برندهای معروف لباس‌های عروسی ترکیه

6 سال قبل در
کد آگهی : 10930

برندهای معروف لباس‌های عروسی عبارتند از :

Vakko Wedding

Akay

Beymen Bridal

Dreamon

Vakko Wedding

خانه‌ی عروس Vakko ترکی بزرگ‌ترین مجموعه از لباس‌های عروسی لوکس و لباس‌های عروسی طراح را برای عروس‌هایی دارد که می‌‌‌خواهند روز عروسی کامل داشته باشند. با لباس‌های عروسی طراح، کت و شلوارهای دامادی، تاج سر، کلاه‌های عروسی، لباس‌های زیر عروس و لوازم جانبی عروسی با برندهایی مانند Valentino، Elie Saab، Marchesa، Monique Lhuillier، Oscar De La Renta، Reem Acra، Vera Wang، Zuhair Murad، Tadashi، Theia، La Sposa, San Patrick و البته برند خود واکو یعنی Vakko Wedding در فروشگاه‌های مفهومی عروسی واکو در استانبول ترکیه آشنا شوید.

 

Akay

لباس‌های عروس Akay: هرگاه به لباس عروسی، دامن عروسی و لباس دامادی اشاره شود Akay اولین شرکتی است که در ترکیه به ذهن می‌رسد. لباس عروسی Akay کسب‌وکار خانوادگی است که در اوایل دهه‌ی 1970 تأسیس شد.

شهرت Akay به خاطر انتخاب لباس‌های عروسی زیبایی است که زیبایی، سبک و ظرافت شما را نشان خواهد داد. Akay همچنین به خاطر بزرگ‌ترین اتاق نمایش عروسی آن در ترکیه مشهور است. این شرکت «Akay Premium» را که اتاق نمایش عروسی در نشان ‌‌تاشی واقع در استانبول ترکیه است افتتاح کرد که بزرگ‌ترین اتاق نمایش عروسی در ترکیه است.

امروزه، Akay 11 فروشگاه در ترکیه دارد که اکثر آن‌ها در شهر استانبول قرار دارند و 2 مغازه در خارج از کشور دارد که یکی از آن‌ها در قبرس و دیگری در عربستان است.

 

 

Beymen Bridal: خانه‌ی مد ترکی Beymen در خانه‌ی مد خود در نشان ‌‌تاشی واقع در استانبول، ترکیه مجموعه‌ی Beymen Bridal را ارائه می‌‌‌دهد که شامل مجموعه‌ای از لباس‌های عروسی مجلل و لباس‌های طراح عروس است که باعث بی‌نظیر شدن روز عروسی می‌شود. در طبقه‌ی چهارم خانه مد Beymen، عروس‌ها می‌‌‌توانند لباس‌های عروسی طراح و لباس‌های عروسی، کت و شلوارهای دامادی، تاج سر، کلاه‌های عروسی، لباس‌های زیر عروسی و لوازم جانبی عروسی با برندهایی مانند Lanvin، Valentino، Albertta Ferretti، Peter Langner Christos، Amsale، Kenneth Pool، Romona Keveza، Angel Sanchez و Rosa Clara را مشاهده کنند.

 

Dreamon

شرکت عروسی ترکی در سال 1974 در غازی عینتاب (Gaziantep) ترکیه افتتاح شد. شهرت شرکت Dream On به خاطر مجموعه‌ی زیبایی از لباس‌های عروسی آن است که زیبایی، سبک و ظرافت شما را به رخ می‌‌‌کشد. این شرکت بزرگ‌ترین فروشگاه خود را افتتاح کرد که در اتاق نمایش لوکسی ساخته شده است که در ‌غازی عینتاب ترکیه قرار دارد. امروزه، این شرکت عروسی مجموعه‌ی بزرگی از لباس‌های عروسی برای عروسان دارد که باعث می‌شود جشن عروسی بی‌نظیری داشته باشند. با لباس‌های عروسی، کت و شلوارهای دامادی، تاج سر، کلاه‌های عروسی، لباس‌های زیر عروسی و لوازم جانبی عروسی در فروشگاه‌های آن در بیش از 140 نقطه‌ی فروش در 46 شهر در سرتاسر ترکیه، با سال‌ها تجربه‌ی صادرات به 22 کشور ازجمله مراکز مد جهان مانند لندن، پاریس، مادرید، برلین، میلان و مادرید آشنا شوید.

لطفا جهت خرید و یا دریافت کاتالوگ با ما در تماس باشید

00905303819095

252 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....