دیدار یک ایرانی مقیم آمریکا با خانواده‌اش در امامزاده صالح بعد از 25 سال

به گزارش ام تی رز

یک ایرانی ساکن آمریکا بعد از 25 سال لحظه تحویل سال جدید خود را با زیارت امامزاده صالح (ع) آغاز و پس از آن خانواده‌اش را که از حضور وی در تهران مطلع نبودند، دیدار کرد.

یک ایرانی 33 سال پیش در شرایطی به آمریکا مهاجرت کرد که به هیچ وجه گمان نمی‌کرد که روزگاری آنچنان دلداده امامزاده صالح (ع) شود که روزگاری لحظه تحویل سال و دیدار خانواده‌اش را بعد از 25 سال در این امامزاده محقق کند.

وی که روز دوشنبه به تهران بعد از 25 سال سفر کرده بود و خانواده‌اش از حضور وی در ایران مطلع نبودند، خود را به امامزاده صالح (ع) رسانده و یاد روزگار قدیمش و دیدار با همسرش را در این امامزاده تداعی کرده بود.

داود حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در این خصوص گفت: چون نام پسرم صالح است هر وقت به تهران سفر می‌کنم بلافاصله به زیارت حضرت امامزاده صالح (ع) در تجریش می‌آیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا نام فرزندش را صالح گذاشته است، افزود: قبل به دنیا آمدن پسرم همواره با همسرم به امامزاده صالح (ع) تجریش می‌آمدیم و در آنجا بود که به همسرم گفتم صالح هم نام خوبی است که می‌توانیم برای پسرم انتخاب کنیم. این در حالی است که در قرعه‌کشی‌های صورت گرفته در خصوص انتخاب نام فرزند همواره نام صالح بیرون انتخاب می‌شد.

این ایرانی ساکن آمریکا تصریح کرد: وقتی استخاره هم می‌گرفتیم انتخاب نام صالح هم خوب می‌آمد این در حالی است که با استخاره از آیات و سوره‌های قرآن آیه و داستان حضرت صالح به ما نشان می‌داد که باید نام امامزاده صالح (ع) را برای فرزندانمان انتخاب کنیم.

حسینی اظهار داشت:‌با آنکه پسرم 33 سال دارد و در آمریکا بزرگ شده هر موقع که به ایران می‌آیم به امامزاده صالح (ع) آمده و آنجا زیارت می‌کنم.ضمن اینکه آخرین بار که به این امامزاده آمدم 25 سال پیش بود و پسرم آن موقع 8 ساله بود.

وی تصریح کرد: پسرم 25 سال پیش به من اعلام کرد که وقتی به ایران آمدیم باید مرا به جایی ببری که نام مرا از آنجا انتخاب کرده‌ای، به همین دلیل شوق و شور زیادی دارد تا امامزاده صالح (ع) را از نزدیک زیارت کند.

حسینی افزود: حضور در امامزاده صالح (ع) همواره برایم جذاب بوده و دارای حال و هوای معنی  خاصی است.

وی خاطرنشان کرد:‌ با آنکه دوشنبه از آمریکا به ایران سفر کرده‌ام اما هنوز پسر و همسرم را ندیده‌ام و بلافاصله به امامزاده صالح (ع) آمده و قرار است که آنها هم به این امامزاده بیایند و از نزدیک همدیگر را ببینیم.

با هماهنگی به عمل آمده از سوی روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران از لحظه دیدار خانواده آقای حسینی با یکدیگر مستندی تهیه شد.