اعتراف قاتل پای چوبه دار اجرای حکم را به تعویق انداخت

اعتراف قاتل پای چوبه دار اجرای حکم را به تعویق انداخت

به گزارش ام تی رز پسر جوان که به اتهام آزار یک نوجوان در یکقدمی چوبه دار قرار داشت با معرفی همدستش، مجازات خود را به تعویق انداخت.

سال 94 والدین پسر نوجوانی با مراجعه به پلیس کرج از ناپدید شدن فرزندشان خبردادند. پدردل نگران پسربچه به ماموران گفت: پسر 14ساله‌ام «میثم» ساعاتی قبل با ما جر و بحث کرد و از خانه بیرون زد. اما دیگر خبری از او نشده و بشدت نگرانش هستیم.

در حالی که تحقیقات برای یافتن پسرک آغاز شده بود، صبح روزبعد او با پای خود به یکی از کلانتری‌های کرج رفت و در حالی که شرایط عادی نداشت ادعا کرد دو مرد قوی هیکل که سرنشین پراید سیاه رنگی بودند، او را در خیابان ربوده وچند ساعت مورد آزار و اذیت قرارش داده‌اند. تا اینکه صبح زود و در غفلت شیطان صفت‌های متجاوز موفق به فرار شده است.

با توجه به اظهارات پسر نوجوان و اطلاعاتی که او درباره خودرو و مخفیگاه تبهکاران دراختیارماموران قرارداده بود، تیم‌های پلیسی وارد عمل شده و یکی از متهمان به نام «وحید»- 34 ساله- را دستگیر کردند. در حالی که جست و جوها برای یافتن دیگر متهم پرونده آدم‌ربایی ادامه داشت، پرونده «وحید» برای محاکمه به شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به ریاست قاضی هدایت رنجبر فرستاده شد واو به اتهام آدم‌ربایی و تجاوز به اعدام محکوم شد. متهم که در همه مراحل بازجویی و محاکمه، تمامی اتهامات را گردن گرفته بود سرانجام برای اجرای حکم پای چوبه دار رفت اما همان جا لب به اعتراف گشود و همدستش را لو داد. بدین‌ترتیب رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد.

پدر پسر نوجوان گفت: «از زمانیکه پسرمان مورد آزار قرار گرفته، دچار مشکلات روحی و روانی فراوانی شده است. همیشه سعی می‌کند تنها باشد و در درس‌هایش هم به مشکل برخورده است. ما بشدت نگران آینده پسرمان هستیم. خیلی از شب‌ها با کابوس بیدار می‌شود. با این شرایط ما خواستار اشد مجازات دو متهم هستیم.»

ام تی رز حوادث