مشاور املاک با تجربه از دیدگاه املاک معینی چیست؟

املاک معینی با ۱۵ سال تجربه در امر مشاوره تخصصی املاک در ایران و ترکیه

مشتری‌‌یابی املاک احتمالا یکی از کارهایی است که مشاورین املاک معولا از آن اجتناب می‌کنند. این خیلی بد است چرا که یکی از پول‌سازترین چیزهاست …

به جزئیات توجه کنید

آیا شما می‌دانید که از هر تماس چقدر به دست می‌آورید و هر ساعت چقدر درآمد دارید؟ آیا شما یک صندوق پستی صوتی دارید یا پیام صوتی می‌گذارید؟ یکی از مهمترین راه‌های تقویت ارقام شما این است که آگاه باشید.

تمرکز بر قرارها

مشتری‌یابی املاک به عنوان اولین تماس تا مشتری تعریف شده است. شما باید ایمیل خود را در اختیار مشتری بالقوه قرار دهید و به خاطر داشته باشید که تا زمانی که یک مکالمه داشته باشید نمی‌توانید یک ملک را به فروش برسانید. معمولا شما نمی‌توانید بدون یک ملاقات خانه را بفروشید.

تنها ویژگی مشترک مشاوران موفق املاک این است که آنها هر روز برای دستیابی به مشتری بالقوه بعدی تلاش می‌کنند. آنها هر روز به دنبال ملاقات با این مشتریان هستند.

از اعداد آگاه باشید

آیا شما به میزان کافی مشتری بالقوه برای قرارهای جدید پیدا می‌کنید؟ هر ۱۶۵ دقیقه از مشتری‌یابی یک مشاور املاک برابر یک فروش است. هر ۷.۳۸ نفری که به آنها سلام می‌کنید برابر یک قرار است. همچنین ۱.۶۱ قرار مساوی یک فروش است. شما باید تنها میانگین قیمت فروش و پورسانت خود را محاسبه کنید.

هر دو و نیم ساعتی که شما مشغول مشتری‌یابی هستند شما یک فروش ایجاد کرده‌اید. بنابراین اگر می‌خواهید ۵۰ فروش در سال داشته باشید باید ۲.۵ ساعت در هفته مشتری‌یابی کنید. همچنین ساعت ۲ تا ۵ بعد از ظهر بهترین زمان مشتری‌یابی است.

ارزوی مشاورین املاک معینی موفقیت مشاورین املاک صادق میباشد

املاک معینی شما را به ملاحظه سایت

www.mtroz.com دعوت مینماید

با ما جهانی شوید