آلبوم کاغذ دیواری جورجیانا GEORGIANA

3 سال قبل در اصفهان
کد آگهی : 62957
    شماره تماس03133766222
    خیابانآتشگاه
    کشورایران
    استاناصفهان
    وبسایتhttp://www.paper-center.ir

البوم کاغذ دیواری جورجیانا GEORGIANA
البوم کاغذ دیواری جورجیانا شرکت ITALIAN DESIGN را بدون واسطه مستقیم خرید کنید .

جنس : قابل شستشو پی و سی با گراماژ بالا
پخش توسط : مرکز کاغذ دیواری
وزن هر رول : ۱ کیلو 5۰۰ گرم
سطح پوشش : ۵/۳۰ مترمربع
طول هر رول : ۱۰ متر متر طول
عرض هر رول : ۵۳/ سانتی متر
کشور تولید کننده : چین (تحت لیسانس انگلستان)

نقد و بررسی آلبوم کاغذ دیواری جورجیانا :
کاغذ دیواری جورجیانا از جله کاغذ دیواری های جدید و به روز عرضه شده در فروشگاه کاغذ دیواری می باشد.این آلبوم دارای طرح های متنوع و پرفروش بازار است.که توانسته است توجه بسیاری را به خود جلب کند.سبک.کاغذهای آلبوم جورجیانا جز دسته کاغذ دیواری های اسپرت محسوب می شود.طرح های غالب این آلبوم شامل اشکال هندسی طرح های سه بعدی و اسپرت مدرن می باشد..با توجه به گراماژ بالای کاغذ این آلبوم کیفیت بسیار بالای آن مورد توجه است ا ز این کاغذ دیواری می توانید در هر محیطی از جمله محیط های اداری ، مسکونی و فروشگاه ها استفاده نمایید.جنس این کاغذ دیواری از این آلبوم از برند ایتالین دیزاین می باشد که در تولید کاغذ دیواری سابقه درخشانی دارد. آلبوم کاغذ دیواری جورجیانا به لحاظ طراحی و کارایی در گروه آلبوم های کاغذ دیواری فشن و مدرن قرار می گیرد. افرادیکه به سبک دکوراسیون مدرن علاقه مند هستند قطعاً با مشاهده این آلبوم به وجد خواهند آمد. به این دلیل که مجموعه ای بی نظیر از انواع طرح های مدرن در رنگ های متنوع همگی در این آلبوم جمع آوری شده است………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
قیمت آلبوم کاغذ دیواری جورجیانا :
…. یکی از دغدغه های کسانی که میخواهند از کاغذ دیواری استفاده کنند قیمت آن است.قیمت کاغذ دیواری شامل طیف وسیعی می شود. برندهای مختلف، نوع جنس و کشور سازنده ی کاغذ دیواری روی قیمت آن تاثیرگذار است.با توجه به کیفیت بالای کاغذ دیواری آلبوم جورجیانا نوع طرح های اسپرت فشن مدرن و سبک اروپایی این آلبوم قیمت آن با توجه به خصوصیات آن را بسیار مقرون به صرفه کرده است و این آلبوم توانایی رقابت با آلبوم های سبک مشابه خود از نظر جنس تنوع رنگ و قیمت دارد……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

طرح آلبوم کاغذ دیواری جورجیانا

طرح های این آلبوم شامل طرح های مدرن و اسپرت طرح های برجسته و سه بعدی همراه با اشکال هندسی جذاب است همچنین دارای کاغذ دیواری با راه راه های افقی و عمودی می باشد تنوع بالای طرح های موجود در این آلبوم در زیبایی و جذابیت دیزاین داخلی قابل توجه است با مد شدن دکوراسیون مدرن و اسپرت و استفاده از رنگهای شاد و متنوع در دکوراسیون داخلی و در

605 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران