گام به گام مهاجرت به ترکیه

گام به گام مهاجرت به ترکیه

اولین نکته برای مهاجرت به ترکیه مشخص شدن هدف مهاجرت میباشد که برای این موضوع پاسخ دادن به سوالات زیر بسیار ضروری میباشد ؟

مهاجرت به ترکیه

مهاجرت به ترکیه

 

1-آیا مهاجرت ما کاری میباشد؟و هدف پیدا کردن شغل مورد علاقه مان میباشد.

2-مهاجرت ما برای تحصیل میباشد؟

3-مهاجرت برای زندگی و همیشگی میباشد؟

4-مهاجرت برای سرمایه گذاری میباشد؟

5-مهاجرت موقت میباشد و نیت ما پس از مدتی اقامت در یک کشور دیگر میباشد؟

6-مهاجرت موقت برای تجارت میباشد و هدف توسعه کسب و کار میباشدنه چیز دیگر

برای رسیدن به پاسخ های فوق همراه ما تا انتهای این مقاله باشید تا ما تجربیات 10 ساله خود در شرکت ام تی رویال را در اختیارتان قرار دهیم.

در پاسخ به سوال اول که همان مهاجرت کاری و به اصطلاح تخصصی تر کسب اجازه کار ،ما فقط میتوانیم از دو طریق اقدام به کسب اجازه کار نماییم.

طریق اول پیدا کردن کارفرما در ترکیه که به تخصص و نیرویی با شرایط ما احتیاج داشته باشد و برای ما اجازه کار بگیرد . و ما از این طریق بتوانیم به صورت قانونی همراه بیمه درمانی در ترکیه مشغول به کار شویم. که در این روش پیشنهاد ما این میباشد که رزومه خود همراه با سوابق را بصورت کامل و دقیق در قسمت سایت ام تی رز به صورت رایگان ثبت نمایید و تلفن همراه خود را هم که مجهز به واتس آپ میباشد وارد نمایید تا شرکت های مختلف با شما در تماس باشند .

و طریقه دوم خودمان کسب و کار راه اندازی نماییم و از این طریق کارفرمای خودمان باشیم و از این طریق اجازه کار بگیریم که این موضوع مستلزم ثبت شرکت میباشد . که در مقاله بعدی طریقه ثبت شرکت را به صورت کامل توضیح خوایم داد. ما برای اینکه شما بدون ثبت شرکت بتوانید کسب و کار خود در ترکیه را راه اندازی نمایید پیشنهاد بسیار خوبی داریم تا شما مجبور به قبول هزینه در مراحل اول نباشید.

تحصیل در ترکیه

تحصیل در ترکیه

مهاجرت برای تحصیل

برای مهاجرت تحصیلی اگر زیر مقطع دیپلم هستید در مرحله اول داشتن مدرک تومر ضروری میباشد .مرحله دوم ترجمه مدارک خود و تایید دادگستری ایران و کنسول ترکیه در ایران همراه 24 قطعه عکس و داشتن اقامت ترکیه بسیار ضروری میباشد .با توجه به اینکه فردی که مدرک تحصیلی زیر دیپلم دارد 18 سال نشده است باید تحت لقای پدر و مادر اقامت بگیرد . برای مبحث اقامت ترکیه میتوانید از اینجا ملاحظه فرمایید .

بعد از مشخص شدن آدرس منزل باید یک قبض که در آن به نام پدر یا مادر باشد به اداره نفوس مراجعه شود و در آنجا ثبت شود و سپس به نزدیکترین مدرسه محل اقامت مراجعه و ثبت نام شود مدارس در مقطع زیر دیپلم به چهار دسته تقسیم میشوند

1- مدرسه های دولتی ترکی تقریبا رایگان حدودا ماهی حداکثر 200 الی 300 لیر

2-مدرسه های خصوصی ترکی که همان غیر انتفاعی ما میباشد از ماهی 800 الی 3000 لیر متفاوت میباشد .

3-مدرسه های انگلیسی زبان که فقط خصوصی میباشند که از 2000 لیر تا 10/000 لیر متفاوت میباشد

4-مدرسه ایرانی که در سفارت ایران در استانبول برگزار میشود .

توضیحات فوق برای تحصیل در مقطع زیر دیپلم میباشد.

زندگی در ترکیه

زندگی در ترکیه

مهاجرت برای زندگی در ترکیه

اگر تصمیم شما از مهاجرت به ترکیه برای همیشه میباشد پس شما تصمیم نهایی را گرفته اید و مهمترین موضوع گرفتن تصمیم میباشد .

برای مهاجرت به ترکیه انجام مراحل زیر ضروری به نظر میاید.

1- اجاره و یا خرید منزل

2- کسب اقامت و یا اجازه کار

3-خرید وسایل منزل و یا اجاره منزل با اشیاء

4-پیگیری مربوط به کسب و کارتان

5-یادگیری زبان ترکی استانبولی

یادگیری زبان استانبولی

یادگیری زبان استانبولی

پیشنهاد ما در مرحله اول اجاره میباشد چون خرید بدون شناخت تصمیم درستی نمیتواند باشد شاید بر اثر تبلیغات های کاذب شما در منطقه ای اقدام به خرید نمایید که در آینده از آن منطقه خوشتان نیاید و یا به محل کارتان دور باشد و بسیاری دلایل دیگر که باز در مقاله بعدی به تفسیر به آن اشاره خواهیم کرد.

شما برای گرفتن اقامت به اجاره و یا خرید منزل جهت ثبت آدرس نیازمندید برای این موضوع باز سایت ام تی رز میتواند کمک خوبی برای شما باشد و یا از طریق تماس با ما میتوانید از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید

خرید وسایل منزل : باز پیشنهاد ما به شما در مرحله اول اجاره واحد با اشیاء میباشد که بعدها بدون عجله و با سلیقه خودتان نسبت به خرید اشیائ اقدام نمایید ولی اگر دوست دارید در مرحله اول نسبت به خرید اشیاء اقدام نمایید میتوانید از مراکز اصلی اقدام به خرید نمایید که با تماس با ما میتوانید این آدرسها را از ما بپرسید . هدف ما یاری شما میباشد و ما بدنبال کسب درامد از این طریق نمیباشیم .چون کار ما واردات و صادرات و املاک میباشد و این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی میباشد نه کسب در آمد

مهمترین موضوع بعد از اسکان پیگیری کارتان میباشد اگر از قبل برنامه ریزی داشته اید که حتما بدنبال و پیگیر کارتان باشید و اگر نه میتوانید یک مشاوره با ما داشته باشید تا ما بتوانیم برای شما بسته های کاری خوبی پیشنهاد نماییم

یادگیری زبان ترکی استانبولی نکته بسیار مهمی برای ارتباز برقرار کردن میباشد نگران نباشید در ترکیه کلاسهای حتی رایگان برای آموزش زبان استانبولی وجود دارد ولی به هر حال کتاب استانبولی در سفر را داشته باشید و در هر لحظه به فکر یادگیری زبان باشید.

سرمایه گذاری در ترکیه

مهاجرت به ترکیه

مهاجرت برای سرمایه گذاری:

اگر نیت شما از مهاجرت به ترکیه صرفا سرمایه گذاری میباشد و شاید بعدها تصمیم به زندگی در این کشور را دارید. پیشنهاد ما به شما در مرحله اول تحقیق بسیار زیاد میباشد و اصلا عجله نکنید.

ما خود در زمینه های متفاوتی سرمایه گذاری کرده ایم و نتایج خوبی هم گرفته ایم .

1-خرید ملک تجاری ترجیحا مغازه های متوسط از لحاظ متراژ یعنی ما بین 35 الی 80 متر مربع

2-خرید واحد های هوم آفیس در طبقه اول با متراژهای متفاوت

3-خرید زمین صنعتی که بسیار توجیه بالایی دارد مخصوصا در مناطق آزاد ترکیه

4-خرید مغازه و اخذ مجوز مک دونالد و سایر برندهای محبوب

5-خرید مغازه در avm های پر تردد و دادن اجاره به فروشندگان لباس

6-خرید رستوران در حال کار باز ترجیحا کنار ساحل که از نعمت توریست همیشه بهره مند باشد

و موارد بسیار خوبی که میتوانیم حضوری برای شما توضیح دهیم

ولی لطفا یک نکته را فراموش نکنید

همیشه در بالاشهر سرمایه گذاری کنید.

به پیشنهادات غیر واقعی توجه نکنید و بسیار تحقیق کنید.

بعد از همه با ما رایگان مشورت کنید.

مهاجرت موقت به ترکیه

مهاجرت موقت به ترکیه

مهاجرت موقت به ترکیه:

هدف بعضی از دوستان شاید از مهاجرت به ترکیه بعنوان پایگاهی برای رفتن به سایر کشور های جهان میباشد که ما پیشنهاد میکنیم که آگر مهاجرت شما به ترکیه کمتر از 89 روز میباشد، بدون تحمل هزینه اضافی یک واحد با اشیائ اجاره کنید و پیگیر امور خود باشید ولی اگر نمیدانید چقدر طول میکشد گرفتن اقامت یک ساله را پیشنهاد میدهیم که اگر خدای ناکرده کار شما در 89 روز تکمیل نشد دیپورت نشوید

جهت اخذ اقامت ترکیه از اینجا با ما در تماس باشید.

مهاجرت موقت برای تجارت و توسعه کسب و کار در ترکیه:

بسیاری از تولید کنندگان عمده فروشان و بازرگانان از اهمیت دادو ستد در ترکیه مطلع میباشند . و دوست دارند در ترکیه دارای پایگاهی برای تجارت باشند و باتوجه به اینکه ایران تحت تحریم بانکی میباشد و انتقال پول از طریق ال سی و یا یوزانس مشکل و تقریبا غیر ممکن میباشد .

پس بهترین روش داشتن پایگاهی برای تجارت میباشند . ما این پروسه را برای شما انجام داده ایم یعنی ما کار خرید محصول و کالای درخواستی شما را از اقصی نقاط جهان بصورت ال سی انجام میدهیم و پشت گمرک ایران تحویل شما میدهیم. و یا کالای شما را با اطمینان خاطر و تضمینی صادر مینماییم به هر نقطه که شما در نظر دارید .

با توجه به اینکه شرکت ام تی رویال ترکیه به شماره ثبت 908913 به آدرس اینترنتی www.mtroyal.com.tr   از سال 2012 در ترکیه ثبت گردیده و مدیر عامل شرکت جزء اتاق بازرگانی و تجارت استانبول میباشد . میتواند بهترین بستر برای واردات و صادرات محصولات و کالای شما باشد .

تمامی املاک ما بصورت مالکیت میباشد.

و در نهایت ما با افتخار و معرفی رزومه خود از طریق مشتریانمان میتوانیم در خدمت شما دوستان باشیم. و خاطر نشان میکنیم که هدف ما قبل از تجارت داشتن دوستانیست که به بودنشان افتخار میکنیم.

ام تی رویال

شرکت ام تی رویال

سایتهای زیر مجموعه شرکت ام تی رویال

1- ام تی رویال

2-سایت اطلاع رسانی ترکیه

3-سایت فروش مواد اولیه در حوزه شیرینی و شکلات

4-فروشگاه آنلاین مواد اولیه مواد غذایی

با آرزوی سلامتی و موفقیت همه دوستان در سرتاسر جهان