کلینیک طب سوزنی

4 سال قبل در تهران
کد آگهی : 54992
    خیابانخیابان شریعتی- روبروی خیابان میرداماد- ابتدای کوچه احمد بیان- پلاک 23- طبقه دوم -واحد ۴
    کشورایران
    استانتهران
    شهرتهران
    اینستاگرامhttps://instagram.com/tebe_soozani.dr.sabri

کلینیک طب سوزنی دکتر فرهاد صبری بهترین کلینیک در تهران
طب سوزنی یکی از قدیمی ترین و پر آوازه ترین روش های سنتی درمان انواع بیماری هاست که امروزه تقریباً در سراسر دنیا مورد اقبال و توجه افراد مختلف قرار گرفته است.

کلینیک طب سوزنی چیست؟

کلینیک طب سوزنی به درمانگاه هایی گفته می شود که در بخشی از آن ها خدمات درمانی و مراقبتی در حوزۀ طب سوزنی ارائه شده و تقریباً تمام خدمات آن به صورت سرپایی انجام می شود.

طب سوزنی چیست؟

مهم ترین خدمتی است که در کلینیک طب سوزنی انجام می شود. طب سوزنی یکی از معروف ترین روش های درمانی در طب چینیان است که قدمت آن به بیش از حدود 4 هزار سال می رسد. هر ساله در بهترین کلینیک طب سوزنی در سراسر جهان میلیاردها نفر تحت این درمان قرار می گیرند و شاهد بهبود یافتن بیماری های مختلف خود هستند. طب سوزنی چینی مبنای تأیید شده و محکم علمی ندارد و روشی تجربی به حساب می آید.

در کلینیک طب سوزنی چه کارهایی انجام می شود؟

متخصصان طب سوزنی و تکنسین های حاضر در بهترین کلینیک طب سوزنی با کمک سوزن های نازک و مخصوص نقاط ویژه ای از بدن را هدف قرار می دهند. در طب سوزنی به این نقاط مخصوص اصطلاحاً گذرگاه انرژی گفته می شود. هدف از انجام شدن طب سوزنی در اغلب موارد تسکین بخشیدن دردها در نقاط مختلف بدن است و روش های انجام شدن آن در کشورها و مناطق مختلف تفاوت های اندکی با یکدیگر دارد. حتی ممکن است روش کار در یک کلینیک طب سوزنی با کلینیک و مؤسسۀ دیگر نیز تفاوت هایی داشته باشد.

طب سوزنی در واقع نیروهای اصلی و حیاتی را در بدن فعال می کند و روشی درمانی و طبیعی به شمار می آید که خطرها و عوارض چندانی از آن گزارش نشده است. در حقیقت کاری که در کلینیک طب سوزنی انجام می شود به بهترین نحو ممکن نیروها و انرژی های بدن را به تعادل و هماهنگی می رساند.

تشخیص بیماری ها و درمان آن در این روش چگونه است؟

متخصصان حاضر در کلینیک طب سوزنی در ابتدا با بیمار مصاحبه می کنند و با مد نظر قرار دادن نشانه هایی مثل رنگ صورت و چهرۀ فرد، گرفتن نبض و بررسی عضله های او می توانند تا حدودی متوجه ریشۀ بیماری یا بیماری های فرد بشوند. مرحلۀ بعدی فرو کردن سوزن های مخصوص و ظریف در محل های خاص آن بیماری است. این سوزن ها یک بار مصرف و کاملاً استریل هستند و بین بازه ای 10 الی 45 دقیقه ای روی بدن باقی می مانند. بیمار در حین وارد شدن سوزن به بدن خود هیچ درد و سوزشی حس نخواهد کرد و اگر سوزش خفیفی باشد کوتاه است و آزار دهنده و خارج از تحمل بیمار نخواهد بود.

در کلینیک طب سوزنی ممکن است در کنار استفاده از سوزن، از موکسا، الکترو، گواشا، بادکش، توئی نا و… نیز استفاده شود. طب سوزنی به صورت مستقیم اعصاب مرکزی و محیطی و سیستم ایمنی بدن را تحریک می کند و میزان ترشح آندروفین در مغز را نیز افزایش می دهد.

359 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران