توصیه های علمی دکتر رادمنش در خصوص بنداندازهای برقی

6 سال قبل در
کد آگهی : 10011

< توصیه های دکتر رادمنش در خصوص دستگاه های بند انداز برقی >

توصیه های علمی دکتر یلدا رادمنش (متخصص پوست و زیبایی در کالیفرنیا) در خصوص دستگاه های بند انداز برقی:

در اینجا من قصد تبلیغات بازرگانی محصولی را ندارم و فقط به واقعیت ها و نکات بهداشتی اشاره می کنم که به ارتقاء آگاهی مصرف کنندگان و حفظ سلامتی آنها کمک می نماید.

به نظر اینجانب دستگاه بند انداز برقی می بایست حتما استاندارد و اورجینال باشد تا به پوست صورت و بدن صدمه وارد نکند. در این خصوص آنقدر که کیفیت محصول مهم است، قیمت آن اهمیت ندارد. بندانداز های برقی ارزان قیمت چینی تنها یک ماکت هستند که برای پوست انسان نیز مضر می باشند.

برای مثال شاخک های بنداندازهای برقی غیر اورجینال و چینی فقط از آهن ساخته شده اند و سطح شاخک های بندانداز های برقی غیر اورجینال و چینی فاقد روکش طلا یا تیتانیوم می باشد. لذا ممکن است خرده های آهن بر اثر سایش جذب پوست شده و با ترکیب رطوبت پوست و اکسیژن هوا تولید اکسید های خطرناکی کنند که به پوست آسیب می رسانند. بدانید که هزینه درمان بیماری های پوستی مسلما بسیار بیشتر از قیمت یک دستگاه بندانداز برقی چینی است.

ضمنا فنرها و شاخک های بندانداز های برقی غیر اورجینال و چینی به جهت اینکه از آهن و برونز (برانز) ساخته شده اند بسیار شکننده و ضعیف هستند لذا حین بندانداختن احتمال شکسته شدن شاخک ها و فنر ها بر اثر فشار مستمر وجود دارد و ممکن است قطعات شکسته شده به چشم کاربر آسیب برسانند. در مجموع، اگر قرار بود سازنده های چینی در ساخت محصولات خود به کارایی و ایمنی آن توجه داشته باشند، هیچگاه نمی توانستند محصولاتشان را با قیمت ناچیز در بازار جهانی بفروشند.

اما فنر ها و شاخک های دستگاه بندانداز برقی اورجینال سنس-هیر با آلیاژی از فولاد زنگ نزن، نقره و تیتانیوم ساخته شده اند و سطح شاخک ها نیز کاملا با نانو سیلور (نقره)، طلا یا تیتانیوم پوشیده شده است که نه تنها ایجاد بیماری های پوستی نمی کند بلکه ضد باکتری و ضد میکروب هستند.

ضمنا فنر و شاخک های دستگاه بندانداز برقی اورجینال سنس-هیر بسیار مقاوم و قابل انعطاف می باشند لذا بر اثر فشار مستمر احتمال شکستن فنر و شاخک ها وجود ندارد و در اینجاست که رعایت اصول ایمنی، ضریب اطمینان محصول اورجینال سنس-هیر را افزایش داده است.

جنس بدنه بندانداز های برقی چینی از پلاستیک های نامرغوب بازیافتی است که با رنگ های شیمیایی ترکیب شده است و ایجاد حساسیت های پوستی می کند. اما بدنه دستگاه بندانداز برقی اورجینال سنس-هیر از ترکیب مواد پلاستیک استاندارد (ای بی اس با پوشش نانو سیلور) ساخته شده اند که بسیار مقاومند و به پوست دست آسیب نمی رسانند.

نخ بنداندازهای چینی از الیاف مصنوعی تهیه شده اند و فاقد پوشش مناسب می باشد. لذا نخ های چینی کاملا غیر بهداشتی بوده و در دراز مدت حساسیت های پوستی ایجاد می کنند. ضمنا نخ های چینی حین بندانداختن سریع پاره می شوند. برخی فروشندگان متقلب ادعا می کنند که نخ بنداندازهای برقی چینی ساخت ایتالیا است. قیمت یک جین نخ ابریشم طبیعی ایتالیایی فقط سی و هشت هزار تومان است که برابر قیمت یک دستگاه بندانداز برقی چینی است. حال چطور امکان دارد فروشنده ای یک دستگاه بندانداز برقی چینی را با یک جین نخ ابریشم طبیعی ایتالیایی فقط سی و پنج هزار تومان بفروشد؟!

اما نخ دستگاه بندانداز برقی سنس-هیر از ابریشم طبیعی ایتالیایی با پوشش نانو سیلور (نقره) ساخته شده است که کاملا ضد باکتری و ضد میکروب بوده و مثل نخ دندان اورال-بی کاملا بهداشتی هستند. ضمنا نخ دستگاه بندانداز برقی اتوماتیک سنس-هیر در ساشه های استریل یکبار مصرف هم بسته بندی شده اند که بسیار مناسب پوست های حساس بانوان می باشد…

خانم دکتر یاسمین رادمنش (خواهر خانم دکتر یلدا رادمنش) در مقاله ای علمی بیان داشته، برای اینکه بهای تمام شده محصولات چینی کاهش یابد، تولید کنندگان چینی از مواد شیمیایی غیر استاندارد در ساخت محصولاتشان استفاده می کنند. جالب اینجاست که خود مردم چین از مواد طبیعی و اورگانیک (نظیر چای سبز) استفاده می کنند. به عبارت دیگر چینی ها مواد شیمیایی مضر را به کشور های جهان سوم صادرات می کنند و در ازاء آن چینی ها منابع و مواد طبیعی را از کشور های جهان سوم برای مصرف خودشان و بازارهای اروپایی خریداری می کنند. همانطوریکه می دانید سرطان از طریق ازدیاد مواد شیمیایی مضر در بدن انسان به وجود می آید. در یک دهه اخیر با ازدیاد واردات انواع محصولات چینی به کشور های جهان سوم (از میوه و مواد اولیه داروها و مواد غذایی گرفته تا محصولات آرایشی و بهداشتی چینی) ، تعداد مبتلایان به سرطان نیز افزایش یافته است. آیا می دانید که کمتر از ده درصد مبتلایان به سرطان، با درمان های امروزی به زندگی عادی بر می گردند؟ اکثر مبتلایان به سرطان از اقشار کم درآمد جامعه هستند که توان خرید محصولات اورگانیک (طبیعی) یا محصولات اورجینال استاندارد را نداشته اند و زمانیکه این افراد به سرطان مبتلا شدند ، حتی توان خرید داروهای اورجینال اروپایی یا آمریکایی را نداشتند. بعضی از سرطان ها رشد سریع دارند یا گاها چند سال پس از ابتلای فرد به سرطان تشخیص داده می شوند. بهترین راه مبارزه با سرطان ، پیشگیری از سرطان است. این بدین معنی است که هر فرد باید محصولات مرغوب اورجینال و محصولات طبیعی (اورگانیک) را جایگزین محصولات شیمیایی و محصولات نامرغوب چینی و هندی کند. به عنوان مثال یک عامل ابتلا به سرطان پوست ، استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی نامرغوب و ارزان قیمت چینی است که از طریق خرید پستی یا کانالهای ماهواره ای به دست مصرف کنندگان می رسد. شرکت دو کبوتر طلایی از جمله شرکت هایی است که در یک دهه اخیر تلاش کرده است محصولات مرغوب اورجینال و محصولات طبیعی (اورگانیک) را به دست متقاضیان برساند و همچنین این شرکت با همکاری متخصصین دلسوز مستمرا در جهت ترویج فرهنگ مصرف محصولات مرغوب اورجینال و محصولات طبیعی (اورگانیک) کوشیده است.

البته من در اینجا به اختصار فقط به چند نکته ایمنی اشاره کردم. مسلما تفاوت ها بسیار است. اگرچه کپی کاران چینی اسباب بازی هایی شبیه بندانداز برقی را برای دختر بچه ها ساخته اند ولی بدانید این ماکت های ارزان قیمت نه تنها قابل مقایسه با دستگاه بندانداز برقی اتوماتیک اورجینال سنس-هیر نبوده بلکه کاربردی هم برای بزرگسالان ندارند. در نگاه اول ممکن است این دو شبیه هم باشند ولی در عمل مصرف کنندگان محصولات چینی، همیشه مال باختگانی پشیمان بوده اند که آسیب های فیزیکی یا روانی از این اسباب بازی های چینی دیده اند.

در نهایت، زیبایی سرمایه ایست که باید به آن افزود. انسان خردمند هیچگاه سلامتی خود را با اسباب بازی های نامرغوب چینی به خطر نمی اندازد و قبل از خرید هر محصولی کاملا تحقیق می کند و سپس بهترین را انتخاب می کند. به خاطر داشته باشید که سلامتی شما همواره در اولویت است. لذا فقط محصول اورجینال از داروخانه ها بخرید!

مدل خانگی دستگاه بندانداز برقی اتوماتیک اورجینال سنس-هیر که محصول کارخانه سامسونگ کره جنوبی است، بسیار مقرون بصرفه است زیرا دارای عمر مفید طولانی مدت بوده و مصرف کننده فقط هشتاد و پنج دلار آمریکا به ازاء یک دستگاه بندانداز برقی اتوماتیک اورجینال سنس-هیر می پردازد.

در صورتیکه بندانداز برقی چینی دارای یک عمر مفید حداکثر دو ماهه بوده و مصرف کننده مجبور است هر دو ماه یکبار یک ماکت بندانداز برقی چینی به ارزش بیست و پنج دلار آمریکا بخرد. این بدین معنی است که مصرف کننده هر سال باید مبلغ یکصد و پنجاه دلار آمریکا بابت خرید ماکت بندانداز برقی چینی هزینه کند.

پس بی حکمت نیست که انگلیسی ها می گویند: هنوز آنقدر پولدار نشدم که جنس ارزان چینی بخرم!!!

انتخاب با شما! دستگاه بندانداز برقی اتوماتیک اورجینال سنس-هیر یا ماکت بندانداز برقی چینی؟

سنس-هیر، تنها دستگاه بندانداز برقی اتوماتیک اورجینال
مورد تائید سازمان استاندارد، وزارت بهداشت و وزارت بازرگانی
موجود در داروخانه های معتبر سراسر کشور

آیا می دانید تفاوت بین دستگاه بندانداز برقی اتوماتیک اورجینال و غیر اورجینال (ماکت های چینی) چیست؟
برای اطلاعات بیشتر، به وب سایت فارسی سنس-هیر مراجعه فرمائید

WWW.SANSHAIR.COM

HTTP://SANSHAIR.BLOGSKY.COM

HTTP://SANSHAIR.ROOMFA.COM

دکتر یاسمین رادمنش روانپزشک، متخصص زنان و زایمان و موسس مرکز مشاوره خانواده دکتر رادمنش و کلینیک سلامت خانواده در کالیفرنیا، به اتفاق خواهرش (دکتر یلدا رادمنش) نیمی از وقت گرانبهای خود را صرف مشاوره و درمان رایگان بیماران در سراسر دنیا صرف نموده است. جهت دریافت مشاوره پزشکی آنلاین رایگان، لطفا از طریق آدرس فیس-بوک زیر اقدام فرمائید:

WWW.FACEBOOK.COM/GOLDENDOUBLEDOVE

221 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....