگی‌های خاص خود است. تأثیر آن بر روی سیستم عصبی و مغز انسان موجب کاهش ترس و واهمه شده، افسردگی را نیز کاهش می‌دهد.
– در طب معاصر از آن برای درمان تب استفاده می‌شود و از آنجایی که دارای خواص آنتی‌اکسیدانی است، با رادیکال‌های آزاد بدن مبارزه می‌کند.
– وا نیل در تمام دنیا در درمان‌های پیری پوست کاربرد دارد. از ترکیب آن با روغن کنجد یا آفتابگردان خمیری بدست می‌آید که از خشکی پوست جلوگیری کرده و باعث نرمی و لطافت آن می‌شود.
خواص دیگر وانیل :

جلوگیری از پوسیدگی دندان ، درمان درد و زخم معده ،کمک به غلبه بر حالت تهوع و استفراغ
کمک به کاهش وزن و سروتونین ،کمک به درمان زخم ،پیشگیری از انواع سرطان
بهبود اختلالات عصبی، مثل بیماری آلزایمر و پارکینسون ،توقف تغییر شکل سلول‌های خونی

559 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران