بهترين زمان برگزاري عروسي در تركيه

5 سال قبل در
کد آگهی : 44017

بهترين زمان برگزاري عروسي در تركيه

همه ی ما دوست داریم که مراسم عروسی ما خاص بوده و در بهترین شرایط برگزار شود، شرایط آب و هوایی خوب یکی از موارد مهم در روز عروسی شما خواهد بود و اهمیت آن در مراسمی که در هوای باز و بیرون از ساختمان برگزار میشود دوچندان می شود. بهترين فصل هاي برگزاري عروسي در تركيه دو ماه آخر بهار و دو ماه اول پاييز است كه در واقع بهترين هواي سال را در تركيه دارد. فصل زمستان و ابتداي بهار احتمال بارندگي و وجود سرماي زياد فصل مناسبي براي برگزاري مراسم در فضاي باز نيست و فصل تابستان در تركيه هوا گرم و شرجي بوده و حالت خوشايندي ندارد، ناگفته نماند كه تابستان فصل شلوغي توريست در تركيه است و اگر دوست داريد مراسمتان در آرامش بهتري برگزار شود بهترين انتخاب ماه هاي قبل و بعد از تابستان است.

زمان برگزاري عروسي در تركيه

زمان برگزاري عروسي در تركيه

از موارد جالبی كه تقريبا به تازگي و در سالهاي اخير بین ایرانی ها قابل اجرا و مد شده است، برگزاري مراسم عروسي در تركيه ست. امروزه برخی از ايراني هاي ساكن ايران و يا ساكن خارج از ايران براي برگزاري عروسي هاي لوكس و مجلل كشور تركيه را انتخاب ميكنند. يكي از دلايل اصلي انتخاب کشور تركيه، نياز نبودن ویزا برای ايرانيان، مسافت کوتاه و راحتي دسترسي به اين كشور زيباست. از طرفي براي برخي از ايرانيان ساكن خارج از كشور، جمع شدن در كشور تركيه راحت تر است. از دلايل ديگر برگزاري عروسي در تركيه ميتوان متفاوت بودن و شرايط بهتر برگزاري را نام برد. ناگفته نماند كه تركيه از كشورهاي زيباي توريستي است كه در سال ٢٠١٠ به عنوان پايتخت فرهنگي اروپا انتخاب شد و از اين نظر جذابيت زيادي دارد. و برای برخی از افراد فقط ایجاد تفاوت در مراسم عروسیشان دلیلی ست برای گرفتن عروسی در ترکیه.
محل هاي برگزاري عروسي در تركيه

اگر تصمیم به برگزاری عروسی در ترکیه دارید بهتر است بدانید که عروسي در تركيه معمولا در شهر هاي استانبول و آنتاليا برگزار ميشود. براي انتخاب محل عروسي ميتوانيد هتل هاي لوكس، عمارت هاي خاص و تاریخی، قصرهاي جذاب، جزاير زيبا و حتي كشتي هاي تفريحي را انتخاب كنيد. از نظر حق انتخاب در محل برگزاري دستتان باز است و تنوع زيادي پيش روي داريد كه همين نكته ميتواند شما را براي تصميم به گرفتن عروسي در تركيه وسوسه كند. اما بهتر است قبل از تصمیم نهایی تمامی موارد و هزینه ها را بسنجید.
همچنین برای اطلاع از محل های برگزاری عروسی در ایران میتوانید مقاله های انتخاب باغ تالار و تالار عروسی را مطالعه کنید.
انتخاب كشتي كروز و يات براي عروسي

يكي از جذاب ترین انتخاب ها براي محل برگزاري عروسي در تركيه انتخاب كشتي تفريحي است. عروسي اي كاملا متفاوت كه امكان آن در ايران وجود ندارد. در کشور ترکیه بهترين محل براي حركت كشتي كروز عروسي تنگه بُغاز است. تنگه بُغاز يا تنگه بُسفر در استانبول از خاص ترين مكان هاي توريستي بوده كه در واقع محل ارتباط قاره اروپا و آسياست و جاذبه بصري بالايي دارد. سه پل ارتباطي موجود در آن نقطه به زيبايي بيشتر فضا افزوده است و سالانه بازدیدکننده های فراوانی از تمامی نقاط دنیا به خود جذب میکند. برگزاري عروسي روي كشتي در این نقطه از استانبول بسيار رويايي و با شكوه است وعلاوه بر شما، خاطره ي شيريني براي تك تك مهمان هايتان به يادگار ميگذارد.

از ويژگي هاي اصلي اين سبک عروس

214 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران