برگزاری مراسم عروسی در استانبول

5 سال قبل در
کد آگهی : 44020

برگزاری مراسم عروسی در استانبول

همه آرزو دارند که مراسم عروسی خود را رویایی برگزار کنند البته همیشه ترس از هزینه ها باعث می شود که از این فکر بیرون بیایند و به یک مراسم معمولی بسنده کنند. این رویا شاید در گذشته قابل اجرا نبود و موسسه ای یافت نمیشد تا بتوانید مراسمتان را در خارج از ایران خیلی باشکوه برگزار کنید ولی در سالهای جدید موسسات زیادی هستند که این امکان را دارند مثلا برای مراسم عروسی در ترکیه میتوانید به بعضی از تشریفات مجالس مراجعه کنید که این آپشن را دارند. امروزه برخی از آتلیه های عروس و داماد برای عکس و فیلم عروس به خارج از ایران هم پکیج ویژه ای دارند. از اینها گذشته اگر شما زوج جوان میخواهید مراسمتان را در ترکیه برگزار کنید میتوانید در این مدتی که در این کشور زیبا هستید از مناطق دیدنی هم لذت ببرید و همچنین اطلاعات مهمی که باید درباره این کشور و شهر استانبول بدانید را در اختیار شما قرار داده ایم.پ
درباره استانبول

برگزاری مراسم عروسی در استانبول

برگزاری مراسم عروسی در استانبول

استانبول به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا در سال ۲۰۱۰ انتخاب شده‌ است و همچنین از لحاظ تعداد گردشگران خارجی سومین شهر توریستی جهان به شمار می‌رود. قتی ایران رو به سمت ترکیه ترک می کنیم و پس از گذشتن از کوهستانها و جنگلهای زیبای ترکیه میرسیم به شهر زیبا و منحصر بفرد استانبول که یکی از بی نظیر ترین مناطق گردشگری دنیاست. در این شهر همه آنچه در هیچکجای دنیا نمی بینید وجود دارد. شهر استانبول در کنار تنگه بسفر ،دریای مرمره و دریای سیاه قرار دارد و همچنین بزرگترین شهر جهان است که در دو قاره قرار دارد، این ابر شهر به عنوان شهر فرهنگی اروپا برای سال دوهزارده انتخاب شده‌است شهری که دو دریا را درمیان خود جای داده است.
هزینه برگزاری مراسم عروسی در استانبول

با توجه به هزینه های بسیار بالا برای برگزاری مراسم ازدواج در ایران زوج ها تصمیم میگریند که از برگزاری مراسم مجلل و رویایی خود دست بردارند و به یک مجلس در حد متوسط بسنده کنند. اکنون ما برای شما یک پیشنهاد خوب داریم و آن این است که در حال حاضر یکی از بهترین و مناسب ترین انتخاب ها جهت برگذاری مراسم عروسی، اجاره کشتی و تدارک مراسم ازدواج بر روی کشتی در شهر استانبول میباشد و عروس و دامادهایی که تصمیم به برگزاری مراسم عروسی دارند، اجاره کشتی های تفریحی در استانبول ترکیه و تدارک یک مراسم عروسی با تعداد نفرات کمتر بر روی کشتی در استانبول رو از لحاظ قیمت به صرفه تر و از لحاظ زیبایی با شکوه تر و رویایی تر می باشد. تدارک مراسم ازدواج در کشتیهای استانبول بسیار لوکس به همراه ارائه خدمات سرویس غذا، مشروبات و موزیک به شکل گشت زنی در تنگه بوغاز (بوسفر)برگزار میشود.

1218 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران