شرکت حمل و نقل بین المللی سبحان ترابر آسیا

6 سال قبل در
کد آگهی : 10289

درباره ما
شرکت حمل و نقل بین المللی سبحان ترابر آسیا
شرکت حمل و نقل بین المللی سبحان ترابر آسیا به شماره ثبت 446951 در سال 1392 تاسیس و فعالیت خود را بصورت گسترده با توکل به خداوند سبحان در کشورهای جمهوری اسلامی ایران ، ترکیه ، عراق و جمهوری آذربایجان آغاز نمود. این شرکت با بهره گیری از پرسنل و کادر مجرب خود که سالها در مشاغل کلیدی حمل و نقل اشتغال بکار داشته اند و با در اختیار داشتن تعدادی قابل توجه کامیون کانتینر بر ، تانکر سوخت ، چادری و کفی متناسب با استانداردهای جهانی ، سرویس های مناسب و مرتب کامیونی ، ریلی و دریایی با پیشرفته ترین متدهای حمل و نقل بین المللی و از همه مهمتر ارائه نرخهای مناسب بصورت کریری و فورواردی عملاً در ردیف شرکت های موفق حمل و نقل بین المللی قرار گرفته است.

رسالت سازمانی ما ارتقاء سرعت و کیفیت در اجرای خدمات است .

بنابراین این شرکت با استفاده از فرآیند بهینه سازی ساختار های فنی مالی و اداری متعهـد به افزایـش مـداوم بهـره وری در کـیفیت خدمات ارائه شده بوده و تلاش کرده است که قدرت رقابتی شرکت را با استـفاده از سرلوحه قرار دادن منشور اخـلاقی و رعایت آئین رفتار حرفه ای درحال افزایش باشد .

کارکنان شرکت بر این اعـتـقادند که صـداقت ، تواضـع ، رعایت ادب ، احترام و تکریم توأم با رفتاری صمیمانه ودوستانه و مسئـولیت پذیری، وقت شناسی و حفاظت اسرار و اطلاعات محرمانه وتعهد در ارائه خدمات مطلوب وبهینه ، پشتوانه محکـم اعتـماد مـشـتـریـان به شرکت بوده . و لـذا به دلیل اهداف متعالی مادی و معنوی که داشته تلاش و کوشش خود را در آراستن به این صفات را از واجبات می شمارد .

منابع انسانی :

شرکت حمل و نقل بین المللی سبحان ترابر آسیا موفقیت خود را مدیون نحوه مدیریت و عملکرد کارمندان و پرسنل و تمام اشخاصی که در این شرکت کار می کنند ، می داند تمام اشخاص مشغول به کار در شرکت ، نقش کلیدی درموفقیت این شرکت ایفا کرده اند . در همین راستا این شرکت گامهایی بلند از طریق ایجاد همکاری و همدستی با اعضاء و بهره گیری از استعدادهای مختلف و با رویکردها و رفتارهای مناسب موجبات موفقیت های کاری بالائی را درشرکت فراهم آورده است .

مدیریت این شرکت ، محیطی بسیار خوشایند و دل پسند را برای اعضا و کارمندان خودا ایجاد کرده و نیروهای انسانی شاغل در آن احساس مسئولیت عمیقی در انجام وظایف خود به بهترین نحوه ممکن برای جلب رضایت مشتریان دارند .

ما برای حقوق و شخصیت کارمندان و پرسنل خود احترام قائل هستیم . تلاش ما تبدیل شدن به یک شرکت حمل و نقل برجسته می باشد که با استخدام استعدادها و نیروهای انسانی ماهر و با تجربه سعی در ایجاد یک محیط کاری سازنده و فعال دارد . در همین راستا ، از نظرات و پیشنهادهای اعضا و کارمندان و مدیران خود به منظور بهبود عملکرد شرکت ، استفاده کرده و بهره می گیریم . عموماً مدیریت شرکت محیطی ایمن و دلپذیر برای اعضای خود به منظور تقویت امید آنها به آینده به وجود آورده است . علاوه بر شرکت حمل و نقل بین المللی سبحان ترابر آسیا گامهای موثری در تکریم اشخاص برداشته است . ما به رعایت اصول اساسی و معیارهای مهم در حفظ محیط زیست در انجام فعالیتهای حمل و نقل بین المللی خود توجه خاص داریم .

تقویت امید مشتریان نسبت به فعالیت هایشان و پرهیز از صدمه مالی به آنها و با درک کامل نیازهای صاحبان کالا ، موفقیت مشتریانمان را به بهترین نحو تضمین می نماییم . بر اساس هماهنگی صورت گرفته در این زمینه ما تحقیقات قابل توجهی برای مشتریان خود به نحوی که آنها از فعالیت های ما سود ببرند ، پیش بینی نموده ایم . در پایان ما از طرف های محترم قرارداد و پیمانکاران بامشتریان خود تقاضا می کنیم که به معیارهای بنیادی درچارجوب قوانین و مقررات توجه داشته باشند .

سایر معیارهای مورد نظر درارائه خدمات و فعالیتهای شرکت عبارتند از :

صداقت و راستگوئی
متعهد بودن به امورات محوله
ارتقای سطح آگاهی مشتریان از طریق ارائه خدمات مشاوره ای مناسب
پرهیز از فعالیتهای غیر حرفه ای
اجرای تعهدات و وظایف به بهترین نحو ممکن
ایجاد ارتباطات مناسب با مشتریان از طریق اجرای طرح موسوم به تکریم ارباب رجوع .
احترام به زحمتکشان عرصه حمل و نقل علی الخصوص رانندگان همیشه در صحنه
شرکت حمل و نقل بین المللی سبحان ترابر آسیا برای مشتریان محترم در راستای ارتقاء و شکوفایی اقتصادی ارائه دهنده سرویس های ذیل می باشد .

خدمات زمینی

خدمات دریایی

خدمات گمرکی

خدمات حمل محمولات ترافیکی و سنگین

خدمات ریلی

آدرس : تهران – فلکه دوم صادقیه خیابان شهید اعتمادیان مجتمع اداری طلا پلاک 4 طبقه هفتم واحد6

تماس با ما:

09123252890

09122018562

67 – 44035866 -021

فکس : 44035943 – 021

174 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....