چگونه یک آگهی مناسب و با کیفیت در mtroz ثبت کنیم؟

همانطور که میدانید چند سالی است که تب تبلیغات اینترنتی و خرید و فروش کالاهای نو و دسته دوم از طریق اینترنت در کشور ما داغ است و با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده و میتوان

گفت که جای خود را پیدا کرده است. سایت هایی از قبیل ایستگاه،شیپور،دیوار،ایسام و… جزء سایت های پیشرو در این زمینه بوده اند و به نحوی گوی رقابت را از سایر رقبا ربوده اند. اما امروزه

سایت های مختلفی با کیفیت های مختلف در این زمینه در ایران مشغول به فعالیت هستند که تعداد آنها به صدها عدد می رسد، و سایت mtroz نیز یکی از همین سایت های تبلیغ و آگهی

اینترنتی می باشد. براستی دلیل این امر چیست و چرا اینقدر گرایش به خرید و فروش اینترنتی زیاد شده است؟
دلیل این امر چیزی نیست جز افزایش اعتماد مردم به خرید و فروش های مجازی از طریق اینترنتی. یکی از سایت هایی که مفهوم خرید و فروش اینترنتی را در ایران تغییر داد سایت دیجی کالا می

باشد که با خدمات مناسب خود توانست جایگاه مناسبی در میان مردم پیدا کند. اما دیجی کالا یک فروشگاه اینترنتی است که اجناس نو می فروشد. حال اگر ما بخواهیم اجناس خود را برای فروش

بگذاریم، چگونه این امر میسر خواهد بود؟
جواب این سوال سایت های تبلیغ و آگهی می باشد، که شما با درج یک آگهی مناسب می توانید به راحتی اجناس خود را از طریق اینترنت در معرض دیدم عموم قرار داده و آنها را به فروش برسانید.

همچنین می توانید در صورتی که قصد خرید یک کالای دست دو را دارید به این سایت ها مراجعه کرده و از میان آگهی های موجود کالای مورد نیاز خود را به بهترین قیمت بیابید و خرید کنید.
همچنین در صورتی که دارای شرکت یا کارخانه ی تولیدی یا مشاغل خدماتی هستید می توانید با درج یک آگهی مناسب کاربران فضای مجازی را با معرفی درست از خدمات خود، به سمت آن سوق دهید و باعث رونق کسب و کارتان بشوید.
امروزه خرید و فروش های اینترنتی با درج اگهی برای عده ای تبدیل به یک شغل شده که به آنها کمک میکند تا اجناس خود را بدون متحمل شدن هزینه های سنگین اجاره ی ملک تجاری، از طریق اینترنت به فروش برسانند.
اما یک آگهی خوب چه ویژگی هایی دارد؟ و چگونه می توان یک آگهی خوب و با کیفیت ثبت کرد که توجه دیگران را به خود جلب کند؟
ویژگی های یک آگهی خوب:
۱- آگهی خوب به آگهی گفته می شود که نظر بیننده را به خود جلب کند. یعنی در دنیای امروز کسانی در امر تبلیغات موفق ترند که از بقیه خود را متمایز سازند به نحوی که بیشتر به چشم بیایند. و این خیلی مهم است که آگهی شما تا چه اندازه جذاب باشد.
۲- آگهی شما باید به نحوی باشد که بیننده صداقت را در آن احساس کند و بتواند به آن اعتماد کنید.
۳- آگهی شما باید کامل باشد و تا جایی که ممکن است روشن و صریح باشد.
۴- آگهی خود را حتماً عکسدار کنید چون تجربه نشان داده که مخاطبان به آگهی های بدون عکس کمتر اعتماد می کنند و براحتی و بدون مشاهده از آنها عبور می کنند.
۵- راه های تماس با خود را حتماً در آگهی ها وارد کنید.
چگونه یک آگهی خوب و با کیفیت ثبت کنیم:
برای درج یک اگهی خوب که آمار بیننده ی زیادی داشته باشد نکات زیر را رعایت کنید:
۱- آگهی های خود را عکسدار کنید، آگهی های بدون عکس مانند یک اتومبیل هستند که از نظر فنی خوب است ولی ظاهر مناسبی ندارد و نظرها را به سوی خود سخت تر جلب میکند. فرض کنید شما در آن واحد حق انتخاب یک خودروی L90 و یک خودروی بی ام دبلیو سری ۷ را دارید، با فرض اینکه از نظر فنی و قیمتی هر دو یکسان باشند انتخاب شما کدام خواهد بود؟ یا فرض کنید شما یک مهندس عمران هستید و یک خانه ی بسیار مقاوم ساخته اید که ظاهر اصلا مناسبی ندارد و اصول معماری را به خوبی رعایت نکرده اید، به نظر شما شانس شما برای فروش این خانه چقدر خواهد بود؟ پس یادتان باشد که آگهی های عکس دار همیشه برنده هستند.
۲- برای آگهی های خود از عکس های جذاب و با کیفیت استفاده کنید و عکس های مناسب و از زوایای مناسب از کالای خود بگیرید. زیرا عکس ها پاسخگوی بسیاری از سوالات بازدید کننده گان خواهند بود و زحمت شما را برای توضیحات بیشتر به مشتریان کم خواهد نمود.
۳- از عناوین مناسب برای آگهی های خود استفاده کنید. عناوینی که نا خود آگاه هر بیننده ای را به سمت خود جلب کند. البته دقت داشته باشید که عناوین شما با آگهییتان مرتبط باشد.
۴- مشخصات آگهی خود را کامل و درست پر کنید، چون احتمالاً شما نمی خواهید با یک آگهی کار خود را به پایان برسانید و برای تداوم در اینکار نیاز به افزایش اعتبار خود در بین افراد دارید تا به عنوان یک شخص مطمئن شناخته شوید. پس تا می توانید با مردم صادق باشید. صداقت رمز اول موفقیت در هر کاریست.
۵- شماره تماس و آدرس ایمیل خود را حتماً و به درستی وارد کنید و از شماره و ایمیلی استفاده کنید که همواره آنرا روزانه چندین بار بررسی میکنید و جوابگو هستید. چراکه در صورتی که خریدار پس از دیدن آگهی با شما تماس بگیرد و شما جوابگو نباشید، به شما دیگر اطمینان نخواهد کرد و از شخص دیگری خرید خواهد نمود. در صورتی که آگهی شما فاقد شماره تماس باشد پل ارتباطی مردم با خود را از دست داده اید و آگهی شما عملاً بی فایده خواهد بود.
۶- در صورت که دارای خط ثابت و یا اعتباری هستید ترجیحاً شماره تماس خط ثابت خود را بگذارید، از نظر روانشناسی مخاطبین بیشتر به شماره های خطوط ثابت اطمینان می کنند.
۷- در صورتی که دارای شرکت یا مغازه هستید بهتر است آدرس آنرا در آگهی درج نمایید.
۸- یک نکته ی بسیار مهم! در صورتی که کالایی برای فروش قرار می دهید سعی کنید قیمت آنرا درج نمایید. چراکه تجربه نشان داده بینندگان بیشتر جذب آگهی های قیمت دار می شوند، چراکه به جستجوی آنها راحت تر پاسخ میدهد.
۹- سعی کنید متن آگهی خود را مختصر و مفید بنویسید و از زوائد جداً پرهیز کنید چراکه متن طولانی باعث فرار بازدید کنندگان از آگهی شما خواهد شد. مختصر بنویسید و کامل.
۱۰- برای اینکه آگهی شما بهتر دیده شود از آگهی های ستاره دار استفاده کنید. اینکار باعث می شود آگهی شما در جایگاه مناسب تری نسبت به بقیه ی آگهی ها نمایش داده شود و شانس دیده شدن آگهی شما را افزایش میدهد. برخی سایت ها با ایجاد امکان ستاره دار کردن آگهی ها به شما این امکان را میدهند که آگهی های خود را متمایز کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد آگهی های ستاره دار روی این کلیک کنید.
در صورتی که شما موارد بالا را به درستی رعایت کنید یک آگهی خوب و با کیفیت ثبت خواهید نمود که آمار بازدید خیره کننده ای داشته باشد.
امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. برای درج آگهی به سایت جیب نت به نشانیwww.mtroz.com مراجعه بفرمایید.