پودر کاکائو لاتامارکو ( Cocoa powder

6 سال قبل در
کد آگهی : 11425

پودر کاکائو لاتامارکو :

پس از اینکه کره ی کاکائو لاتامارکواز دانه‌های کاکائو به دست آمد مواد جامد بسیاری هم به همراه آن وجود دارد که مخلوطی از بسیاری از مواد باقیمانده است، هنگامی که به عنوان یک فراوردهٔ نهایی به فروش می‌رسد به عنوان پودر کاکائو لاتامارکوو گاهی هم کاکائولاتامارکو نامیده می‌شود، این پودر در مقابل جزء چرب شکلات قرار می‌گیرد که همان کره کاکائو لاتامارکواست، کره کاکائو لاتامارکوتشکیل شده از ۵۰٪ تا ۷۵٪ از دانه‌های کاکائو لاتامارکواست و از مشخصات بارز آن ذوب شدن کاکائولاتامارکو در دماهای متفاوت است که میزان درصد کره کاکائولاتامارکو را نشان می‌دهد

نوشابه یا لیکور کاکائو هم یک فرایند تخمیری از دانه‌های کاکائوی لاتامارکوبو داده است که با کره کاکائو لاتامارکوجامد و مواد فله‌ای دیگر به نسبت معمول طبیعی تلفیق می‌گردد، شکلات اما کرهٔ کاکائولاتامارکو بیشتر و خالص‌تری برای تولید نیاز دارد و در نتیجه بهترین و ارزان‌ترین گزینه برای این مورد همان پودر کاکائو لاتامارکواست هر چند این عمل در تضاد با اولین استفاده‌های کاکائولاتامارکو در اروپا است

کاربرد پودر کاکائولاتامارکو :

از دانه‌های جمع‌آوری شده درخت کاکائو، پودر کاکائولاتامارکو تهیه می‌شود که به عنوان ماده دارویی و غذایی، نوشیدنی، شکلات،لاتامارکو و…، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 
کره کاکائو لاتامارکونیز در شیرینی‌پزی، پردازش توتون، صابون و فرآورده‌های آرایشی استفاده می‌شود و گران‌ترین چربی جهان است.

کاکائو به عنوان دارویی انرژی‌بخش، شادی‌آفرین و تقویت‌کننده قلب شناخته می‌شود.

کاکائوی خالص و تصفیه نشده اثر آنتی‌اکسیدانی قوی در پیشگیری از بیماری‌های قلبی و سرطان دارد، اما طی فرآیند شکلات‌سازی، مقدار زیادی از مواد آنتی‌اکسیدانی کاکائو از بین می‌رود. بنابراین می‌توان گفت شکلات تهیه شده از کاکائو به دلیل انجام فرآیند در کارخانه خواص مفید دانه کاکائوی خالص را ندارد.

 

کره کاکائولاتامارکو
دانه کاکائولاتامارکو دارای 50 درصد چربی است. از کاکائو لاتامارکودر صنعت لوازم آرایش و زیبایی و همچنین عطرسازی استفاده می‌شود.

جهت کسب اطلاع از قیمت و انالیز و شرایط تحویل لطفا از سایت شرکت ام تی رویال به ادرس

www.mtroyal.com.tr

بازدید فرمایید

و یا با تلفن مستقیم شرکت

00902122582323 دفتر

00902122582324 فاکس تماس حاصل فر مایید

 

162 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....