دسیسه زن جوان برای قتل شوهر‎

دسیسه زن جوان برای قتل شوهر‎

( شوهر‎ )  زن جوان که با همدستی مرد موردعلاقه‌اش، دسیسه قتل شوهرش را طراحی و اجرا کرده بود، 15 ماه پس ازجنایت مرموز لب به اعتراف گشود و راز این معما فاش شد.قربانی ماجرا که مرد جوانی به نام محمد بود روز چهاردهم مهرسال 95 در یکی از روستاهای شهرستان نکا -استان مازندران- به قتل رسید.

به گزارش  ام تی رز

با پیدا شدن جسد و اعلام موضوع به پلیس، تحقیق برای شناسایی هویت مقتول وافشای رازجنایت در دستورکار تیم ویژه جنایی قرارگرفت تا اینکه با شناسایی او وخانواده‌اش، تجسس‌ها وارد مرحله تازه‌ای شد.

درحالی که همسر و چند نفر از مطلعان و مظنونان بارها مورد تحقیق قرارگرفته بودند اما هیچ سرنخی برای کشف پرونده به دست نیامد. همسر مقتول که به‌ عنوان یکی از مظنونان ردیف اول بارها تحت بازجویی قرارگرفته بود نیز به‌ دلیل کافی نبودن دلایل و مستندات همچنان تحت کنترل نامحسوس قرار داشت. تا اینکه 15 ماه بعد کارآگاهان جنایی با کشف مدارکی پی بردند این زن به‌طور مخفیانه با مرد غریبه‌ای ملاقات‌هایی داشته است. بنابراین او برای چندمین بارتحت بازجویی قرارگرفت و این بار پس از مشاهده مستندات پلیسی چاره‌ای جز افشای حقیقت ندید.

زن جوان در جریان اعتراف‌هایش گفت: مدتی قبل از قتل شوهرم با مردی آشنا شده بودم. او با اظهار علاقه شدید به من و با وعده ساختن یک زندگی رویایی، دسیسه قتل شوهرم را طراحی کرد و بعدهم با کمک هم نقشه را اجرا کردیم.

با توجه به این اعتراف، مرد جنایتکار نیز با نشانی‌هایی که زن جوان از محل اقامت او در اختیار پلیس قرار داده بود، ردیابی و بازداشت شد. در حال حاضر به‌دستور بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نکا، متهمان تحت بازجویی هستند تا جزئیات جنایت فاش شود.