واردات سوربیتول مایع تحت برند لاتامارکو مرغوبترین سوربیتول بازار اروپا

5 سال قبل در
کد آگهی : 46855

شرکت ام تی رویال واردکننده سوربیتول مایع و پودری با بهترین قیمت به صورت ارز نیمایی و پروفورمایی

سوربیتول

نام های دیگر: sorbitol ،D-sorbitol ،Hexitol

فرمول شیمیایی: C6H14O6

نام تجاری: sorbitol

این ماده بر خلاف سیکلامات ها و ساخارین ماده ای است که در ساخت شکلات های دیابتی و شیرینی های دیابتی به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده تقریبا مشابه گلوکز می باشد و مقدار شیرینی این ماده به حجم مورد استفاده در محصول بستگی دارد. سوربیتول به شکل شربت و کریستال بوده که فرم کریستالیه آن برای ساخت شکلات استفاده می شود.

سوربیتول نوعی الکل پلی هیدریک است که در طبیعت به وفور یافت می شود. غنی ترین منبع سوربیتول دانه های سماق کوهی(rowan or maintain ash berry) می باشد. سوربیتول در میوهایی مانند سیب، گلابی، آلو سیاه و هلو نیز وجود دارد. این ماده به صورت طبیعی و دست نخورده ارزش تجاری چندانی ندارد. این سوربیتول در مقیاس صنعتی توسط هیدروژناسیون دکستروز تولید و عرضه می شود، درجه شیرینی این محصول تقریبا نصف شیرینی ساکارز می باشد که به عنوان یک شیرین کننده برای افراد دیابتی و غذاهای کنسرو شده و به عنوان یک نرم کننده مورد استفاده قرار می گیرد و رطوبت را جذب خود می کند. همانگونه که سوربیتول به تدریج و تا حدی جذب بدن میشود، انسولین و واکنش گلوکز خون کاهش می یابد. ارزش کالری سوربیتول دو سوم شکر معمولی است، بنابراین برای مدیریت شاخص توده بدنی در میان کودکان مفید است.
کاربردها و خواص سوربیتول

سوربیتول یک ماده ضد پوسیدگی یا ضدکرم خوردگی است، این ماده الکلی به آسانی در آب حل شده و مزه شیرینی دارد.

سوربیتول جایگزین ساکارز بوده و همراه ساخارین و سیکلاماتها در نوشابه های رژیمی و بدون قند برای جلوگیری از چاقی و همراه با آنتی هیستامینها، آلکالوئیدها و باربیتوریکها برای بهتر کردن طعم آن به کار می رود. این ماده در مقایسه با گلوکز به آرامی توسط نفوذ از روده جذب می شود و در کبد متابولیزه میشود.

در فراورده های بیولوژیکی سوربیتول می تواند جایگزین گلیسرین باشد و به عنوان محافظ آنها مورد استفاده قرار می گیرد. سوربیتول بدون تجزیه شدن و به آسانی در شربتها، الکلهای چند هیدروکسیله حل می شود.

سوربیتول یا همان گلوسیتول در تجارت تحت عنوان سوربو (Sorbo) موجود است. این ماده به عنوان عامل مرطوب کننده(Humectant) و شیرین کننده مخصوصا برای افراد مبتلا به مرض قند به کار می رود.

گلوسیتول به منظور کاهش فعالیت آبی در غذاها با رطوبت تقریبا بالا به عنوان بازدارنده عمل کریستالیزاسیون و نرم کننده استفاده می شود.
فروش سوربیتول

این محصول در بسته بندی های ۲۵ کیلوگرمی و بشکه های ۲۰۰ کیلوگرمی آماده تحویل شما مشتریان عزیز می باشد.

شرکت پیشگامان شیمی آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌های مشتریان عزیز،محصول سوربیتول مورد نیاز صنایع مختلف را بهترین قیمت و بهترین کیفیت تأمین کند و در سریع‌ترین زمان ممکن به‌وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید. قیمتهای عرضه شده توسط این شرکت همیشه پائین ترین قیمت است وشما مشتریان عزیز می‌توانید ضمن استعلام قیمت، با قیمت سایر اشخاص حقیقی و حقوق دیگر مقایسه نمائید.

464 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران