انتخاب كشتي كروز و يات براي عروسي در استانبول

5 سال قبل در
کد آگهی : 44014

انتخاب كشتي كروز و يات براي عروسي

يكي از جذاب ترین انتخاب ها براي محل برگزاري عروسي در تركيه انتخاب كشتي تفريحي است. عروسي اي كاملا متفاوت كه امكان آن در ايران وجود ندارد. در کشور ترکیه بهترين محل براي حركت كشتي كروز عروسي تنگه بُغاز است. تنگه بُغاز يا تنگه بُسفر در استانبول از خاص ترين مكان هاي توريستي بوده كه در واقع محل ارتباط قاره اروپا و آسياست و جاذبه بصري بالايي دارد. سه پل ارتباطي موجود در آن نقطه به زيبايي بيشتر فضا افزوده است و سالانه بازدیدکننده های فراوانی از تمامی نقاط دنیا به خود جذب میکند. برگزاري عروسي روي كشتي در این نقطه از استانبول بسيار رويايي و با شكوه است وعلاوه بر شما، خاطره ي شيريني براي تك تك مهمان هايتان به يادگار ميگذارد.

عروسي در استانبول

عروسي در استانبول

از ويژگي هاي اصلي اين سبک عروسي اين است كه شما بعد از حاضر شدن و كمي عكاسي در لوكيشن هاي شهر وارد كشتي مراسم ميشويد. کشتی از قبل برای عروسی شما حاظر شده، شما و مهمان هایتان سوار کشتی شده و ماجرا آغاز میشود. مابقي فيلم و عكسهايتان به صورت كاملا رويايي در هنگام حركت كشتي گرفته ميشود، در طول مسير از زيبايي هاي اطراف لذت ميبريد، غروب آفتاب را روي آب ميبينيد و تمامي مراحل شام، پذيرايي، برش كيك، آتش بازي، رقص و موسيقي و… به صورت كاملا لوكس روي كشتي انجام ميشود.

كشتي ها معمولا دو يا سه طبقه هستند كه يك طبقه مسقف محصور با شيشه بوده براي افرادي كه شايد دوست نداشته باشند مدام جريان هوا را احساس كنند و بقيه طبقات به صورت سر باز براي اجراي مراسم باز هستند و تمامي فضاي كشتي براي عروسي شما ديزاين شده و قابل استفاده است.

1600 بازدید کل ، 2 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران