پله گرد تبریز

6 سال قبل در
کد آگهی : 10381

گروه صنعتی آذر استپ
تولید کننده انواع پله گرد و پله دوبلکس و پله پیچ فلزی وانواع پله پیش ساخته معلق وانواع پله اکسپوز ودکوراتیوگرد و مارپیچ میباشد.همچنین این شرکت انواع پله مدرن صاف و پله های فرار ،وپله های اضطراری را طراحی واجرا مینماید.

این شرکت با بهره گیری از دانش روز و مهندسین

مجرب در زمینه پله گرد و پله دوبلکس و همچنین امکانات و تجهیزات کارگاهی کامل و مجهز این توانمندی را دارد که انواع پله های درجه دار.پله پیچ ,پله گرد دکوراتیو ،پله های گرد ترکیبی در فرمهای متنوع پله گرد دو محور باکس ، پله پیچ ورق ، سازه پله تک محور میانی ، مارپیچ و کنسولی و انواع پله های مدرن و اکسپوز در سبکهای سازه های فلزی و پیش ساخته این پله ها متناسب با فضای موجود در محل (از لحاظ زاویه ، ارتفاع و شکل ظاهری )مطابق با سلیقه مشتری قابل اجرا میباشند. موارد استفاده این پله ها در اپارتمانهای دوبلکس.ویلاها.مغازه های فست فودو رستورانها.و فروشگاههاو مراکز تجاری و پاساژ ها. به صورت کاملا مهندسی و تخصصی متناسب با فضای محل نصب پله تولید و نصب نماید.

این مرکز با ارائه محاسبات مهندسی سازه ، طراحی سه بعدی و اجرای انواع نرده های مدرن فلزی ، چوبی و استیل و اجرای کفپوش انواع پله گرد و پله پیچ در کنارتان خواهد بود.

لازم به ذکر است مشاوره، بازدید وارائه نقشه رایگان می­باشد.

181 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....