مراسم عروسی به روش پادشاهان عثمانی روی کشتی در استانبول

5 سال قبل در
کد آگهی : 43996

مراسم عروسی به روش پادشاهان عثمانی روی کشتی در استانبول
ظرفیت کشتی ها برای برگذاری مراسم عروسی روی کشتی:

مراسم عروسی

مراسم عروسی

رنج ظرفیت کشتی ها برای برگذاری مراسم عروسی روی کشتی در استانبول شامل یات های کوچک برای تعداد تا 10 نفر و کشتی های متوسط و بزرگ تاظرفیت 150 نفرست که ارائه دهنده خدمات برگذاری مراسم عروسی هستند.

به طور معمول کشتی ها شامل دو الی سه طبقه هستند که از طبقه زیرین که بصورت سرپوشیده ست و دور تا دور دارای پنجره با دید سطح آب است برای پذیرایی مراسم شام استفاده میشود و از عرشه کشتی که فضای باز کشتی ست برای برگذاری مراسم رقص، سرو ککتلها، میوه، نوشیدنی و بریدن کیک و آتشبازی استفاده میشود.

طبقه سوم که لذوما تمامی کشتی ها این امکان را ندارند معمولا به صورت نیم طبقه میباشد که فضای آرامتریست که میهمانان می توانند ضمن لذت بردن از منظره بی نظیر تنگه بفسفر با آرامش بیشتر، ناظر برگذاری مراسم عروسی در طبقه پایین نیز باشند.

از مزایای کشتی های بزرگ داشتن آشپزخانه مجهزست که به کیترینگ امکان سرو غذای گرم را در ساعات پس از شروع حرکت میدهد ولی برای کشتی های کوچک که آشپزخانه بزرگ ندارند غذا یا در اول مراسم عروسی پس از سوارشدم میمان ها سرو میشود ویا در ساعات بعد از حرکت کشتی مجبور به کناره گیری برای دقایقی ست تا سرویس کیترینگ بارگیری شود.

نکته مهم در اعلام تعداد دفیق تعداد میهمانان توسط عروس و داماد و انتخاب ظرفیت متناسب کشتی ست چون در صورت زیاد بودن تعداد میهمانان از ظرفیت کشتی، گارد ساحلی تنگه بسفر از حرکت کشتی جلو گیری خواهد کرد.

765 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران