راه اندازی مغازه در ترکیه و شرایط آن

5 سال قبل در
کد آگهی : 40830
    شماره تماس00902122582323
    خیاباناستانبول مجیدیه کوی نبش میدان اصلی بر خیابان ساختمان عثمانی طبقه 4 واحد ام تی رویال
    کشورترکیه
    شهراستانبول
    وبسایتhttp://www.mtroz.com
    اینستاگرامhttp://www.instagram.com/mtroyalcompany

راه اندازی مغازه در ترکیه

ما در این مطلب برای اینکه تجارت عمومیت بیشتری پیدا کند راجع به انواع بنگاه های اقتصادی صحبت می کنیم اگر قصد راه اندازی کسب و کار در ترکیه را دارید این مطلب را هرگز از دست ندهید.

برای راه اندازی مغازه در ترکیه دو روش اصلی وجود دارد که شما می توانید یک تجارت موجود را خریدای یا راه اندازی کنید.

و یا از طریق تکمیل فرم ارزیابی رایگان سایت ام تی رز بصورت کامل کسب اطلاع نمایید

راه اندازی مغازه در ترکیه1

راه اندازی مغازه در ترکیه

راه اندازی مغازه در ترکیه خرید سرمایه های تجارت

روش اول راه اندازی مغازه در ترکیه  خرید سرمایه : زمانی که یک تجارت را از طریق خرید سرمایه های آن به عهده می گیرید، شما خیلی راحت چیزی را خریداری کردید که می خواهید. اینها ممکن است شامل کرایه مقدمات انجام شده توسط تجارت، تجهیزات استفاده شده درآن، حسن نیت تجارت و حقوق مالکیت معنوی آن را باشد.
شما نباید (حداقل ازنظر تئوری) مسئولیت هیچ کدام از بدهکاری ها یا بحث و جدال های مربوط به تجارت را به عهده بگیرید، اما هنوز نگرانی های وجود دارد که باید درنظر گرفته بشوند. مهم ترین آنها این است که آیا، اگر شما یک تجارت جدید را با سرمایه های قدیمی شروع می کنید، شهرداری به شما یک مجوز می دهد یا خیر. شما باید- واقعا باید- شهرداری محل را قبل از تصمیم برای خرید تجارت یا سرمایه آن ببینید.
مسئله دیگر این است که خرید یک تجارت به این روش می تواند شما را ملزم به پرداخت مبلغ زیادی مالیات برارزش افزوده می کند (به عنوان مثال، برای موجودی و تجهیزات).
بیشتر اوقات این مبلغ زیاد می باشد و بهتر است بی درنگ تجارت را خریداری کنید.
البته، شما هنوز مسئول هرنوع بدهکاری ثبت شده علیه سرمایه هایی که به عهده گرفتید خواهید بود: به عنوان مثال، یک وثیقه یا هزینه برای مقدمات تجارت؛ اما شما مسئول هر بدهکاری معمولی (ثبت نشده) نخواهید بود.
نوع بدهکاری ها و مطالبات که باید بدانید آنهایی می باشند که توسط کارمندان (یا کارمندان سابق) گوشزد می شوند، مطالبه برای مالیات های پرداخت نشده، مطالبه از سوی صاحب ملک تجارت و ادعا هاو مطالبات ازسوی عرضه کنندگان تجارت می باشند.
حتی اگر هیچ مطالبه ای یا مسئله ای وجود نداشته باشد، اگر شما یک تجارت را ازاین طریق متقبل بشوید هنوز باید مسئولیت های کارمندان حاضر در تجارت یا هرشخصی که بیش از ۱۲ ماه سابقه کار دارد را نیز به عهده بگیرید. آنها حق دارند قراردادهایشان توسط مالک تجارت جدید منتقل بشود درنتیجه شماقبل از تقبل تجارت نیازدارید مطمئن بشوید که کل پول آنها توسط مالک قبلی پرداخت شده است. این قراردادی می باشد که باید بین خریدار و فروشنده و کارمند بسته بشود- هر سه طرف باید شرایط قرارداد را بپذیرند.

شرکت ام تی رویال

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نیازمندیهای ترکیه

546 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران