کوره صنعتی ذغال لیمو و دستگاه تولید ذغال فشرده و کوره صنعتی ذغال لیمو وقالبی

6 سال قبل در
کد آگهی : 11388

فروش کورهای صنعتی زغال لیمو با عایق های تمام بتنی که انتقال حرارت و اتلاف حرارت ندارند.
خط تولید زغال فشرده تیوا ماشین اریا با توانایی تولید زغال فشرده –زغال لیمو و زغال کبابی
خط تولید زغال از خاک اره شامل دستگاه های زیل میباشد.
1-دستگاه خرد کن
2-دستگاه الک یا سرند
3-دستگاه مخزن گرمکن حرارتی و گرمایشی
4-دستگاه خشک کن به همراه بیست متر لوله های اهنی
5-دستگاه مکنده توربینی 12 پره
6-دستگاه سیکلن گریز از مرکز
7-دستگاه میکسر 12 پره
8-دستگاه اکسترودر یا فشرده ساز با موتور 30 اسب زیمنس
9-کوره صنعتی جهارجداره فیلتر دار: چهار منظوره :بریکوت . کبابی . لیمو .خشک کن
10- فیلتر مادر کاهنده دود
مفهوم زغال فشرد:
به اسم ها در بازار شناخته شده هست 1-بریکوت 2-فشرده 3- غالبی 4-چینی 5- جکسون
بریکوت کردن فرایندی است که طی ان برخی از انواع مواد بصورت مخلوط با افزودنی با مواد دیگر صرفا تحت فشار زیاد جهت شکل گرفتن افزایش تراکم و اصلاح برخی مواد فشرده می شوند.
عمل فشرده سازی بر حسب نوع و سایز ماده اولیه . نوع محصول نظر .فرایند مورد علاقه می تواند در فشار پایین .متوسط و زیاد صورت گیرد.
اگر ماده خام مورد نظر خاک اره یا براده چوب باشد.لیگنین چوب تحت فشار زیاد که با افزایش دما نیز همراه می باشد .. ازاد شده و به عنوان یک (هم جوشی) موادی را که قرار است فشرده یا بریکوت گردند را به هم می چسباند.
در طی فشردن مواد . دما قدر کافی افزایش می یابدتا از مواد اولیه (خاک اره) هم جوشی یا مواد چسبنده مختلفی ازاد می گردد..با این حال انجام موفقیت امیز این فرایند مقدار رطوبت مواد خام باید 10% حداقل باشد لازم است توجه شود که دمای بالا سبب تبخیر رطوبت در مواد خام می گردد و در رطوبت های بالا نیز ممکن است بخار داغ زیاد تولید شده خروج ان از سیلندر باعث انبساط و تخریب بریکوت گردد.
در فرایندی که خاک اره از خشک کن عبور می کند باید رطوبت تا 6%-10 % کاهش یابد در غیر این صورت کیفیت محصول خراب شده و عمل بریکوت کردن غیر ممکن می شود.
دستگاه های تیوا ماشن فرایند فشرده سازی را با این ترکیب انجام می دهند 80%درصد خاک اره 10% مواد سلولوزی مثل پوست گردو (باعث استحکام بریکوت می گردد) 10% خاک زغال
خاک اره اول وارد دستگاه الک شده و بعد از سرند شدن وارد دستگاه خشک کن می گردد در دستگاه خشک کن رطوبت تا ده درصد کم میشود .دستگاه خشک کن شامل 1-دیگ دمنده حرارتی 2- بیست متر لوله بصورت سینوسی یا لوله دوار چرخشی 3-دستگاه مکنده توربینی 5- سیکلن گریز از مرکز..

خاک اره بعداز عبور از خشک کن بعداز سیکلن در میکسر با مواد سلولوزی میکس شده و وارد دستگاه فشرذه ساز می گررد تحت فشار بالای 60 بار در دمای 350-430 درجه فرایند فشرده سازی صورت می گیرد این دستگاه می تواند در هر ساعت 300 کیلو گرم بریکوت تولید کند . بریکوت ها را وارد کوره صنعتی می کنند و در محیط بدون اکسیژن یا خلع فرایند کربونیزاسیون را انجام می دهند.
1-دستگاه فشرده ساز یا اکسترودر:این دستگاه با موتور 25و30 اسب کار میکند و می تواند در هر ساعت 250-300 کیلوگرم بریکت ذغال فشرده در دمای 400 درجه تولید کند .که تشکیل یافته از شاسی .موتور .فولی ها . گیربکس دوربالا .چاناق :این قطعه باید ریخته گری شود .قطعه صنعتی خورشیدی . سیلندر و ماردون می باشد .لازم به ذکر هست که چاناق ها باید ریخته گری شوند به این علت که اگر بخواهیم این قطعه را با فلز درست کنیم باید جوش کاری شود ودر پروسه جوشکاری به دلیل اینکه فلز همدیگر را جذب می کند ممکن است تا حد 2 میلیمتر کشیدگی داشته باشد که این عامل باعث شکستن ماردون میشود و فلز گرم میشود و زود بلبرنگ های گیربکس را خراب میکند.
اما در قطعه ریخته گری شده چاناق چدنی هست کامل بدون کچی بیرون می اید .شکستگی ماردون وجود ندارد .به دلیل اینکه چدن حرارت را به خود انتقال نمی دهد .اتلاف حرارت نداریم و صدمه ای به بلبرینگ ها وارد نمیشود.تمام دستگاه های تیوا ماشین از چاناق چدنی می باشند
مفهوم کربونیزاسیون ذغال:
فرایندی است که در ان مواد در محیط خلع تحت دمای 400-500 درجه با گرمای غیر مستقیم تبدیل به کربن می گردد . که همراه با کاهش وزن و حجم و افزایش تراکم و دانسیته می گردد که این فرایند در کوره های تیوا ماشین بستگی به سیستم کوره ها عمل جداسازی گازها و بخار و سرکه چوب متفاوت می باشد.

کوره صنعتی : بریکت را وارد کوره صنعتی می کنند . کوره صنعتی با حرارت غیر مستقیم . یعنی اینک بریکت داخل محیط خلع قرار می گیرد . و دما بصورت غیر مستقیم به بریکت القا می شود . بر طبق استاندارد فرایند کربو نیزاسیون به حالتی هست که در دمای 140 درج بخار گیری تمام شده و از درجه 140 تا 180 درجه متریال تبدیل به کربن می گردد .در این مهدوده دمایی گاز از متریال خارج می گردد . بو زدایی گویند و در مرحله دوم از دمای 190 تا 500-400 درجه سلسیوس کربو نیزاسیون تراکمی صورت می گیرد که باعث اصتحکام ذغال و که بریکت تبدیل به کربن می شود . سیستم دیجیتال پروسه کنترل را به عهده دارد و به دلیل انحصاری بودن نحوه پخت .مختصری توضیح دادیم .

زغال فشرده به عنوان کبابی و قلیان در رستوران ها به دلیل اینکه ماندگاری سوختی بالایی دارند و بدون بو هستند استفاده میشود این زغال مصارف استفاده بالایی داشته به طوری که در کشور هایی که مشکل سوخت منابع گازی دارند استفاده بیشتری میشود .در نیروگاه ها .. کارخانه های فرو سلیس .. کارخانه های ذوب اهن و غیره کاربرد زیادی دارند .
با ما در تماس باشد
09124172904
04533873776
بنام خدا
واحد تحقیقات تیوا ماشین(شرکت دانش بنیان)
کوره صنعتی زغال لیمو-قلیان-کبابی
کوره صنعتی که برای زغال لیمو-قلیان –کبابی ساخته شده حاصل چندین سال تحقیقات در مورد نحوه پخت زغال بوده .اجداد ما برای اینکه چوب را تبدیل به زغال کنند.زمین را می کندند و به روش سنتی زغال تولید می کردند :این روش مشکلاتی از قبیل عدم کنترل کوره و راندمان پایین . ادگی زیاد . زمان نیاز برای تولید حداقل ده روز و سختی کار زیاد و غیره ….این روش تولید توجیه اقتصادی ندارد و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست . برای اینکه از نظر تجاری و تجارت برای صادرات و فروش بیشتر گزینه مناسبی برای پول در اوردن یا پول پارو کردن نیست . برای راحتی تولید کوره های صنعتی را پیشنهاد میکنیم این کوره های صنعتی حاصل چندین سال تحقیق علمی و عملی در مورد دانش فنی زغال بوده که حاصل ان تولید ذغال با کیفیت بالا توسط این شرکت می باشد.که دانش فنی و تجربه تولید باهم جمع گردیده در راستای سوددهی بیشتر و مقرون به صرفه بودن.
کوره های صنعتی این شرکت با تکنولوژی ساخت قطعات و پروفیل های صنعتی و ورق های ضد حرارت یعنی استیل نمره 316 استفاده گردیده .طراحی شاسی بر حسب محاسبات مکانیک و سیالات بوده که کوچکترین تنشی در حرارت های بالا به بدنه و شاسی وارد نشود و از طرف دیگر انقال حرارت بر حسب معادلات ترمودینامیک امجام گردیده که حرارت در تمام نقاط کوره باید به یک اندازه باشد یعنی( همان انتشار حرارت ) در کوره های چهار جداره باید اتلاف حرارت به حداقل برسد:
جوشکاری کوره صنعتی :
یا جوش ارگون باشد تا خاصیت ورق حین جوشکاری ازبین نرفته و جوش کاری تمام ابند باشد co2نوع جوشکاری باید از نوع
این دستگاه ها به دلیل انگه بدون گل جوشکاری انجام می دهند بهترین تجهیزات برای جوشکای محیط خلع می باشد . جوش هایی که دهنگام جوشکاری باید رعایت شود این است که محفظه خلع :باید با دقت بالا جوشکاری شود که احتمال ورود اکسیژن به این محفظه زیر صفر باشد . به دلیل انکه کوره صنعتی چهار جداره بوده جوشکار باید بعد اول –دوم –سوم- را جوش داده و بعدا وارد جوشکاری در بعد چهارم شود که از نظر مکانیک این کار خیلی سخت بوده و جوشکاران حرفه ای از عهده این کار می ایند تمام کوره باید با جوش ابند شود در غیر اینصورت با ورد اکسیؤن به جداره ها باعث از بین بردن خاصت ورق و تنش زدایی می گردد.
مشخصات یک کوره صنعتی :
1-در ساخت کوره باید از پروفیل های صنعتی استفاده شود که مقاوم در مقابل حرارت باشند.2-ورق کف کوره باید تمام استیل باشد که در مقابل حرارت مقاوم باشد.3-کوره صنعتی باید سیستم انقال حرارت و پخش حرارتی داشته باشد تا حرارت داخل کوره به یک اندازه بوده و گازهای تولید انتقال داده شوند به فیلتر صنعتی 4-کوره صنعتی باید فیلتر صنعتی داشته باشد تا عمل کندانس کردن (تبدیل شدن دود به اب) و سیستم سرگه گیری در فیلتر و سیستم اسید زدایی و گاز زدایی را داشته باشد5 – کوره صنعتی باید سیستم کنترل حرارتی داشته باشد.6-کوره صنعتی باید دارای سیستم کنترل حرارت و خنک سازی با محیط جغرافیایی را داشته باشد.
لازم به ذکر میباشد که استاندارد های ساخت کوره یک طرف قضیه هست طرف دوم به دانش پخت و کربونیزاسیون بستگی دارد که باید این اطلاعات را به هنگام خرید از شرکت سازنده دریافت کنید.
دانش فنی پخت زغال یا کربونیزاسیون ذغال لیمو-قلیان – کبابی:
برای اینکه ذغال با کیفیت بالا از کوره خارج شود عامل هایی نظیر خود چوب شامل:1-جنس چوب 2-قطر چوب 3- نوع چوب 4- رطوبت یا خشک بودن چوب ها نحوه برش چوب برای سکه ای یا چهار تراش کردن 5-نحوه چیدمان چوب ها داخل واگن ها و علت های دیگر . که همگی در نحوه پخت کوره تاثیر گذار می باشد.
دو نوع زغال چوب داریم :1-زغال کبابی 2-ذغال لیمو یا قلیان
زغال کبابی :این نوع زغال از چوب های کهنه و بلا استفاده مانند .پایه مبل ها و هرس سرشاخه ها و… را تبدیل به زغال می کنند که بیشتر جنبه استفاده کبابی را دارد و فرایند پخت ان در دو مرحله می باشد :مرحله اول قبل از 200 درجه که به ان مرحله اسید زدایی گویند . مرحله دوم بعداز 200 درجه تا دمای کربونیزاسیون بوده که مرحله گاز زدایی گویند که کل فرایند گرما دهی در 20 ساعت انجام می گردد که 10 ساعت اول واکنش گرماگیر بوده و 10 ساعت دوم گرماده می باشد. این نوع زغال بیشتر جنبه تفریحی داشته و از نظر اقتصادی کمتر مقرون به صرفه هست نسبت به زغال لیمو وفشرده:

زغال لیمو-ذغال قلیان-زغال مجلسی:
از چوب های مرکبات مانند نارنج و پرتغال و چوب های سفت جنگلی مانند شمشاد – مرضین – انار-ازگیل – بلوط و هرچوب محکمی که در ساختار ان ترک نداشته باشد .را می توان برای زغال لیمو استفاده کرد با این تفاوت که نحوه پخت ان ها را رعایت کنید . مراحل پخت این زغال در پنج مرحله انجام می گردد که زمان ان از 30 تا 40 ساعت می باشد .باسرد شدن اگر قطر چوب زیاد باشد ممکن هست زمان پخت به 50 ساعت نیز برسد.:
مرحله اول :پخت مرحله سفت شدن چوب داخل کوره تحت حرارت تعیین شده در محیط خلع کوره می باشد .
مرحله دوم :مرحله اسید زدایی از چوب تحت دمای تحقیقات و سرکه گیری اولیه از چوب .که این املاح در صنعت کشاورزی برای از بین بردن گیاهان و علف های هرز استفاده می شود.
مرحله سوم:اسید زدایی تا در صد خلوص 60 درصد به همراه کربونیزاسون اولیه تا دمای 200 درجه :علاییم این منطقه زمانی رنگ سرکه قهوه ای رنگ بوده و در این مرحله قسمت های خارجی چوب داخل کوره به رنگ قهوه ای می شود .
مرحله چهارم :مرحله گاز دایی می باشد که در این مرحله گازها باید وارد فیلتر شده و کندانس شوند یعنی تبدیل به اب شود . مشکلات زیست محیطی نداشته باشد. .مهمترین عامل در فراین ذغال و کربونیزاسون است .در هنگام خرید کوره بخواهید که این مرحله را به صورت تخصص برای شما توضیح دهند.
مرحله پنجم:عبور از مرحله گاز زدایی و ورود به مرحله ای که دمای انتهایی کربونیزاسیون گویند. یعنی ورود به دامنه دمایی زغال سفید که علاعم خاصی از دریچه های تخلیه کوره بیرون می اید که به هنگام روز با چشم غیر مسلح نمی توان دید و تشخیص داد
از مزایای این کوره ها
کوره های صنعتی دارای فیلتر کاهنده دود میباشند . که دوستدار محیط زیست بوده
کوره های صنعتی چهار جداره بوده که اتلاف حرارتی ندارند یعنی حرارت در تمام کوره به یک اندازه پخش می گردد
کوره صنعتی مجهز به سیستم قطران گیری یا هموان سرکه چوب بوده که این سرکه اگر قبل دمای 200 درجه ازاد شود خاصیت اسیدی داشته در صنعتت کشاورزی و سموم دفع افات برای از بین بردن علف های هرز استفاده شده و اگر این قطران بعداز 200 درجه ازاد شود خاصیت اسیدی نداشته بلکه به عنوان کود برای گیاهان استفاده شده و در صنعت پزشکی در دارو سازی استفاده می شود
کف کوره های صنعتی از ورق استیل نمره 316 بوده که در دمای بالا دچار سوختگی و اکسید شدن نمی گردد و برای ساخت دستگاه از پروفیل های صنعتی استفاده می کنیم که مقاوم در برابر انقباض و انبساط دمایی هستند
این کوره ها چهار کاره هستند . یعنی برای پخت ذغال کبابی -ذغال لیمو یا مجلسی -کربونیزاسیون ذغال چینی و به عنوان خشک کن در زغال جکسون مورد استفاده قرار می گیرد لازم به ذکر میباشم که کوره صنعتی از طریق سیستم دیجیتال کنترل می گردد و نیازی به ندارد که اپراتور بصورت مدام کنار دستگاه بایستد
مدت زمان پخت زغال قلیان یا مجلسی در این کوره ها 40 تا 24 ساعت بوده که این در کورهای سنتی 8 روز می باشد
نوع جوشکاری از نوع co2 بوده که دستگاه تمام ابند جوشکاری شده و انتقال یا پخش حرارت بصورت غیر مستقیم بوده که نوع جوشکاری باید بصورتی ابند شود که هیچ نوع هوایی یا گازهای موجود در اتمسفر زمین وارد دستگاه نشوند.در اینصورت فرایند هموژن داخل کوره اتفاق می افتد که طی فرایند کربونیزاسیون ذغال باکیفیت بدست می اید .

کیفیت یک زغال خوب :یک زغال خوب باید رخ و نمایی خوبی داشته باشد که بهتر مورد توجه خریداران و استفاده کنندگان باشد .یک زغال خوب باید بدون ترک باشد .یک زغال خوب هنگامی که روشن می شود باید بدون دود .بدون بو و بدون خاموشی باشد تا بشتر مورد توجه استفاده کنندگان باشد تا فروشندگان با توجه به ارزش اقتصادی ان محصول بتوانند با اراعه در بازار رقابت بهتری داشته باشند تا فروش بیشتر انجام گردد توجه داشته باشید محصول بهتر و با کیفیت یعنی فروش بیشتر و بدست اوردن درامد بالا و ثروت کلان در این صورت می توان سود دهی اقتصادی این محصول را مقرون به صرفه دانست.
شرکت تیوا ماشین اریا
کارشناس ارشد مهندسی سیستم های قدرت بهنام مددی
با ما در تماس باشید :
کلمات کلیدی
کوره صنعتی زغال
کوره صنعتی ذغال
کوره زغال لیمو
کوره ذغال لیمو
کوره سازان
کوره صنعتی زغال لیمو
کوره صنعتی ذغال قلیان
کوره صنعتی زغال کبابی
فروش کوره صنعتی
قیمت کوره صنعتی زغال قلیان
دستگاه زغال فشرده-چینی

09124172904

tivamachen@gmail.com

154 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....