قوانین کشور ترکیه

5 سال قبل در
کد آگهی : 48881
    شماره تماس00902122582323
    خیاباناستانبول مجیدیه کوی نبش میدان اصلی بر خیابان ساختمان عثمانی طبقه 4 واحد ام تی رویال
    کشورترکیه
    شهراستانبول
    وبسایتhttp://www.mtroyal.com.tr/fa
    اینستاگرامhttp://www.instagram.com/mtroyalcompany

خرید و فروش اشیاء عتیقه و یا خروج و ورود آن به ترکیه مستلزم گرفتن مجوز قانونی می باشد. با توجه با اینکه افرادي با جعل عنوان و در پوشش مأمورین سازمانهاي مختلف به شما مراجعه نموده و از شما درخواست ارائه مدارك هویتی می نمایند، لازم است قبل از پاسخگویی به هر سؤالی، ضمن اجتناب از هر گونه برخورد فیزیکی، از آنان بخواهیدشما را به نزدیکترین پاسگاه پلیس هدایت نمایند.

در بسیاري از موارد مشاهده شده است هموطنان عزیز بدون در نظر گرفتن مقررات مربوط به اشتغال و لزوم اخذ اقامت کار در ترکیه، تنها با توجه به لغو روادید توریستی میان دو کشور، مبادرت به فعالیت در مراکز تولیدي و یا خدماتی این کشود نموده اند که این موضوع منجر به تضییع حقوق آنان توسط کارفرمایان و صاحبان شرکت ها شده و از طرف دیگر به بازداشت و اخراج این افراد منتهی گردیده است. اتباع ایرانی حتماً باید در صورت تمایل به اشتغال در این کشور نسبت به اخذ روادید کار اقدام نمایند و قبل از انجام سفر به این کشور درخواست خود را مبنی بر دریافت روادید ورود با حق کار، به نمایندگی این کشور در تهران ارائه نمایند. در طول سفر با وسایل نقلیه شخصی، توسط پلیس مورد بازرسی قرار خواهید گرفت. لازم است ضمن رعایت قوانین رانندگی، مدارك لازم را به همراه داشته باشید و دراین خصوص با پلیس همکاري نمائید. ضمناً به منظور گرفتار نشدن در دام ربایندگان خودرو و … هنگام مسافرت با اتومبیل شخصی در راههاي این کشور، به شدت از سوار کردن افراد ناشناس (زن و مرد) تحت هر عنوان خودداري نمائید.

با توجه به قوانین جدید ترکیه، صاحبان اتوبوس ها، کامیون ها و یا خودرو هاي شخصی در زمان ورود به این کشور، نسبت به سوار نمودن مسافران غیر قانونی از جمله افراد بدون گذرنامه، دارندگان گذرنامه جعلی و یا افرادي که در گذرنامه آنها مهر ورود درج نشده است، یا حتی اقدام به حمل برخی اجناس غیر قانونی (مثل مواد مخدر حتی به میزان کم) نمایند، خودروهاي آنان به نفع دولت آن کشور مصادره خواهد شد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شرکت ام تی رویال در تماس باشید

ام تی رویال

828 بازدید کل ، 2 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران