فروش ورق کامپوزیت آلوتک (ALUTEK) در تبریز و شمال غرب

6 سال قبل در
کد آگهی : 9765

نمایندگی انحصاری فروش ورق کامپوزیت آلوتک (ALUTEK) در تبریز و شمال غرب

فروش ورق کامپوزیت الوتک ALUTEK با گارانتی تعویض 15 ساله و در رنگ ها و طرح های متنوع فقط
ورق کامپوزیت الوتکALUTEK به علت سرمایه گزاری خارجی یکی از بزرگترین کارخانه های تولید آلومینیوم در ایران با قیمت ورق پایین همراه با کیفیت عالی در دسترس مشتریان عزیز قرار خواهد گرفت.
در تولید ورق کامپوزیت الوتک ALUTEK از دستگاه هایی که دارای تکنولوژی روز دنیا و دانش فنی مهندسی قوی و کارآمد هستند استفاده گردیده است که با توجه به حساسیت در تولید با کیفیت عالی و جلب رضایت مشتریان عزیز این محصولات با 15 سال گارانتی تعویض ارائه می گردد.
برای تولید ورق کامپوزیت الوتک ALUTEK تا حد امکان سعی گردیده است که از مواد اولیه تولید داخل کشور استفاده گردد که در همین راستا پلی اتیلن مصرفی این محصول که قابل انعطاف و نشکن می باشد در ایران تهیه گردیده است.
ورق کامپوزیت الوتک ALUTEK دارای تمامی استاندارد های روز دنیا می باشد که دارای رنگ PVDF واقعی که در طول مدت زمان و بارندگی و نور خورشید ثابت بوده و تغییری در رنگ آن به وجود نمی آید.
مشخصات ورق کامپوزیت آلوتک ALUTEK :
– ضخامت کل ورق : 4 میلی متر و ضخامت ورق آلومینیوم 0.3 میلی متر
– ابعاد 3.20 1.25
شرکت برج سازان سما (برج سازان ساختار مینای آذربایجان) با چندین سال سابقه درخشان مفتخر به فروش ورق های کامپوزیت در تبریزو سراسر ایران با نازلترین قیمت در طرح‌ها و رنگهای متنوع بوده و در این زمینه توانسته است بسیاری از نیازهای شاغلین حوزه ساختمان را برطرف نماید.
کیفیت را با ما تجربه کنید

164 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....