بهترین موارد برای سرمایه گذاری در ترکیه

5 سال قبل در
کد آگهی : 42460

سایت نیازمندیهای ترکیه ام تی رز بهترین موارد برای سرمایه گذاری در ترکیه را برای شما عزیزان معرفی مینماید

بسیاری از سرمایه داران ایرانی ترکیه را کشور مناسبی برای سرمایه‌گذاری می‌دانند چرا که فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این کشور به علت پویایی اقتصاد ترکیه و بازارخدمات توریستی پررونق است.

سرمایه گذاری در ترکیه

سرمایه گذاری در ترکیه

سود‌ده‌ترین سرمایه‌گذاری در ترکیه در سال 2017 خرید زمین بوده به طوریکه از سال 2011 تا سال 2017 سود سرمایه گذاری در این بخش 3000 درصد بوده است بعد از خرید زمین، بورس، طلا، سود بانکی و خرید آپارتمان در رده های دیگر قرار گرفته‌اند.

کار و سرمایه گذاری در ترکیه، بایستی برمبنای قوانین سرمایه گذاری در ترکیه باشد. فعالیت اقتصادی، از صادرات و واردات به ترکیه تا خرید و ترخیص پوشاک از ترکیه به ایران در صورت عدم رعایت قوانین تجاری به شکست می انجامد.

از دیرباز، سرمایه‌گذاری در استانبول به خاطر وسعت شهر و وجود جمعیت زیاد همواره مورد توجه ایرانیان بوده است. بهترین سرمایه‌گذاری در امور تجاری در ترکیه، با توجه به میزان سرمایه و زمینه‌ی سرمایه‌گذاری مربوط به بخش تولیدی، صنعتی و خدماتی است. با ثبت شرکت در ترکیه خصوصاً فعالیت در زمینه ی واردات و صادرات در صورت نیازسنجی درست، به راحتی امکان سوددهی بالای اقتصادی در مقاطع کوتاه مدت و بلند مدت وجود دارد. لازمه ی این موفقیت آگاهی ازمقررات و تسلط بر قوانین تجارت با ترکیه است.

در سالهای اخیر واردات عمده پوشاک از ترکیه در ابعاد بزرگ توسط تولیدی‌ها و شرکت‌های بزرگ و کوچک انجام شده و خریداران لباس با خرید لباس از مراکز عمده‌ی پوشاک از استانبول و ترخیص پوشاک از استانبول و استفاده از خدمات کارگو در استانبول و ایران سهم بزرگی از بازار پوشاک را از آن خود کرده اند. اما امروزه تجارت در حیطه‌ی پوشاک شکل دیگری به خود گرفته و با وارد شدن سرمایه گذارن معتبر به بازار پوشاک، تجارت خرد جای خود را به اخذ نمایندگی از برندهای معتبر داده است. برندهای پوشاک، لوازم بهداشتی و لوازم ساختمانی بیشترین سهم واردات را به خود اختصاص داده اند.

بر اساس گزارش های سالیانه بخش اقتصاد بهترین کالاها برای صادرات به ترکیه شناسایی و لیست شده اند.

بیشترین صادرات ایران به ترکیه (بهترین کالا برای صادرات به ترکیه) در بخش های مختلف اقتصادی مربوط به بخش صنعت است. اقلام صادراتی ایرانی به ترکیه در این شاخه بسیار زیاد است. برای آشنایی با بیشترین صادرات ایران به ترکیه، در زیر لیست کالاهای صادرشده از ایران به ترکیه به صورت جزئی‌تر قرار داده شده است تا با توجه به فرصت های موجود، دید کلی در رابطه با محصولات پرمزیت برای صادر کردن از ایران به ترکیه داشته باشید.

انرژی

سوخت

انواع روغن

موتور

محصولات پتروشیمی انواع

گوگرد، گرانول

روغن پایه

انواع پلاستیک

ضدیخ

مواد معدنی

سنگ آهن

زغال

سنگ

قیر

مس

آلومینیوم

سیمان، سیمان سفید

انوع چسب و رزین ها

پوست

محصولات کشاورزی

فصلی

، کیوی

هندوانه

گیاهان دارویی

خشکبار، کشمش،

پسته و زعفران

انواع واکسنها

انواع وسایل روشنایی

کود

باطری

شیشه

ماشین آلات

و لوازم یدکی

دستمال مرطوب

تراکتور و قطعات

468 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران