شرکت بازرگانی در ترکیه ام تی رویال

شرکت بازرگانی در ترکیه ام تی رویال

شرکت بازرگانی در ترکیه

یکی از مهم ترین و تخصصی ترین خدمات بازرگانی در کشور، خدمات ترخیص کالا از گمرک های سراسر کشور است. به این منظور شرکت های زیادی در حوزه ترخیص کالا برای تولیدکنندگان و واردکنندگان خدمات تجاری ارائه می دهند. خدماتی که عمده آن ها به شناخت دقیق قوانین و ضوابط قانونی و نحوه کار با آن ها باز می گردد.

نحوه ترخیص کالا از گمرکات

سؤالی که برای بسیاری از علاقه مندان فعالیت های تجاری پیش می آید،  نحوه ترخیص کالا از گمرک های کشور است.  ترخیص کالا در اصل یک فرآیند طولانی و زمان بر است که بخش هایی از آن کاملاً کارشناسی و بخش هایی از آن کاملاً اداری است. یک شرکت ترخیص کالای موفق در کلیه فرآیندها به درستی ورود کرده و مسئولیت تمامی امور مربوطه را بر عهده خواهد گرفت. اگر شما هم به فکر تأسیس یک شرکت ترخیص کالا هستید، پیشنهاد می کنیم که خواندن ادامه این مطلب را از دست ندهید.

شرکت بازرگانی در ترکیه

شرکت بازرگانی در ترکیه

مسئولیت های شرکت ترخیص کالا

شرکت ترخیص کالا در انجام کلیه امور مربوط به ترخیص یک کالا مسئول است. این مسئولیت هم به سالم رسیدن کالا به دست گیرنده ارتباط دارد  و هم به امور کارشناسی نظیر آزمایشگاه های محصول، نحوه ارزش‌گذاری کالا و.. مربوط خواهد شد. بنابراین مهم ترین وظیفه یک شرکت ترخیص کالا آگاهی دقیق از آخرین اخبار ترخیص کالا و قوانین و دستورالعمل های تجاری است. در ادامه به مهم ترین وظایف ترخیص‌کاران کالا اشاره می کنیم.

مهمترین وظایف ترخیص کاران چیست؟

بهترین شرکت های ترخیص کالا امانت دارترین و صادق ترین آن ها هستند. بنابراین مهم ترین وظیفه یک شرکت ترخیص کالا رعایت اصول حرفه ای و اخلاقی کار ترخیص است. اما به جز اخلاق حرفه ای چه وظایفی متوجه ترخیص کاران است؟ و آن ها چه اصولی را باید اجرا کنند؟

  • یک ترخیص کار حرفه ای می بایست کار ترخیص کالا را در کمترین زمان ممکن به پایان رساند و اجازه ندهد که جنس صاحب کار مدت زمان زیادی در انبار گمرک نگهداری شود.
  • ترخیص کاران حرفه ای تعرفه کالاهای وارداتی و صادراتی را به خوبی می دانند و نسبت به ارائه مدارک مورد نیاز به گمرک اشراف کامل دارند.
  • یک ترخیص کار مجرب اسرار صاحب کار را نگاه می دارد و آن را نزد رقبای شرکت فاش نخواهد کرد.
  • ترخیص کاران مطمئن برای جلب اعتماد مشتریانشان فیش های پرداختی و هزینه های امور گمرکی را نزد خود نگاه می دارند و در صورت لزوم آن را به مشتری نشان می دهند.

داشتن مجوز کارگزاری امور گمرکی یا همان حق العمل کاری از ملزومات اخذ نمایندگی ترخیص کالا است. بنابراین افراد مدعی باید مدارک تخصصی خود را به طور کامل ارائه دهند، بنابراین داشتن وکالت رسمی محضری از صاحب کالا تنها شرط ترخیص یک کالا نیست و تهیه سایر مدارک مانند اخذ نمایندگی مهم است.

چگونه مشاوره تخصصی دریافت نماییم؟

برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه واردات صادرات بازاریابی می توانید از پلهای ارتباطی در انتهای این مطلب با ما مشاوره رایگان داشته باشید.

شرکت بازرگانی در ترکیه

شرکت بازرگانی در ترکیه

تماس با ما

برای ارتباط با شرکت ام تی رویال می توانید از طریق پل های زیر با ما در ارتباط باشید.

00902122582323 دفتر مرکزی استانبول دایره فارسی زبانان

00902122582324 دفتر مرکزی دایره انگلیسی زبان

00905377983495 موبایل واتس آپ جهت پشتیبانی 24 ساعته

ثبت سفارش

پیج اینستاگرامی شرکت ام تی رویال

تماس با ما

مطالب پیشنهادی سایت ام تی رویال

شرکت ام تی رویال

واردات از ترکیه

شرکت بازرگانی در ترکیه

شرکت واردات و صادرات در ترکیه

شرکت بازرگانی در ترکیه

شرکت بازرگانی در ترکیه