مشاورین املاک و سرمایه گذاری همراه استیت

4 سال قبل در تهران
کد آگهی : 50302

تا قبل از سال 2012 قوانین سخت مالکیت در ترکیه مانع از خرید و مالکیت بسیاری از ملیتها می شد. اگرچه در ماه می 2012 دولت ترکیه این قوانین را برای برطرف کردن موانع و سخت گیریها و گشودن بازار ملک ترکیه بر روی بیش از 129 ملیت، بطور کلی تغییر داد.

قوانین و مقررات خرید ملک در ترکیه و دریافت اقامت در ترکیه نسبت به سالهای قبل بسیار ساده تر شده اند . اکنون می توانید با خرید ملک به ارزش ۲۵۰ هزار دلار مستقیما پاسپورت این کشور را دریافت کنید. در سال ۲۰۱۳ آمار خرید ملک در کشور ترکیه توسط خارجی ها به ۶۶ درصد افزایش پیدا کرده است و خارجی ها برای ملک خریدن در ترکیه هجوم آورده اند.

در امور سرمایه گذاری خارجی مخصوصا خرید ملک معمولا فرد سرمایه گذار با محل سرمایه گذاری فاصله دارد. پس با این شرایط او باید چگونه در خصوص موضوع سرمایه گذاری اش تحقیق کند و مطمئن شود ؟

بهترین ابزار داشتن یک مرجع صادق و معتمد است که تمام جزئیات و اطلاعات را به صورت به روز شده را در اختیار شما قرار دهد. مرجعی که تمام ابعاد و جوانب و گوشه و کنار موضوع مد نظر شما را پوشش بدهد و چشم و گوش شما باشد و بدور از منفعت شخصی در مسیر هدف شما اقدام به راهنمایی کنید.

در همین راستا شرکت همراه استیت پاسخگوی تمامی نیاز های شما جهت سرمایه گذاری و خرید ملک در کشور ترکیه می باشد.

پروسه خرید ملک به گونه ایست که باید مرحله به مرحله پیش رفت و مشاور املاکی که عجله ای برای نشاندن شما پای قرارداد دارد باید دوری کنید. شما باید فرصت کافی برای دیدن ملک ، مجتمع مسکونی و دور و اطراف آن ، محله ای که ملک در آن واقع است ، وضعیت اشتراک برق و آب و گاز و تلفن ، میزان شارژ ها و هزینه های ساختمان و … آشنا شوید و همچنین مشاور املاک موظف به شرح تمامی جوانب ملک مورد نظر شما می باشد.

اما توجه داشته باشید پیگیر بودن شرکت املاک با عجله داشتن او را اشتباه نگیرید. زمانی که مشاور املاک پیگیری زیادی از جهت مطلع شدن از تصمیم شما دارد این نکته مثبتی است که مشاور املاک به صلاح شما عمل میکند و شما را از افزایش نرخ ارز و قیمت خانه با خبر می سازد.

218 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه

نظرات کاربران