پودر کاکائو لاتامارکو latamarko

6 سال قبل در
کد آگهی : 11334

دانه های کاکائو لاتامارکو latamarkoو یا ساده تر بگوئیم کاکائو لاتامارکو latamarko، ساخته شده از دانه های چرب تخمیر شده تئوبروما کاکائو لاتامارکو latamarkoمیباشد که از آن کاکائو لاتامارکو latamarkoجامد و کره کاکائو استحصال میگردد که پایه ساخت شکلات و غذاهای قوم مایا ها در آمریکای جنوبی را تشکیل میدهد.

کاکائو لاتامارکو latamarkoجامد بقایای به جا مانده پس از استحصال کره کاکائو میباشد که از دانه های کاکائو لاتامارکو latamarkoبه دست میآید. در زمان جامد بودن به عنوان یک محصول نهایی پودر کاکائو لاتامارکو latamarkoو یا کاکائو لاتامارکو latamarkoنامیده میشود. در حالیکه قسمت چرب شکلات را کره کاکائو لاتامارکو latamarkoتشکیل میدهد. کره کاکائو بین 50 تا 57 درصد وزن دانه کاکائو لاتامارکو latamarkoرا تشکیل میدهد که وجود آن باعث ایجاد حالت ذوب شوندگی در شکلات میگردد. مایع و یا توده کاکائولاتامارکو latamarko یک حالت خمیری دارد که از حرارت دادن دانه های کاکائو به دست میآید و دارای کره کاکائو و کاکائو جامد در خود میباشد. شکلات نیازمند افزودن کره کاکائو اضافی به مایع کاکائو برا ی به دست آوردن کاکائو جامد و پیرو آن استحصال پودر کاکائو میباشد که خود در تضاد با استفاده از این محصول در اروپا در ابتدای استفاده از آن میباشد. در آن زمان استفاده از شیر و کاکائولاتامارکو latamarko تیره بسیار محبوب بود و کره کاکائو به عنوان یک محصول ضایعاتی محسوب میگردید که به دور انداخته میشد در حالیکه کاکائو لاتامارکو latamarkoجامد به عنوان یکی از غنی ترین منابع انتی اوکسیدانهای طعم دار شناخته میشود که ماده کلیدی در ساخت شکلات ، شکلات مایع و محصولات قنادی شکلات دار میباشد.

مشخصات فیزیکی
پودر کاکائولاتامارکو latamarko طبیعی دارای رنگ قهوه ای روشن با پ هاش 5.3 تا 5.8 میباشد. پودر کاکائو فراوری شده ( آلکالایزید ) دارای رنگی تیره تر از قرمز قهوه ای تا تقریبا مشکی و پ هاش 6.8 تا 8.1 میباشد . عمل فراوری روشنایی رنگ آنرا کاهش و قابلیت حل شدنش در آب را افزایش میدهد که برا ی صنعت نوشابه سازی بسیار با اهمیت میباشد. تمامی پ هاش های ذکر شده قابلیت استفاده در صنایع غذایی را دارد.

خواص استفاده از پودر کاکائولاتامارکو latamarko
پودر کاکائو لاتامارکو latamarkoشامل مواد معدنی مختلفی از قبیل کلسیم ، مس ، منیزیم ، فسفر ، پتاسیم ، سدیم و روی میباشد. مقدار تمامی این مواد در پودر کاکائو بیشتر از کره کاکائو لاتامارکو latamarkoو یا کاکائو مایع میباشد. هر 100 گرم کاکائو دارای 230 میلی گرم کافئین و 2057 میلی گرم تئوبرومین ( نوعی کافئین ) میباشد که معمولا سایر محصولات دانه کاکائو عاری از آنها میباشند. کاکائو جامد همچنین دارای کلوواماید ( نوعی کافئین N-caffeoyl-L-DOPA ) میباشد.
پودر کاکائو لاتامارکو latamarkoغنی از فلاونوئیدها ( نوعی رنگ دانه گیاهی ) که نوعی فنولیک اسید است میباشد. مقدار فلاونوئیدها در پودر کاکائو لاتامارکو latamarkoبستگی به میزان فراوری و تولید پودر کاکائو میباشد که میتواند تا 10 درصد وزن آنرا تشکیل دهد . به هر حال فراوری آن که همچنین به راوری هلندی معروف است میتواند موجب کاهش نسبی فلاونوئیدها گردد.
( منبع ویکی پدیا )

ارزشهای غذایی
در هر 100 گرم
انرژی 954 کیلو ژول یا 228 کیلو کالری
کربوهیدرات 57.90 گرم
چربی 13.70 گرم
پروتئین 19.60 گرم
مواد معدنی :
کلسیم 128 گرم
آهن 13.86 گرم
منیزیم 3.837 گرم
فسفر 734 میلی گرم
پتاسیم 1524 میلی گرم
سدیم 21 میلی گرم
روی 6.81 میلی گرم
آب 3 گرم

لاتامارکو latamarko لاتامارکو latamarko لاتامارکو latamarko لاتامارکو latamarko لاتامارکو latamarko لاتامارکو latamarko لاتامارکو latamarko

شرکت ام تی رویال  : ما پودر کاکائو مورد نیاز خودمان را اکثرا از کشورهای اندونزی و برزیل وارد مینمائیم.
بازار مصرف ما : بازار فروش ما در ایران اکثرا صنایع قنادی ، شکلات سازی ، لبنیات ، و غیره میباشد.
مقررات : واردات پودر کاکائو به ایران در صورت دریافت مچوزهای لازمه از وزارت بهداشت و بازرگانی مجاز میباشد. البته کلیه مشخصات کالاهای وارداتی میبایستی مطلقا مطابق با مشخصات اعلامی از طرف موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران باشد در غیر اینصورت محموله به وسیله گمرک بندر ورودی غیر قابل ترخیص اعلام میگردد.

پودر کاکائو فراوری شده لاتامارکو latamarko
 

پارامترها

حد قابل قبول

آنالیز فیزیکو شیمیایی

حد استاندارد

رنگ پودر

قهوه ای تیره

طعم

طعم طبیعی کاکائو

رطوبت(درصد وزنی)

درصد5 حداکثر

چربی(درصد وزنی)

درصد10-12

خاکسترکل(درصد وزنی)

درصد14حداکثر

خاکستر نامحلول در اسید(درصد وزنی)

درصد0.3 حداکثر

اندازه ذرات(درصد وزنی)

99.5 حداقل

پی اچ (محلول 10 درصد وزنی)

6 – 8.5

فیبر خام (درصد وزنی)

7 حداکثر

آفلاتوکسین

10 ppb

آنالیز میکروبی

حد استاندارد

شمارش کلی میکروارگانیسم ها

3000 حداکثر

کپک و مخمر

100/گرم

انتروباکتریاسه

10 حداکثر

اشرشیاکلای

منفی

سالمونلا در 25 گرم

منفی

فلزات سنگین

حد استاندارد

سرب(میلی گرم در کیلو گرم)

2 حداکثر

ارسنیک (میلی گرم در کیلو گرم)

1 حداکثر

لاتامارکو latamarkoلاتامارکو latamarkoلاتامارکو latamarkoلاتامارکو latamarkoلاتامارکو latamarkoلاتامارکو latamarkoلاتامارکو latamarkoلاتامارکو latamarkoلاتامارکو latamarkoلاتامارکو latamarkoلاتامارکو latamarkoلاتامارکو latamarkoلاتامارکو latamarkoلاتامارکو latamarkoلاتامارکو latamarkoلاتامارکو latamarkoلاتامارکو latamarkoلاتامارکو latamarkoلاتامارکو latamarkoلاتامارکو latamarkoلاتامارکو latamarkoلاتامارکو latamarkoلاتامارکو latamarkoلاتامارکو latamarkoلاتامارکو latamarko
 

166 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....