مراکز خرید و رستوران ها و اطلاعات ضروری استانبول

5 سال قبل در
کد آگهی : 41114

مراکز خرید و رستوران ها و اطلاعات ضروری استانبول :

مراکز خرید استانبول :
مهمترین خرید استانبول پارچه و پوشاک و البسه است. برای خرید پوشاک و پارچه بهترین نقطه خیابان استقلال ، خیابان جمهوریت و خیابان روملی است. خیابان استقلال از جمله معروف ترین خیابان های شهر استانبول است که یک سر آن به میدان تقسیم یا تکسیم می رسد. آخرین دست آوردهای صنعت پوشاک و کیف و کفش به چشم می خورد. مرکز خرید آتاکوی گالریا در منطقه آتاکوی آک مرکز و مرکز خرید کاروسل در منطقه کیرکوی را نیز نباید از قلم برای خرید استانبول بیاندازید. اما خرید در استانبول به اینجا ختم نمی شود. مراکز خرید از جمله پاساژ اطلس ، مرکز خرید کاپیتول در بخش آسیایی استانبول ، خیابان بغداد و خیابان بهاریه نیز برای خرید حائز اهمیت هستند.

اطلاعات ضروری استانبول

اطلاعات ضروری استانبول

بازار صحاف ها که ترک ها با آن صحالفلار و چنیار آلتی در منطقه بیازیت از جمله مراکز خرید دیگر است. بازار هرهر مرکز خرید مبلمان و دکوراسیون خانه است. از بازارهای دیگر می توان به بازار روز کوچه چوکورجوما در منطقه جهانگیر کوچه بوبوک حمام در منطقه اسکودار ، ایستگاه بازار در منطقه کادیرکوی و محله مابین امین اونو نیز اشاره کرد.

olivium Shopping Mall
دهمین مرکز خرید ترکیه olivium نام دارد که در بخش اروپایی ترکیه قرار دارد. این مرکز در ابتدا با 25 مغازه شروع به کار نمود که امروز به 118 مغازه افزایش پیدا نموده است که بعضی از آنها مارکهای معتبر جهانی را ارائه می کنند. این مرکز دارای 45000 متر مربع مساحت و 4 طبقه ساختمان است.
این مرکز دارای سوپر مارکت 6 سالن سینما 1 تئاتر سالن ورزشی و رستورانهای متفاوت است.
آدرس : Zeytinburnu, Istanbul, Turkey

Historia Shopping Mall
مرکز خرید هیستوریا یا نهمین مرکز خرید معروف و پرطرفدار استانبول در منطقه FATIH و با دسترسی آسان از مسجد سلطان احمد قرار گرفته است و شامل 6 طبقه با 75 فروشگاه و رستوران میباشد.
طبقات 1 تا 3 این مرکز به مد لباس خانمها و آقایان اختصاص دارد که تعدادزیادی از مارکهای معتبر پوشاک در فروشگاههای خود لباسهای مد روز را ارائه می کنند که می توان به Bershka, Zara, Mango, Elle, Nine West and Levis اشاره کرد.
در قسمت همکف این فروشگاه می توانید از انواع و اقسام لوازم خانگی الکتریکی مبلمان وسایل منزل و غیره را مشاهده نمائید.
در هنگام بازدید از این محل نگران غذا نباشید که انواع رستوران و ساندویچ با مارکهای مختلف مانند Mc Donald’s, KFC , Pizza و انواع غذاها را به شما ارائه خواهند نمود.
آدرس : Adnan Menderes Bulvarı No:2, Fatih

مرکز خرید آک مرکز استانبول Akmerkez
آک مرکزبه عنوان هشتمین مرکز پر طرفدار خرید و با هدف بهترین مرکز خرید دنیا با 180000 هزار متر مربع مساحت در مارس 1994 افتتاح شده که یکی از مراکز خرید پر تردد استانبول است ، مدیریت این مرکز تجاری با 264 مغازه بزرگ و 32 کافه و رستوران و 1500 محل پارک ماشین ادعا میکند که هر ماه بین یک تا یک و نیم میلیون نفر از این مرکز خرید و تفریحی بازدید میکنند. بعبارتی دگر در روزهای معمولی هفته بین 40 تا 45 هزار نفر از آک مرکز بازدید میکنند که در تعطیلات آخر هفته و اعیاد این رقم به بیش از 70 هزار نفر نیز میرسد. مرکز خرید و تفریحی «آک مرکز» در منطقه «اتیلر Etiler » با وسعت 180 هزار متر مربع فضای سرپوشیده بنا شده . در این مرکز خرید 41 پله برقی و 2 آسانسور پانارومیک و 30 آسانسور عادی (مخصوص بازدیدکنندگان) برای تردد

668 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران