وارد کننده پودر کاکائو

وارد کننده پودر کاکائو

وارد کننده پودر کاکائو

 

واژه واردات یا وارد کننده پودر کاکائو در گوگل از سرچ و ایندکس بالایی برخوردار است و اویل تریدینگ با بهینه سازی قوی سایت خوئ سعی در کسب بازارهای جدید و مشتریانی است که در کار واردات پودر کاکائو هستند.

00902122582323 دفتر استانبول

00905377983495 موبایل/تلگرام/واتس آپ

mtroyal company-13

واردات پودر کاکائو در حال حاضر از طریق انتقال وجه کالا بصورت ال سی وجود ندارد و نقل و انتقالات بصورت آزاد و از طریف صرافی های مجاز و مورد تایید بانک مرکزی صورت میگیرد.

نمایندگی واردات پودر کاکائو از کشورهای صاحب نام

کلیدواژه های این صفحه: پودر کاکائو,نمایندگی پودر کاکائو,واردات پودر کاکائو,وارد کننده پودر کاکائو,سفارش پودر کاکائو,قیمت پودر کاکائو,برند پودر کاکائو,پروفرما پودر کاکائو,فروشنده پودر کاکائو,سایت تخصصی پودر کاکائو.

واردات پودر کاکائو با کیفیت
واردات پودر کاکائو با کیفیت

پودر کاکائو چیست؟

پس از اینکه از دانه های کاکائو، کره کاکائو تهیه می‌شود، موادجامد دیگری هم وجود دارند که از مخلوط شدن مواد باقیمانده به دست می‌آید. این محصول در آخر به عنوان پودر کاکائو به فروش می‌رسد. در مقابل پودر کاکائو جزء چرب شکلات قرار دارد که همان کره کاکائو می‌باشد. کره کاکائو از ۵۰ تا ۷۰ % دانه های کاکائو به دست می آید و از مشخصات آن ذوب شدن کاکائو در دماهای مختلف است که میزان درصد کره کاکائو را نشان می دهد.

نوشابه یا لیکور کاکائو از یک فرآیند تخمیری از دانه های کاکائویی بو داده به دست می آید که با کره کاکائو جامد به نسبت معمول تلفیق می‌گردد، اما شکلات نیاز به کره کاکائو ای بیشتر به خالص تری نیاز دارد.

mtroyal company-5

درخت کاکائو: درختی از تیره پنیرکیان با ارتفاع ۴ تا ۱۰ متر است که در تمام فصول میوه دارد. میوه ای زرد رنگ بسته و به اندازه یک خیار است حاوی ۲۵ تا ۴۵ دانه است. پس از آن دانه ها را جمع‌آوری می‌کنند تا بپوسد و بعد به عرصه ی مصرف برسد.

پودر کاکائو,نمایندگی پودر کاکائو,واردات پودر کاکائو

نحوه تولید پودر کاکائو

درابتدا دانه های کاکائو را یک هفته در جای خشک نگهداری میکنند تا تخمیرشود. سپس کاکائو را برداشت می‌کنند که باعث سفت شدن پوست کاکائو گردیده وبعد از آن دانه های کاکائو را بو جاری میکنند. برای اینکه در جریان هوا مغز دانه پوسته جدا گردد. با آسیاب کردن مغز دانه های کاکائو مایع غلیظی حاصل می شود که همان کیلور کاکائو میباشد وبسیارتلخ مزه است.
سپس دو مسیر را طی می‌کنند یکی همان کیلور کاکائویست که به همان گونه وارد بازار مصرف میشود. اما مابقی توسط پرسمای هیدرولیکی عصاره کاکائو را تحت فشار قرار داده و چربی را از آن جدا می‌کنند که با این عمل باقیمانده آن کیک کاکائو خشک شده بدست می آید. با آسیاب کردن کیک خشک کاکائو پودر کاکائو به دست می آید.

mtroyal company-12

کاکائو را از دانه های درخت کاکائو تهیه می کردند که منشاء این گیاه، نواحی کوهستانی اطراف حوزه ی رود آمازون و همچنین اورینوکو واقع در آمریکای جنوبی بود. این درخت را مردمان تمدن مایا به آمریکای مرکزی شناساندند و بعدها در مکزیک هم کاشته می شد.
پودر کاکائو در تمدن های اولیه ، کالای با ارزشی به حساب می آمد. تاریخ نگاران اسپانیایی که غلبه اسپانیا را در جنگ با مکزیک روایت نموده اند، ثبت کرده اند که زمانی که موکتزومای دوم، امپراطور آزتک ناهار می خورد، هیچ نوع نوشیدنی را به نوشیدنی تهیه شده از شکلات ترجیح نمی داد.

mtroyal company-15
واردات پودر کاکائو عالی

او دوست داشت که این نوشیدنی را داخل جام طلا و با قاشق طلا میل کند. این نوشیدنی را با انواع ادویه جات و همچنین وانیل مزه دار می کردند. به علاوه این نوشیدنی را آن قدر هم می زدند تا تولید کف کند و سپس این کف داخل دهان حل می شد. تقریباً روزانه حدود ۵۰ کوزه از این نوشیدنی شکلات برای امپراطور و حدود ۲۰۰۰ کوزه نوشیدنی برای درباریان تهیه می کردند.
قبل از شروع قرن ۱۸، اسپانیایی ها نوشیدنی شکلات را به دیگر نقاط اروپا و جزایر فیلیپین معرفی نمودند. از این ماده در علم شیمی هم استفاده می شد که به دانه سیاه معروف بود.
امروزه بیشتر درخت های کاکائو در نواحی استوایی قاره آفریقا، مخصوصاً ساحل طلا و همچنین در بخشی از آمریکای جنوبی (مخصوصاً در برزیل) کشت می شود.
در سراسر جهان از پودر کاکائو، شکلات و دیگر فراورده های به دست آمده از دانه های این گیاه استفاده می کنند.

کشور بلژیک بیشترین میزان مصرف سرانه ی کاکائو را دارد. مصرف سرانه ی کاکائو در این کشور ۵/۵ کیلوگرم است؛ یعنی ده برابر میزان مصرف کاکائو در بقیه ی دنیا.

mtroyal company-9

 

از کاکائو برای مصارف مختلف استفاده می شود. در تهیه ی انواع کیک، در انواع نوشیدنی و برای تزئین مواد غذایی مختلف و همراه با خامه (خامه شکلاتی) از پودر کاکائو، استفاده می شود.
برای مثال، در تهیه ی نوشیدنی داغ کاکائو که به سبک مکزیکی درست می شود، یک قاشق غذاخوری سر پر پودر کاکائو را با دو قاشق غذاخوری شکر (استفاده از شکر قهوه ای برتری دارد) و کمی فلفل قرمز مخلوط می کنند.

سپس دو قاشق غذاخوری آب به این مخلوط اضافه می کنند و بهم می زنند.

مخلوط را روی حرارت قرار می دهند تا به جوش آید، اما باید مراقب بود تا سر نرود.

سپس مقدار کافی شیر و کمی دارچین به مخلوط اضافه می کنند و هم می زنند. بعد دوباره آن را روی حرارت می گذارند تا کاملاً داغ شود و مواد به خوبی با هم مخلوط شوند. در مرحله ی آخر، کمی وانیل هم به این نوشیدنی اضافه می نمایند.

نوشیدنی ما که به شیر کاکائو هم معروف است به این صورت تهیه می شود.
یکی دیگر از نوشیدنی هایی که با کاکائو تهیه می شود، شیر شکلات است.

برای تهیه ی این نوشیدنی شیر، پودر کاکائو (که معمولاً آن را با قلیا عمل آورده اند)، مواد شیرین کننده (معمولاً شکر یا شیره ی ذرت سرشار از فروکتوز) و گاهی نشاسته یا نمک و دیگر طعم دهنده های ساختگی استفاده می کنند. امروزه این نوع نوشیدنی را از مخلوط کردن پودر شکلات با شیر درست می کنند.

وارد کننده پودر کاکائو

وارد کننده پودر کاکائو

تحقیقات زیادی خواص پودر کاکائو را تأیید کرده اند. دانه کاکائو خام متشکل از فلاونوئیدهایی هستند که در انواع توت ها، شراب قرمز، چای سبز و هر میوه، سبزی یا دانه دیگری یافت می شوند.

  • آنتی اکسیدان های قوی در کاکائو خام می توانند خطر بروز چندین بیماری جدی مانند بیماری قلبی و سرطان را کاهش دهند.
  • پودر کاکائو اثر محافظتی بر روی سیستم قلبی عروقی دارد و به کاهش فشار خون و محافظت از قلب کمک می کند.
  • فلاونوئیدها در پودر کاکائو شیرین نشده می توانند حساسیت به انسولین را بهبود بخشند، بنابراین ممکن است به درمان علائم دیابت نوع ۲ کمک کنند.
  • پودر کاکائو خالص همچنین می تواند سطح سروتونین که یک نوع انتقال دهنده عصبی است را افزایش دهد و باعث درمان افسردگی شود.
  • کاکائو خالص عملکرد مغز را بهبود می بخشد و به عنوان یک محرک خفیف عمل می کند.
  • پودر شکلات خام (پودر کاکائو بدون قند) نیز ممکن است التهاب، لخته شدن خون و کلسترول بد (LDL) را کاهش و کلسترول خوب (HDL) را افزایش می دهد.
وارد کننده پودر کاکائو

وارد کننده پودر کاکائو

 

واردات پودر کاکائو

واردات پودر کاکائو

واردات پودر کاکائو از برندهای معتبر جهانی توسط اویل تریدینگ وارد کننده پودر کاکائو و روغن های خوراکی و اخذ نمایندگی و فروش پودر کاکائو.

یک ایده اصلی در مورد تشریفات و رویه‌های وارد کردن کاکائو و کاکائو از کشورهای دیگر در این مقوله وارد کردن رویه‌های واردات توضیح داده می‌شود. این جزئیات برای روشن کردن وارد کنندگان، یک توصیه کلی برای واردات کالا از کشورهای خارج از کشور برای تقریبا همه کشورها در سراسر جهان داده شده‌است. پس از خواندن این پست‌ها در مورد روش‌های واردات و وارد کردن رویه‌های ترخیص گمرکی، شما یک ایده اساسی در مورد روش‌ها و تشریفات مربوط به چگونگی وارد کردن محصولات مختلف از کشورهای خارجی خواهید داشت. لطفا توجه داشته باشید که برخی از موارد زیر این مقوله در برخی کشورها ممنوع یا محدود هستند. اگر شما هر گونه کالایی را وارد می‌کنید، باید اطلاعات دقیق را از بخش‌های ضروری دولتی کشور وارد کنید، چون جزئیات داده‌شده در این پست، تنها یک ایده مشترک درباره واردات هر محصول را ارایه می‌دهد.

همانطور که می‌دانید، تحت هر گونه واردات کالا، اسناد واردات لازم و روش‌های ترخیص گمرکی در کشور وارد کننده باید طبق سیاست تجارت خارجی کشورهای وارد کننده مربوطه تکمیل شود. برای وارد کردن محصولات کاکائو و کاکائو، اسناد ورود به همراه سند حامل (لایحه لایحه lading / Airway)، فاکتور تجاری، فهرست بسته‌بندی، گواهی مبدا و سایر اسناد مورد نیاز برای تحویل کالاهای وارداتی تکمیل شده‌اند. این روزها اطلاعات لازم به صورت آنلاین ثبت می‌شوند و اسناد مورد نیاز در زمان بازرسی، ارزیابی یا تحویل کالا در محل گمرکی مقصد را تولید می‌کنند.

بخش کشاورزی، بخش بهداشت، وزارت بهداشت، وزارت بهداشت و دارو و اداره بهداشت و درمان در بسیاری از استان‌ها از ادارات اصلی دولتی هستند که در واردات محصولات کاکائو و کاکائو دخالت دارند.

شرکای بین‌المللی کشورها با کیفیت مشترک یکدیگر را ارزیابی می‌کنند و از بازرسی چندگانه در محصولات یک‌سان برای صادرات و واردات معاف هستند. با این حال در بسیاری از کشورهای توسعه‌یافته، کالاهای صادراتی از کشورهای ثالث باید در کشورهای صادر کننده در بندر بار و در وارد کردن کشور به عنوان هر کشور وارد کننده کشور تایید شود.
ک‌سازی امنیت غذایی

ترخیص امنیت غذایی کشور برای واردات محصولات کاکائو و کاکائو باید تحت فشار قرار گیرد. به طور معمول، این روش با طراحی نمونه کالاهای وارداتی انجام می‌شود که برای اهداف آزمایش به آزمایشگاه‌های مربوطه فرستاده می‌شود. کالاهای وارداتی پس از به دست آوردن گزارش تست مطلوب، آزاد می‌شوند. اگر این واردات به طور منظم صورت پذیرد، محموله‌های وارداتی به طور تصادفی برای بازرسی انتخاب می‌شوند.
تاریخچه واردات محصولات غذایی
به منظور وارد کردن برخی از موارد زیر محصولات کاکائو و کاکائو، وارد کننده باید توجه داشته باشد که عمر ماندگاری محصولات غذایی وارداتی نباید کم‌تر از ۶۰ % از عمر shelf اصلی باشد.
گواهی مبدا
منشا اصلی محصولات کاکائو و کاکائو تقریبا در همه کشورها مورد نیاز است. بنابراین گواهی مبدا صادر شده توسط مقامات تایید شده در صادرات کشور برای وارد کردن محصولات کاکائو و کاکائو مورد نیاز است. گواهی‌نامه منشا به تعیین منشا کالاهای وارداتی کمک می‌کند تا از معافیت عوارض واردات و رونده‌ای دیگر براساس توافقنامه های مختلف بین کشورها تحت سیاست تجاری خارجی خود استفاده کنند.

واردات کاکائو وارد کننده پودر کاکائو

واردات کاکائو|وارد کننده پودر کاکائو

۱. توضیحات محصول

این مطالعه بر روی بازار اروپا برای محصولات کاکائوی نیمه‌تمام تمرکز دارد. این محصولات کاکائوی نیمه ن‌هایی مشتقات beans roasted هستند؛ برای مثال، nibs cocoa، خمیر کاکائو (جرم یا الکل کره، پودر و couverture.
این محصولات عمدتا برای تولید شکلات و محصولات غذایی دیگر در نظر گرفته می‌شوند. آن‌ها معمولا مستقیما در بازار مصرف کنندگان فروخته نمی‌شوند. شکلات بسته‌بندی کننده مصرف‌کننده در این مطالعه گنجانده نمی‌شود چون این کالا به بازاری متصل می‌شود که شامل کانال‌های مختلف و استراتژی‌های ورود است.
وارد کننده پودر کاکائو

وارد کننده پودر کاکائو

مراحل زیر در تولید محصولات کاکائو دخالت دارند:
پوست دانه‌های کاکایو که برشته شده بودند از بین رفتند. این فرآیند در پشت تکه‌های دانه‌های کاکایو که به نام nibs کاکائو معروف است باقی می‌گذارد. اگر چه این نوک‌های قلم به طور جداگانه در بازار niche فروخته می‌شوند اما بیشتر به محصولات کاکائو دیگر پردازش می‌شوند.
نوک قلم نارگیل نیز می‌تواند به صورت خمیر باشد. این محصول، خمیر کاکایو، جرم یا نوشیدنی نامیده می‌شود. این معمولا قهوه‌ای، کدر و بسیار ساده است. خمیر Cocoa به طور جداگانه در بازار مصرف کنندگان فروخته نمی‌شود. آن عمدتا توسط تولید کنندگان برای تولید شکلات به کار می‌رود.
کره نارگیل از خمیر کاکائو با یک فشار هیدرولیک استخراج می‌شود. کره زرد، ضخیم و زرد کمرنگ است. آن عمدتا برای دادن بافت smoother به شکلات مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حالی که برخی از تولید کنندگان کره کاکایو اضافی را با چربی‌های ارزان‌تر سبزیجات جایگزین می‌کنند، محدودیت‌هایی در اروپا در مورد این فرآیند وجود دارد (تنها ۵ درصد از چربی‌های گیاهی به غیر از کره کاکایو در محصولات شکلات مجاز هستند). کره نارگیل در محصولات و محصولات آرایشی به کار می‌رود. این شرکت همچنین به طور مستقیم در فروشگاه‌های تخصصی به فروش می‌رسد.
پودر Cocoa بعد از استخراج کره از خمیر باقی می‌ماند. دو روش برای ساختن پودر کاکایو وجود دارد. روش عادی ساده کردن دانه‌های کاکایو برزیلی است. لوبیای کاکائو نیز می‌تواند با محلول پتاسیم برای خنثی کردن اسیدیته آن‌ها شسته شود. این فرآیند، فرآوری هلندی نامیده می‌شود. پودر کاکائو در محصولات شکلات مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما میتوان آن را به طور مستقیم به مصرف کنندگان فروخت. مصرف کنندگان از آن برای تولید شیر شکلات استفاده می‌کنند.
وارد کننده پودر کاکائو

وارد کننده پودر کاکائو

شکلات عمدتا از خمیر کاکائو و کره کاکایو ساخته شده‌است. شکر و مواد دیگر را می توان با توجه به مشخصات سازنده و الزامات بازار نهایی اضافه کرد. شکلات می‌تواند محصول نهایی (بسته‌بندی مشتری)باشد (که در این مطالعه گنجانده نمی‌شود)و یا به عنوان شکلات صنعتی استفاده می‌شود. شکلات صنعتی را می توان به couverture و شکلات مرکب تقسیم کرد. شکلات Couverture یک شکلات بسیار با کیفیت بالا است که حاوی درصد بالایی از کره کاکایو است ۲ تا ۳۹ درصد). شکلات مرکب یک محصول کم‌هزینه است که از ترکیبی از خمیر کاکائو و کره، چربی گیاهی و sweeteners تهیه می‌شود.