آموزش تعمیر گیربکس اتوماتیک بنز،بی ام و،ماکسیما،تویوتا،هیوندا ، کیا ، مگان

6 سال قبل در
کد آگهی : 9605

آموزشگاه دانش پژوهان به عنوان تنها آموزشگاه رتبه ممتاز ازنظرسازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و با بیش از 45 سال تجربه آموزشی برگزار می کندآموزش کاملا عملی و تضمینی گیربکس اتوماتیک این دوره ها به صورت زیر و طی چند دوره برگزار میگردد:

1- دو ره تعمیر گیربکس های اتوماتیک شامل:هیوندا ، کیا ، ماکسیما( نیسان ) و تویوتا 6جلسه صبح و بعداز ظهر( 5شنبه ها و جمعه ها)هزینه 1/200/000میلیون تومان.

2- دوره تعمیر گیربکس اتوماتیک بی ام و:این دوره در دوروز از صبح تا بعدازظهر به صورت کاملا عملی اجرا میگردد.( 5شنبه ها و جمعه ها).دوره کاملا عملی همراه با ارائه جزوات فارسی.هزینه600/000 تومان.

3- دوره تعمیر گیربکس اتوماتیک بنز:این دوره در دوروز از صبح تا بعدازظهر به صورت کاملا عملی اجرا میگردد.( 5شنبه ها و جمعه ها).دوره کاملا عملی همراه با ارائه جزوات فارسی.هزینه600/000 تومان.

4- دوره تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندا و کیا:این دوره در دوروز از صبح تا بعدازظهر به صورت کاملا عملی اجرا میگردد.( 5شنبه ها و جمعه ها).دوره کاملا عملی همراه با ارائه جزوات فارسی.هزینه400000 تومان.

5- دوره تعمیر گیربکس اتوماتیک ماکسیما:این دوره در دوروز و به صورت کاملا عملی از صبح تا بعدازظهر اجرا میگردد.( 5شنبه ها و جمعه ها).دوره کاملا عملی همراه با ارائه جزوات فارسی.هزینه400/000 تومان.

6- دوره تعمیرگیربکس تویوتا:ین دوره در دوروز و به صورت کاملا عملی از صبح تا بعدازظهر اجرا میگردد.( 5شنبه ها و جمعه ها).دوره کاملا عملی همراه با ارائه جزوات فارسی.هزینه400/000 تومان.
لازم به ذکر است در اتمام تمامی دوره ها مدرک معتبر از سازمان آموزش فنی و حرفه ای اعطا میگردد.

405 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران