واردات سوربیتول مایع

4 سال قبل در
کد آگهی : 46625

شرکت ام تی رویال وارد کننده سوربیتول مایع با قیمت بسیار مناسب
سوربیتول چیست ؟ حتما تاکنون بر روی محصولاتی که خریداری نموده اید با برچسب بدون قند مواجه گشته اید. این محصولات معمولا دارای شیرین کننده هایی مانند سوربیتول می باشند که به عنوان جایگزین شکر در این محصولات مورد استفاده قرار می گیرند. این ماده یک شیرین کننده ی شیمیایی با میزان کالری پایین است که از گلوکز استخراج می شود و از آن به عنوان جایگزین شکر در یک رنج وسیعی از مواد غذایی, شامل غذاهای با کالری پایین و همچنین ترکیبات عاری از شکر و هم چنین ترکیبات دارویی و بهداشت دهان و دندان مورد استفاده قرار می گیرد. لازم است بدانید که درج برچسب بدون قند بر روی محصولات لزوما به معنی بدون کربوهیدراته بودن آن محصول نمی باشد. در واقع استفاده از این شیرین کننده ها به جای شکر به دلیل آزاد سازی کالری پایین آن ها می باشد.

واردات از ترکیه

واردات از ترکیه

این ماده نوعی کربوهیدرات با نام الکل قند Sugar alcohol و یا پلی ال می باشد
مقدار کالری این ماده حدود یک سوم شکر است اما چیزی حدود 60 درصد خاصیت شیرین سازی ای بیشتر از شکر دارد
در محصولاتی نظیر سیب و توت ها نیز می توان این ترکیب را به صورت طبیعی یافت
در صورت مصرف بیش از حد از این ماده شاهد ناراحتی های گوارشی خواهیم بود

کمیته علمی در سال 1985 گزارش کرده است که مصرف 50 گرم از این ماده در روز می تواند موجب ایجاد اسهال در بدن انسان بشود. از این جهت آنها قانونی وضع کردند که مواد غذایی حاوی بیش از 10% سوربیتول, باید حتما دارای برچسبی بر روی محصول باشند که نسبت به مصرف بیش از حد این ترکیب و مشکلاتی که می تواند ایجاد کند هشدار دهد.
خواص Sorbitol

این ماده میزان قند خون را نسبت به شکر, کمتر تحت تاثیر قرار می دهد. از این جهت برای افرادی که مبتلا به دیابت هستند, این ترکیب می تواند بسیار مفید باشد. این ترکیب دارای ظاهر و طعمی مشابه با شکر اما با میزان شیرینی حدود 60% شکر و میزان کالری 30% کمتر از شکر است. (kcal/g 2.6 در مقایسه با kcal/g 4 برای شکر.) این ترکیب برای اولین بار در سال 1872 در نوعی گیاه کوهی یافت شد. فرم خالص آن به شکل پودری است.

513 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران