ترکیه پیشرو در زمینه جراحی زیبایی و پلاستیک

ترکیه پیشرو در زمینه جراحی زیبایی و پلاستیک

پروفسور دکتر اونور ایرول جراج ومتخصص زیبایی و پلاستیک ترکیه گفت:” تمامی جراحی های زیبایی و پلاستیک که در جهان انجام می شود در ترکیه نیز انجام می شود”.

وی افزود: حتی با اطمینان خاطر می توانم بگویم که جراحان زیبایی در ترکیه، خیلی بهتر از جراحان سایر کشورها به ویژه در جراحی پلاستیک اقدام می کنند.

به گفته پروفسور ایرول “ترکیه در زمینه جراحی زیبایی از بسیاری از کشورهای اروپایی در سطح بسیار پیشرفته تری قرار دارد، فقط ممکن است برخی کاستی در زمینه تحقیقاتی در این مورد وجود داشته باشد که آن نیز ناشی از دلایل مالی است”.

وی ادامه داد: “در صورتی که فرصت تحقیقات وجود داشته باشد این جراحیها به بهترین نحو انجام می شود. پژوهش‌ها در خصوص جراحی پلاستیک به همراه تحقیقات درباره عمل جراحی زیبایی یکجا صورت می گیرد”.

وی بااشاره به اینکه “پیشتر خبرهایی می شنیدیم که افراد برای حراجی به خارج از ترکیه می روند ولی خوشبختانه دیگر این گونه نیست و روند تغییر کرده است”، تصریح کرد: “جراحان در این موضوع بسیار دقیق عمل می‌کنند. ترکیه در زمینه جراحی پلاستیک به بخش توریسم و گردشگری پزشکی نیز وارد شده و این روند به طور پیوسته در حال افزایش است”.

وی در پایان خاطر نشان کرد “بیماران و افراد بسیاری از کشورهای مختلف از جمله انگلستان، هلند، آلمان، فرانسه، سوئد و جمهوری آذربایجان برای جراحی پلاستیک و زیبایی به ترکیه می آیند”.