اجاره آپارتمان در استانبول

اجاره آپارتمان در استانبول

اجاره آپارتمان در استانبول:بسیاری از هم‌وطنان ایرانی در پروسه گرفتن اقامت ترکیه آسانترین روش، یعنی اجاره آپارتمان یا خرید آپارتمان در استانبول و شهرهای دیگر ترکیه را انتخاب می کنند. به دلیل مساحت زیاد استانبول و وجود محله های مناسب در تمام سطح شهر، همه ی افراد می توانند متناسب با وضعیت مالی خود ملک دلخواه خود را اجاره کنند.

تفاوت اجاره‌های استانبول به نسبت تهران، هم در قیمت اجاره است و هم در دریافت هزینه ی رهن در استانبول. برای اجاره آپارتمان در استانبول، شما به اندازه یک ماه اجاره خود دپوزیت پرداخت می کنید و در صورتی که خسارتی به خانه وارد نشود همان مبلغ در زمان تخلیه خانه از طرف صاحب ملک عودت داده میشود.

اجاره آپارتمان در استانبول

اجاره آپارتمان در استانبول

اجاره‌ها در استانبول از 600لیر ماهیانه شروع می‌شود.

اجاره آپارتمان در استانبول

نرخ اجاره منزل در استانبول نسبت به هر محله متفاوت است و عموما محله های بالای استانبول سه یا جهار برابر بیشتر از محله های متوسط استانبول اجاره بها دارند. مثلاً نرخ اجاره ماهیانه آپارتمان دو خوابه در آکسارای 800 لیر،در شیشلی 1500 لیر و در نیشان تاشی 5000لیر است. در پایان این مقاله چند سایت معروف برای اجاره و خرید آپارتمان در استانبول، معرفی خواهد شد تا با آگاهی از قیمت اجاره بها در استانبول به تفکیک محله های مختلف، امکان تصمیم گیری راحت تر برای اقامت و زندگی در ترکیه برای هموطنان عزیز فراهم شود.

اجاره روزانه،‌ هفتگی و ماهانه سوئیت‌های ارزان استانبول در مناطق متوسط، توسط دانشجویان و مسافران بسیار رایج است.

مثلاً هزینه اجاره روزانه یا هفتگی سوئیت در تاکسیم در حدود شبی 70 الی 150 لیر است و باتوجه به امکانات سوئیت و زمانی از سال که قصد اجاره دارید هزینه‌ها متفاوت است. اجاره سوئیت یا آپارتمان ارزان در استانبول و مناطق خاصی مانند آکسارای یا بیلیکدوزو به راحتی امکان پذیر است و حتی در منطقه‌ی نوساز بیلیکدوزو امکان خرید آپارتمان ارزان در استانبول نیز فراهم است.

برای اقامت های بیشتر از یک هفته،گاهی اجاره یک سوئیت یا آپارتمان در استانبول به صرفه تر از سکونت در هتل است چراکه امکان صرفه جویی بیشتر در هزینه‌های وجود دارد.

سایتهای مرتبط برای یافتن آپارتمان اجاره ای در ترکیه و استانبول:

اجاره آپارتمان در استانبول