طراحی سایت ارزان برای ایرانیان ترکیه

5 سال قبل در تهران
کد آگهی : 40967
    قیمت1,500,000 تومان
    خیابانتهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، واحد 7
    کشورایران
    استانتهران
    شهرتهران
    وبسایتhttp://darkoob.co.ir

شرکت طراحی سایت دارکوب در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و اجرای پروژه های خود بخش بازرگانی خود را به طور کلی حذف نموده است و به این روش توانسته هزینه های طراحی سایت را به حداقل برساند و از طرفی به دلیل دریافت هزینه ها به صورت ریال و قیمت پایین که مصوب اتحادیه است توانسته هزینه های طراحی سایت برای ایرانیان مقیم ترکیه که به دنبال طراحی سایت ارزان هستند را کاهش دهد. در طراحی وب سایت موردی که بسیار مهم می باشد و کمتر به آن توجه می شود پشتیبانی و نگهداری وب سایت است که ضعف اکثر شرکت های طراحی وب سایت می باشد. دارکوب از بابت کسب رضایت مندی بیشتر مشتریان خود حداکثر تلاش خود را در جهت پشتیبانی بهتر و قویتر وب سایت مشتریان خود می نماید. از بابت کاهش هزینه ها در مجموعه دارکوب، تیم بازاریابی به صورت کامل حذف گردیده است و سیاست جذب مشتری این مجموعه بر اساس کسب رضایت مندی مشتریان فعلی و هدایت مشتریان جدید به این مجموعه توسط آنها و همچنین ادامه همکاری با مشتریان بنا نهاده شده است. همچنین این مجموعه پروژه های خود را با حداقل سود ممکن انجام می دهد.
با توجه به هزینه های طراحی سایت در ترکیه که بسیار بالا است، هموطنان عزیز در ترکیه که قصد طراحی سایت دارند به جای پرداخت لیر به این شرکت ها می توانند هزینه های خود را به وسیله پرداخت ریال به شرکت دارکوب کاهش دهند و کیفیت مطلوب را نیز حفظ کنند.
به این صورت می توان از ترکیه با واتساپ به شماره 00989122062307 تماس حاصل کرده یا به وبسایت این مجموعه به نشانی http://darkoob.co.ir مراجعه کرده و یا با شماره های این شرکت تماس حاصل نمایند 00982122082258
همچنین می توان از طریق ایمیل با این شرکت در تماس بود: info@darkoob.co.ir

349 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه

نظرات کاربران