دستگاه قالی شویی اتوماتیک و خشک کن لوله ای

6 سال قبل در
کد آگهی : 10951

تولید وفروش انواع دستگاه قالی شویی اتوماتیک و دستی و انواع آبگیر لوله ای فرش آبگیر درب دار و آبگیر بدون درب وخشک کن فرش و دیگ آبگیر قالیشویی شلاق زن دستی و اتوماتیک و دستگاه شستشوی دستی و پولیشر با بالا ترین کیفیت و مناسب ترین قیمت. دستگاهها دارای یک سال گارانتی بدون قید و شرط و پنج سال خدمات پس از فروش میباشند.
کیفیت را گران نخرید
از مزایای آبگیر لوله ای شرکت آریا طراح که آن را بی رغیب کرده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1- کارایی بالا، کیفیت عالی محصول و قیمت دستگاه، آن را بی رغیب و متمایز از دستگاههای مشابه کرده است.
2- دستگاههای شرکت آریا طراح با استفاده از بهترین مواد موجود در بازار ساخته می شود به عنوان مثال دینام های مورد استفاده در آبگیرهای قالی ساخت شرکت موتوژن تبریز با قدرت 10 اسب و دور 3000 می باشد
تابلو برق دستگاه پیشرفته ترین تابلو برق موجود در بازار می باشد: که دارای اینورتر ال اس کره ، و یک عدد صفحه لمسی تاچ و از نرم افزاری قدرتمند با کارایی بالا بهره می برد و به کاربر دستگاه امکان برنامه ریزی و ایجاد برنامه های متنوع خشک کردن را می دهد.
3- شرکت آریا طراح به عنوان تنها شرکت ایرانی که از دستگاه سی ان سی برای سوراخ کردن لوله های داخلی دستگاه آبگیر استفاده می کند از محاسن این دستگاه میتوان به بزرگ شدن قطر سوراخ ها (به قطر 5 سانتی متر) اشاره کرد که پایین آمدن زمان آبگیری و بالا رفتن میزان آبگیری را تضمین میکند..
4- در دستگاه های آبگیر درب دار از با کیفیت ترین بلبرینگ های ژاپنی موجود در بازار استفاده می شود و هم چنین در دستگاه های بدون درب ، بلبرینگ جلوساخت شرکت SKF فرانسه میباشد.
5- لوله های داخلی آبگیر پس از سوراخ کاری به وسیله لایه ضد خوردگی و ضد سایش پوشیده می شود .
6- پایین بودن زمان آبگیری، بی صدا و بی لرزش بودن دستگاه از محاسن دیگر دستگاه می باشد.
همین موارد باعث رضایت مشتریان شرکت آریا طراح شده و این افتخار ماست.

151 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....