اخذ اقامت ترکیه در سریعترین زمان ممکن

5 سال قبل در
کد آگهی : 43771

موسسه حقوقی ام تی رز
مدارکی که افسر ویزا از متقاضی می خواهد عبارتند از:

۱-گذرنامه ، ۲-فرم درخواست ویزا و ۳-نامه ی کارفرما که به شخص پیشنهاد کار داده است. همچنین می بایست مدارک و مستندات مربوط به تحصیلات دانشگاهی و نیز سوابق کاری خود را به وزارت کار ترکیه ارائه نمایید و پس از ارسال مدارک، وزارت کار ترکیه به مدت ۳۰ روز کاری درخواست متقاضی را بررسی نموده و پاسخ لازم را ارائه می نماید. پیش از شروع کار و حدود یک ماه پس از ورود به ترکیه می بایست به نزدیک ترین پلیس مراجعه نمود و در خصوص اخذ اقامت قانونیİkamet Tezkeresi که ضروری است اقدام نمایید، این مقاله در باب اخذ اقامت ترکیه از طریق کار متعلق به موسسه حقوقی ام تی رز می باشد.

موسسه حقوقی ام تی رز

موسسه حقوقی ام تی رز

در باب اخذ اقامت در ترکیه از طریق کار باید بدانید؛ در ترکیه فرصت های شغلی فراوانی وجود دارد و چنانچه شخصی بخواهد به جست و جوی کار در ترکیه بپردازد باید دقت نماید که کدام شهر را به عنوان محلی برای انجام کار انتخاب می نماید، زیرا برخی مشاغل در بعضی شهرها درآمد بیشتری دارد، نکته ی قابل توجه در ترکیه این است که این کشور به دلیل توریستی بودن و ورود افراد از کشورها و فرهنگ های مختلف، کار در صنعت توریسم بسیار متنوع بوده و می تواند به راحتی به دست آید. بنابراین شخص می تواند در مشاغلی چون رستوران ها، هتل ها و باشگاه ها مشاغلی با درآمد مکفی پیدا نماید. البته باید توجه داشته باشید که این کارها به صورت پاره وقت بوده و حقوقِ شخص به صورت نقدی پرداخت می گردد و لذا پیدا نمودن کار از این طریق نمی تواند امن و پشتیبانی برای اخذ ویزا یا اقامت در این کشور باشد و این امر تنها برای خودِ شخص مشکل ساز است، زیرا بسیاری از کارفرمایان با آگاهی از اقامت غیرقانونی شخص، از پرداخت دستمزد سر باز می زنند. لذا ضروری است پیش از ورود به کشور ترکیه از قانونی بودن شغل اطمینان حاصل نمایید.

پس از اقامت های غیرقانونی افراد در ترکیه دولت این کشور در سال ۲۰۱۲ قوانین مربوط به ویزا را تغییر داده و مقررات جدیدی را وضع نمود، بر این اساس دولت ترکیه اقدام به صدور ویزای موقت توریستی برای متقاضی ورود به این کشور نمود و مدت زمان حضور افراد در این کشور حداکثر ۹۰روز می باشد و افراد می توانند طی دو مرحله یعنی ۱۸۰روز در این کشور حضور داشته باشند.فرایند اخذ ویزای ۹۰روزه به این صورت است که افراد بعد گذشت و اتمام مدت زمان ارائه شده باید به کشور مبدا خود برگردند و مجددا میتوانند برای اخذ این نوع ویزا اقدام نمایند.مدت زمانی که افراد میتوانند بعد از اتمام دوره اول ویزای ۹۰روزه اقدام نمایند دو روز می باشد یعنی طی دو روزی که خارج از این کشور هستند می توانند سریعا اقدام نمایند.افراد متقاضی باید به نزدیکترین کنسولگری ترکیه مراجعه نموده و اقدام به اخذ ویزا نمایند.

توجه داشته باشید که مدت زمانی که ویزای کار برای افراد متقاضی کار در ترکیه صادر می شود و افراد اجازه کار دارند دو ماه می باشد و افراد بعد پایان دوره باید مجدد برای تمدید این ویزا اقدام نمایند و اگر قصد اخذ اقامت در ترکیه از طریق کار را دارند باید این مهم را باید در نظر بگیرند که اجازه خروج از خاک ترکیه در مدت دو ماه را ندارند و در صورتی که از قوانین ترکیه طی این مدت تخطی کنند دولت ترکیه اقدام به اخراج این افراد میکند و اگر بخواهند در این م

637 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران