هزینه دفتر مجازی در ترکیه

5 سال قبل در
کد آگهی : 39770
    شماره تماس00905303819095
    خیاباناستانبول مجیدیه کوی نبش میدان
    کشورترکیه
    وبسایتhttp://www.mtroz.com
    اینستاگراماستانبول

مزایای داشتن دفتر کار در خارج کشور میتوان موارد زیر را ذکر کرد:

داشتن یک آدرس معتبر و واقعی در مرکز شهر:آدرسی که به شما ارائه میشود، از نوع آدرس های غیر اختصاصی، صندوق پستی و یا آدرس های دارای شناسه و یا پلاک مجازی نبوده و دارای کد پستی و آدرس مستقل در مرکز شهر و در قالب (Street Address) و قابل استفاده تنها با ذکر نام شما و یا شرکت شما می باشد.
دریافت بسته ها و نامه ها در آدرس ارائه شده :شما میتوانید برای دریافت بسته های خود،آدرس دفتر خارج کشورتان را به شخص یا شرکت ارسال کننده مرسوله بدهید و پس از دریافت در شرکت خارج کشورتان،نامه یا بسته ی شما به آدرس مد نظرتان در ایران ارسال میشود.

دفتر مجازی در ترکیه

دفتر مجازی در ترکیه

کاهش بسیار زیاد هزینه ها در مقایسه با اجاره یک دفتر کار واقعی در کشور مورد نظر.
ورود به بازار بین المللی برای کسانی که مایلند پایگاه کاری خود را در یک کشور خارجی و یا کشوری خاص بر اساس نیاز کسب و کارشان دایر نمایند و نیازی به حضور دائمی در دفتر کار خود ندارند.
ورود به بازار بین المللی برای کسانی که به دلیل تحریمها نمی توانند به طور مستقیم از آدرس و تلفن و امکانات دفتر کار خود در داخل ایران استفاده کنند.
دفاتر مجازی در ترکیه برای کسانی که به دلایل امنیتی مایلند تا آدرس اصلی خود را در معرض دید همگان قرار ندهند بسیار مناسب است. بسته به نوع و ماهیت شغل بین المللی خود می توانید حتی از داخل منزل نیز بسیاری از کارهای خود را مدیریت نموده و انجام دهید.
دفتر مجازی در ترکیه بهترین گزینه برای کسانی است که مایلند شغل آنلاین بین المللی راه اندازی کنند و محصولات و خدمات خود را در سراسر دنیا به صورت اینترنتی به فروش برسانند و برای افزایش اعتبار کارشان از اطلاعات آن استفاده نمایند.

 

[carousel_post title=”دفتر مجازی در ترکیه” desc=”” ad_cat=”‹º›‹²›59‹²›‹¹›” number=”8″ uniqid=”nasim_5cadc41dc7a8b” _array_keys=”{‹²›ad_cat‹²›:‹²›ad_cat‹²›}” _fw_coder=”aggressive” __fw_editor_shortcodes_id=”717cfafe25cda035e87e41c1cd7c485c”][/carousel_post]

1093 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران