معرفی شهردار جدید شهرداری منطقه 9 کلانشهر تبریز

معرفی شهردار جدید شهرداری منطقه 9 کلانشهر تبریز
به گزارش ام تی رز:
معرفی شهردار جدید شهرداری منطقه 9 کلانشهر تبریز
طی آئینی که با حضور مهندس موسایی قائم مقام محترم شهردار تبریز، مهندس سلامی حراست محترم مرکز، مهندس کاشتکار بازرسی محترم مرکز و تمامی معاونین و مدیران شهرداری منطقه 9 برگزار شد، شهردار جدید منطقه 9 معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 9، طی آئینی که با حضور مهندس موسایی قائم مقام محترم شهردار تبریز، مهندس سلامی حراست محترم مرکز، مهندس کاشتکار بازرسی محترم مرکز و تمامی معاونین و مدیران شهرداری منطقه 9 برگزار شد، شهردار جدید منطقه 9 معرفی شد.

در این مراسم مهندس موسایی با تشریح هدف تشکیل شهرک خاوران گفت: شهرک خاوران با هدف سرریز جمعیت و توسعه تبریز تشکیل شد و تا به امروز کار های خوب انجام پذیرفته است اما هنوز به مطلوب مردم دست نیافته ایم و لازم است اقدامات جدی تری انجام پذیرد تا بتوانیم شاهد رفع مشکلات این شهرک باشیم. زیر ساخت ها آماده است در تملک اراضی نیاز به تکمیل دارند، اختلافات ملکی را باید به صورت جدی مرتفع نمائیم.

ایشان در ادامه گفتند: نگاه متفاوتی به خاوران داریم، محدوده خاوران با چالش های متفاوتی روبرو است.

موضوع مشارکت جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی از موضوعات مهم مورد توجه شهردار جدید خواهد بود.

قائم مقام شهردار تبریز پاکدستی، توجه جدی، سخت کوشی داشتن تعصب را از رویکرد جدی شهرداری تبریز عنوان کرد و تأکید نمود عدم رعایت این موارد مشکلات زیادی در آینده برایمان رقم خواهد زد.

ایشان در انتها صحبت های خود طی حکمی از سوی دکتر ایرج شهین باهر، مهندس بهرام نسیانی را به عنوان شهردار جدید شهرداری منطقه 9 کلانشهر تبریز معرفی نمود و از اقدامات مهندس حمید شاهوردی تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

مهندس بهرام نسیانی نیز با نثار سلام و صلوات بر روح شهیدان انقلاب از تاریخچه، دلیل و نحوه تشکیل شهرک خاوران توضیحاتی داده و گفتند: شهرک خاروان تفاوت های فاحشی با دیگر شهرک های تبریز دارد، یک شهرک مدرن با ضوابط خاص در شرق تبریز .

ایشان در پایان سخنان خود از حسن اعتماد دکتر ایرج شهین باهر، مهندس موسایی و دیگر افرادی که در این تصمیم گیری برای شهرداری ایشان دخیل بودند تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

 گفتنی است مهندس بهرام نسیانی مدیریت امور اداری شهرداری تبریز، مدیریت املاک شهرداری تبریز، معاونت اداری و مالی شهرداری منطقه 8 و شهرداری باسمنج را در پرونده کاری خود دارند.

املاک معینی

www.mtroz.com