شهردار تبریز: مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز، مهیای «تبریز ۲۰۱۸» می‌شود

به گزارش ام تی رز :
شهردار تبریز با اشاره به آخرین مراحل تکمیلی مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز، گفت: این مرکز ارزشمند، به عنوان زیرساخت اصلی «تبریز۲۰۱۸» میزبان برنامه‌های ملی و بین‌المللی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 9 به نقل از شهریار، مهندس ایرج شهین‌باهر در حاشیه بازدید استاندار آذربایجان‌شرقی از پروژه‌های گردشگری شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: سالن اصلی مرکز همایش‌های بین المللی تبریز با ۱۴۰۰ نفر جمعیت، تقریباً به پایان رسیده و به زودی بخش‌های تاسیساتی آن نیز تکمیل می‌شود.

وی اضافه کرد: این پروژه، بزرگترین سالن همایش‌ها در شمال غرب کشور است که به عنوان یک مجموعه فرهنگی و هنری، مهیای میزبانی‌های علمی، فرهنگی و هنری  شهر می‌شود.

شهردار تبریز با اشاره به پیش‌بینی ۱۲۰ رویداد ملی و بین‌المللی در برنامه‌های گردشگری تبریز ۲۰۱۸ گفت: این رویدادها که پیش از این در تهران و سایر شهرهای کشور، برگزار می‌شد، با افتتاح رسمی تبریز ۲۰۱۸ از پنجم اردیبهشت ۹۷، عمدتاً به میزبانی تبریز و در این مرکز برگزار می‌شود.

شهین‌باهر در ادامه با اشاره به روند پیشرفت مجموعه تاریخی و فرهنگی مقبره‌الشعرا، اظهار داشت: تلاش می کنیم حد شمالی این مجموعه را برای ورود گردشگران آماده کرده و سایر بخش‌های دردست‌اجرا را نیز به طرز مناسبی پوشش دهیم.

 املاک معینی

شهرک خاوران تبریز

سایت ام تی رز

به بات درج آگهی ام تی رز خوش آمدید
ام تي رز يكي از بهترين سايتهاي تبليغاتي براي فارسي زبانان سراسر دنيا ميباشد
بدون محدوديت در درج اگهي و عكس ميتوانيد محصولات و خدمات خود را در سرتاسر جهان تبليغ نماييد و حرفه یا محصول خودرا در شبکه های اجتماعی معرفی کنید .
Website: https://mtroz.com
Telegram Channel: @mtroz247
Telegram Bot: @MtrozRegBot

ام تی رز
درج رايگان اگهي در ايران و سرتاسر جهان. با درج آگهی در ام تي رز جهاني شويد. MTROZ