ماشین آلات قالیشویی

4 سال قبل در تهران
کد آگهی : 30650
    شماره تماس33158557-09125095994
    خیابانخاوران
    کشورایران
    استانتهران

ماشین آلات قالیشویی
ماشین سازی عزیزی سازنده ماشین آلات قالیشویی با 40 سال سابقه کار اولین سازنده ماشین آلات قالیشویی در ایران بعنوان تولید کننده و صادرکننده ماشین آلات قالیشویی ، فروش ماشین آلات قالیشویی، ساخت دستگاه قالیشویی به کشورهای اروپایی از جمله: آلمان، ایتالیا، فرانسه، اتریش، سوئیس، آمریکا و آسیای میانه، حوزه خلیج فارس، عراق و ژاپن افتخار دارد در خدمت هموطنان عزیز بوده و آماده انجام سفارشات در اسرع وقت می باشد .
ماشین سازی عزیزی با ارائه ۱۰ سال خدمات پس از فروش و یکسال گارانتی بعوان سازنده دستگاه قالیشویی و ماشین آلات قالیشویی پیشتاز در عرصه خدمات رسانی به خریداران محترم می باشد .
لازم به ذکر است مجموعه ماشین سازی عزیزی برنده جایزه صادراتی سال ۹۴-۹۵ است و دارای ۱۰۰۰ مشترک داخلی و خارجی است و می تواند تمامی تلفن های مشترک ها را در اختیار شما بگذارد.
ماشین آلات قالیشویی
ماشین سازی عزیزی سازنده و تولید کننده انواع ماشین آلات قالیشویی اعم از دستی و اتوماتیک- ثابت و متحرک در ساخت این ماشین آلات آماده ارائه خدمات میباشد و با استفاده از نیروی متخصص,متعهد و با تجربه تحت نظارت و کنترل بسیار دقیق و منظم بر مراحل مختلف تولید ماشین آلات قالیشویی و اعمال کلیه مقررات ایمنی است.
هدف این ماشین سازی دستیابی به کیفیت مطلوب ماشین آلات قالیشویی جهت جلب رضایت مشتریان میباشد.

ام تی رز آگهی

313 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران