آموزش آرایشگری در استانبول با اعطای مدرک بین المللی

5 سال قبل در
کد آگهی : 39733
    شماره تماس00905303819095
    کشورترکیه
    اینستاگراماستانبول

آموزش آرایشگری در استانبول

ترکیه یکی از کشورهای پیشتاز در صنعت آرایش و آرایشگری می باشد. بر کسی پوشیده نیست که خدمات آرایشی در ترکیه، خدمات پوست در ترکیه، خدمات ماساژ در ترکیه به صورت حرفه ای و کاملا متمرکز انجام می شود و موسسه های بسیار قوی در این زمینه فعال می باشند. بدین ترتیب برای افرادی که تمایل دارند که دوره آرایشگری در ترکیه را به صورت تخصصی دنبال کنند و مدارک لازم را نیز اخذ کنند، موقعیت بسیار مناسبی خواهد بود.

آموزش آرایشگری در استانبول

آموزش آرایشگری در استانبول

روال کار به این صورت خواهد بود که ابتدا دوره مورد نظر شما انتخاب می شود. یعنی شما دوره هایی که مد نظر داریدرا به شرکت ما در ترکیه اعلام می کنید. بدین ترتیب دو حالت ممکن است پیش بیاید که در زیر بیان شده است:
شرکت در دوره آرایشگری در ترکیه به صورت انفرادی

شرکت در دوره آرایشگری در ترکیه به صورت گروهی
در مورد اول برای شرکت در دوره آرایشگری ترکیه، چون فرد به صورت اننفرادی اقدام کرده است لازم است تا پیش ثبت نام برای او انجام شود و چند روز قبل از شروع دوره به او اعلام می شود که در ترکیه حاضر شود و طبق برنامه در کلاس حضور یابد. این حالت محدودیت هایی از نظر زمانی ایجاد خواهد کرد اما برای شرکت در دوره آرایشی ترکیه به صورت انفرادی بهترین انتخاب است.

در مورد دوم کار به صورت گروهی پیش می رود. این بدان معنی است که اگر تعداد شما به حد نصاب برسد می توان دوره آرایشگری در ترکیه را به صورت اختصاصی برگزار کرد. این بدان معنی است که در طول دوره امکان حضور مترجم نیز برای شما وجود خواهد داشت و حتی می توان برای تورهای گشت و خرید درون شهری نیز برنامی ریزی به عمل آورد که دوره آرایشگری مورد نظر شما هم حاوی آموزش باشد هم تفریح و گردش.

1678 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران