بهترین زمانبرگذاری مراسم عروسی روی کشتی در استانبول

5 سال قبل در
کد آگهی : 44001

عروسی روی کشتی در استانبول:بهترین زمانبرگذاری مراسم عروسی روی کشتی در استانبول
فصل مناسب برگذاری مراسم عروسی در استانبول در فضاهای باز و روی کشتی از اواخر خرداد ماه شروع می شود و تا اواسط مهر ماه ادامه داره، در خارج از این محدوده زمانی به علت سردی هوا، احتمال بارندگی و مواج شدن آب تنگه بسفر برگذاری مراسم در فضای باز را توصیه نمی کنیم ولی در عوض می تونید از سالنهای سرپوشیده در کنار تنگه بسفر استفاده کنید که در ضمن داشتن منظره زیبا ریسک شرایط آب و هوایی هم وجود ندارد.

عروسی روی کشتی در استانبول

عروسی روی کشتی در استانبول

از دیگر مزایای فصل بهار و تابستان برای برگذاری مراسم عروسی بر روی کشتی در شهر استانبول بلند بودن روزها در این فصول است، عروس و دامادهایی که قصد عکاسی و تهیه کلیپ را در صبح روز عروسی خود دارند در طول فصل بهار و تابستان می توانند از مدت زمان بیشتری برای عکاسی و تهیه کلیپ عروسی استفاده کنند.

ساعات مناسب برای برگذاری مراسم عروسی روی کشتی:

مدت زمان برگذاری مراسم عروسی بر روی کشتی معمولا بین 4 الی 6 ساعت بسته به انتخاب شما متغییراست. به طور معمول مراسم از ساعت 6 یا 7 عصر شروع می شود و تا ساعت 11 یا 12 شب ادامه داره. در این فاصله زمانی عروس و داماد و میهمانان می توانند هم ار مناظر تنگه بسفر و استانبول در طول روشنایی روز لذت ببرند و هم غروب زیبای تنگه بسفر و چراغای های زیبای پل را در شب شاهد باشند.

عروسی روی کشتی در استانبول

1211 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران