فروش عمده بدلیجات در استانبول

6 سال قبل در
کد آگهی : 11280

فروش عمده بدلیجات ،فروش عمده زیورآلات نقره،فروش عمده ساعت های مارک و فانتزی و فروش عمده لوازم مو و …آماده ارائه بهترین اجناس بازار بدلیجات ،نقره و ساعت به شما عزیزان فعال صنف بدلیجات ،نقره و ساعت می باشد.

اقلام قابل فروش در زیورآوران به شرح زیر است:

فروش عمده بدلیجات استیل

فروش عمده بدلیجات تیتانیوم

فروش عمده بدلیجات چرمی

فروش عمده بدلیجات چوبی

فروش عمده بدلیجات برنجی

فروش عمده بدلیجات مارک

فروش عمده بدلیجات مروارید

فروش عمده ساعت مارک و فانتزی

فروش عمده زیورآلات نقره

فروش عمده گل نقره و تابلو گل نقره

و …

ما به شما زیورآوران را پیشنهاد می کنیم چراکه:

کیفیت ،تنوع ،زیبایی و به روز بودن اجناس عمده فروشی بدلیجات و عمده فروشی نقره زیورآوران همواره مورد تحسین مشتریان عزیزمان بوده است و این امرسبب شده تا با وسواسی هر چه تمامتر در جهت تامین اقلام مورد نیازشان(بدلیجات ،نقره ،ساعت )بکوشیم.

خرید عمده بدلیجات و خرید عمده نقره و ساعت از زیورآوران به دلیل قیمت هایی که پایین تر از هر کجای ایران (این موضوع قابل تحقیق می باشد) است،خریدی پر سود را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

با خرید عمده بدلیجات ،خرید عمده نقره و خرید عمده ساعت از زیورآوران،پاسخگوی هر سلیقه ای خواهید بود

ضمناً ما بهترین مشاورین فروش بدلیجات را داریم.شما مشتری عزیز که به تازگی وارد حرفه فروش بدلیجات شده اید می توانید برای افزایش فروش خود با ما تماس بگیرید تا در این خصوص اطلاعات لازم (از قبیل انتخاب پر فروش ترین اجناس ،شیوه ی قیمت گذاری ،نحوه دکور کردن مغازه ،میزان مورد نیاز اجناس با توجه به ابعاد مغازه و…)را بدست آورید.

فروش عمده اینترنتی بدلیجات و فروش عمده اینترنتی نقره و ساعت برای مشتریانی که به هر دلیلی قادر به خرید بدلیجات و خرید نقره به صورت حضوری نمی باشند امکان پذیر است.انتخاب اجناس از طریق کانال و اینستاگرام می باشد. دریافت اجناس در کوتاهترین زمان ممکن،از طریق پست،ترمینال اتوبوسرانی و یا تی پاکس صورت می پذیرد.

hamid reza 00905303819095

218 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....